تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : ۴۰۲۸۳۸
گزارش:

نصب ضریح مقدس امامزاده یحیی(ع) با حضور «حاج عدل» (+تصاویر)

۳
۱
نصب ضریح مقدس امامزاده یحیی(ع) با حضور «حاج عدل» (+تصاویر)
کبنا ؛
با حضور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد و مردم سادات روستای شیخ‌هابیل ضریح مقدس امامزاده یحیی(ع) نصب شد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور در این مراسم برگزاری همایش‌های فرهنگی و یادواره‌ها را خواسته رهبر معظم انقلاب عنوان و افزود: متاسفانه در جامعه امروزی امور .فرهنگی مورد بی‌مهری قرار گرفته است.
نماینده کهگیلویه؛ بهمئی؛ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از آسفالت و بهره‌برداری جاده عمارت قلعه گل به روستای شیخ‌هابیل تا نیمه دوم سال 98 خبر داد.
وی هم‌چنین از پیگیری جدی خود برای رفع مشکل آب روستای شیخ‌هایبل خبر داد.
هاشمی‌پور خواستار فنداسیون زائرسرای امامزاده یحیی(ع) از هیات امنای این امامزاده شد و اظهار داشت: 50 میلیون تومان جهت احداث زائرسرای این امامزاده در مهرماه کمک خواهم نمود.
وی خواستار کنارگذاشتن بداخلاقی‌ها فارغ از هر گونه قومیت و جناح‌های سیاسی جهت انجام دادن کارهای عام‌المنفعه شد و تصریح کرد: با وحدت و همدلی در کنار هم از منابع مختلف برای آسایش این مردم کمک بگیریم.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی مهم‌ترین امر در جامعه امروزی را توجه به ارزش‌های دینی عنوان و بیان کرد: متاسفانه عده‌ای منافقانه فکر می‌کنند و در صدد تضعیف پایگاه‌های فرهنگی هستند.
امام جمعه دهدشت از اولاد امامزادگان به عنوان پیشتازان معنوی نام برد و خاطرنشان کرد: کسانی که می‌توانند در مقابل هجمه‌های بدخواهان مقابله کنند همین اولاد امامزادگان هستند.
وی تصریح کرد: به واسطه امامزادگان اعتقادات شیعی حفظ شده و لذا این امامزادگان پایگاه اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.
سید عنایت خاضع از متولیان و هیات امنای امامزاده یحیی(ع) هم در این مراسم در جمع خبرنگاران بازسازی مرقد مطهر این امامزاده را از سال 87 عنوان و افزود: از زمان بازسازی تاکنون 600 میلیون تومان هزینه ساخت مجدد آن شده است.
ی هزینه ساخت ضریح این امامزاده را 76 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این ضریح مقدس با کمک‌های مردمی ساخته و امروز نصب گردید.
خاضع نبود زائرسرا و محوطه مناسب را از مشکلات مهم این امامزاده عنوان و خواستار مساعدت مسئولان در این راستا شد.












نام شما

آدرس ايميل شما

۹۹
Iran, Islamic Republic of
مردم دارند از گرسنگی میمیرند.
شما هنوز دنبال.
حامد
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش این پولو خود فقرا و سادات این روستا کمک کردن ... پولدارا به فکر شکم خودشونن
رجا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی که دربرنامه های فرهنگی شرکت میکندو به رسم و سوم واداب احترام می گذارد و قبول دارد.و هزینخ های فرهنگی به چنین مراسمات پرداخت می کند.
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
1