تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۰۲۴۵۷
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران تابستانی کهگیلویه و بویراحمد/فعالیت 59 جایگاه بنزین و سی‌ان‌جی در استان

۰
سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران تابستانی کهگیلویه و بویراحمد/فعالیت 59 جایگاه بنزین و سی‌ان‌جی در استان
کبنا ؛مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۳۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۲۸ باب جایگاه CNG فعال در سطح استان نسبت به عرضه سوخت رسانی فعالیت دارند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، لطف اله مسعودی با اعلام خبر فوق افزود: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات تابستان تمهیدات لازم به منظور استقبال از مسافران تابستانی به استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شد.
مدیر منطقه با تاکید بر لزوم توجه به آماده سازی جایگاهها در جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران، مسئولین و متصدیان مجاری عرضه سوخت را مکلف به نظارت مستمر و پیش از پیش بر نحوه خدمات دهی به مردم کرد.
مسعودی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به استان چهارفصل و مرکز استان (شهر یاسوج) به عنوان پایتخت طبیعت ایران در سطح کشور شناخته شده است از این رو شاهد این خواهیم بود که مصرف سوخت فرآورده های نفتی و سی ان جی در تعطیلات تابستانی امسال دو یا سه برابر روزهای عادی افزایش یابد که در این خصوص پیش بینی های لازم صورت پذیرفته است و تیم‌های بازرسی و کنترل جایگاههای منطقه در این مدت به طور شبانه روز، کنترل مجاری عرضه را به عهده دارند.
این مقام مسئول تصریح کرد: هم اکنون هماهنگی لازم جهت آماده سازی نمازخانه های جایگاهها و رفع نقص از تجهیزات بعمل آمده تا کلیه مراکز عرضه به طور کامل ارایه خدمات به هموطنان عزیز در تابستان باشند.
 مسعودی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری انبارهای مبدا ذخیره سازی مخازن انبار نفت در وضعیت مطلوبی قرار داشته و تا پایان فصل تابستان نگرانی بابت ذخیره سوخت تابستانی وجود ندارد و هم اکنون ۳۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۲۸ باب جایگاه CNG فعال در سطح استان نسبت به عرضه سوخت رسانی فعالیت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1