تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۰۳۳۶۰
با حضور مسوولان برگزار شد

« نژاد صفوی» رسماً مدیرکل راه کهگیلویه و بویراحمد بر عهده گرفت / «علیمردانی» از تاجگردون تشکر ویژه کرد

۴
۱
« نژاد صفوی» رسماً مدیرکل راه کهگیلویه و بویراحمد بر عهده گرفت / «علیمردانی» از تاجگردون تشکر ویژه کرد
کبنا ؛در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
 آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در آیین تودیع خود با بیان اینکه در مدت دو سالی که مسئولیت راه و شهرسازی این استان را به عهده داشتم خودم را موفق می‌دانم، اظهار داشت: چون عشایر زاده ام، از قوم لر و قشقایی های این استان تشکر می کنم و از نمایندگان محترم مخصوصا از غلامرضا تاجگردون که از نظر اعتبارات پشتیبانی ویژه داشت، تشکر می کنم اما تشکر اصلی من از پرسنل راه و شهرسازی است که شبانه روز کار کردند.
وی افزود: روزی که مدیریت این اداره‌کل را به دست گرفتم حدود چهار میلیارد تومان بدهی داشت اما الان هیچ گونه بدهی ندارد.
علی‌محمد علیمردانی افزود: حدود 70 درصد پروژه‌های راه استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله آزادراه‌ها در دو سال اخیر ملی شد که با احداث محورهای مواصلاتی مانند گناوه-گچساران، گچساران-چرام و پاتاوه به دهدشت ترافیک در جاده‌های استان تا حدود زیادی کم می‌شود.
وی عنوان کرد: پل سوم بشار و بیمارستان یاسوج از جمله پروژه‌های بحرانی استان بودند که فاز نخست پل سوم بشار بعد از 12 سال افتتاح شد و بیمارستان یاسوج هم در حال تجهیز است.
مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه‌های بیمارستان گچساران و بیمارستان باشت هم از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند، گفت: با تکمیل این سه پروژه حدود 500 تخت به تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود.
علیمردانی از احداث و بهسازی 400 کیلومتر راه روستایی در دو سال اخیر خبر داد و ابراز کرد: در این مدت توانستیم 190 هکتار از اراضی ملی را برگشت دهیم که این اقدام در استان کهگیلویه و بویراحمد که استانی طایفه‌ای است کار بزرگی محسوب می‌شود.
مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: تمام افتخارات دوره مدیریتی‌ام را از این استان در پرونده کاری دارم و امروز خوشحال هستم که باز هم به این استان برگشتم.
سیدعبدالمجید نژادصفوی افزود: امیدوارم از امتحانی که یک بار دیگر در معرض آن قرار گرفتم پیروز بیرون بیایم و این اتفاق تنها با تعامل و همکاری همه مجموعه راه و شهرسازی استان رخ می‌دهد.
وی حوزه راه را زیربنای توسعه اقتصادی و معیشت مردم دانست و بیان کرد: 1200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه راه این استان قابل تقدیر است و اگر به نتیجه برسد افزایش اشتغال، بهبود معیشت، کاهش هزینه و زمان سفر و کاهش حوادث رانندگی را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز ما وامدار خانواده‌های شهدا هستیم و امیدواریم شرمنده شهدا نشویم، گفت: اگر امروز نظام ما این افتخار را دارد که کیلومترها خارج از مرزها از حریم اقتدار ما دفاع می‌کند پس در بحث توسعه راه‌ها کار کوچکی داریم.
مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد "بازنشسته" نیست
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیدعبدالمجید نژادصفوی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان بازنشسته نیست.
در روزهای اخیر در رسانه‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سیدعبدالمجید نژادصفوی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بازنشسته بوده و این موضوع با قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مطابقت ندارد.
عزیز فیلی ضمن تکذیب این خبر، اظهار داشت: طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان 28 سال سابقه کار دارد و می‌تواند تا 35 سال در دستگاه‌های دولتی خدمت کند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عبدالمجید نژادصفوی از تجربه بالایی برخوردار است که می‌توانیم از این تجربه در راستای توسعه استان بهره ببریم.
فیلی همچنین در این نشست به پروژه‌های استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 1200 میلیارد تومان پروژه در حال فعالیت است.
وی راه مناسب را یکی از مقوله های توسعه دانست و گفت: اگر بخواهیم که گردشگری این استان توسعه پیدا کند باید راه مناسب داشته باشیم.
در ادامه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با توجه یه ظرفیت هایی که دارد، مبحث راه ها یکی از مهمترین موارد است اگر قرار است توسعه ای باشد محور این توسعه راه هاست، موقعیت استان نیز یک موقعیت ممتاز است که شرق و غرب را به هم وصل کرده است، راه های چهارخطه و بزرگ راه نقش مهمی در توسعه دارد، بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان در زمینه راه ها قرارداد داریم، اکنون بزرگترین دستگاه اجرایی استان راه و شهرسازی است.
عزیز فیلی بیان کرد: استان دارای ظرفیت های خوبی است اگر قرار است گردشگری رونق پیدا کند منوط به ارتباط راه های این استان است، آب، راه و گردشگری سه اولویت مهم استان است که پیگیر آنها هستیم، محور یاسوج-شیراز، یاسوج به سمت اقلید سریعا به ازاد راه شیراز-اصفهان وصل می شود، با یک بزرگراه به آزاد راه های کشور وصل می شویم و در کاهش مسافت سفر به تهران موثر است، یاسوج به سمت سمیرم را نیز داریم، حجم کار بالاست که نیاز به اعتبار بالا دارد، ناچار هستیم  در بحث راه های ارتباطی و شریانی۲استان توجه ویژه شود.وی افزود: محور پاتاوه دهدشت که امیدواریم تا اوایل تابستان سال آینده از آن استفاده کنیم تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان دیگر می توان این محور را راه اندازی کرد یکی از آرزوهای دیرینه این استان است که بیش از ۲۴ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد، محورهای زیادی در استان است، نظام روی استان ما توجه ویژه داشته است.
راه داری و حمل و نقل جاده ای استان از نظر وسعت کوچک اما نقش بسزایی در کشور دارد.
فیلی ادامه داد: ۲۰۰۰ روستا داریم که در این بخش نیز کارهای بزرگی انجام شده است در بهسازی و روکش راه ها کارهای خوبی انجام شد، در استانداری نیز تا جایی که ممکن بود کمک های راه انجام شد، در مبحث پرداخت های پرسنل در بخش راهداری و راه توجه خاص داشتیم، بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان منابع نقدی داریم، نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان منابع اعتباری سال ۹۷ است که ظرفیت خوبی است، اعتبارات عمرانی استان نسبت به بقیه استان ها وضعیت خیلی خوبی داریم.
وی ادامه داد: با تلاش های راه و شهرسازی در بحث مکان های بهداشتی درمانی سال خوبی خواهیم داشت امسال شاهد سه بیمارستان بزرگ ۳۰۰ تخت خوابی یاسوج، بیمارستان گچساران و بیمارستان باشت خواهیم بود که ناشی از تلاش های راه و شهرسازی است.
معاون عمرانی استاندار در ادامه گفت: صفوی نژاد از مدیران با تجربه و آخرین بازمانده از مدیران کل راه و ترابری قبلی است که باید وی را برای یادگاری در موزه بگذاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پیمان جو کی عوض میشه
Iran, Islamic Republic of
سلام-یعنی جوان متفکر و باسواد در ان اداره نیست.
افررا
Iran, Islamic Republic of
ادب ایجاب میکرد که معاون عمرانی استانداری ازمدیرکل تودیع شده که عملکرد خوبی داشته قدردانی میکرد
لنده
Iran, Islamic Republic of
باسلام. اداره راه وشهرسازی لنده میباشدکه جز تخریب.مقامات هیچ کار دیگری ندارد و از آقای نژادصفوی انتظار نیروی جایگزینی ایشان از افراد تحصیل کرده و کاردان را خواهانیم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1