کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

یکشنبه و سه‌شنبه روزهای تخفیف به بیماران صعب‌العلاج کهگیلویه و بویراحمد

28 مرداد 1397 ساعت 18:25

قائدی افزود: ما این اختیار را به گچساران دادیم که افرادی که بضاعت مالی ندارند در بحث داروهای گران قیمت و کمیاب به آن های کمک های لازم صورت گیرد.


معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به  گچساران از داروخانه های این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در این سفر، معاون غذا و دارو ضمن بازدید از انبارهای دارویی، داروخانه‌ها و بیمارستان شهید رجایی گچساران با داروسازان فعال در این شهرستان دیدار کرد.
همچنین ملاقات عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران برگزار شد.
امام‌بخش قائدی، در حاشیه این بازدیدها ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، اظهار کرد: در معاونت غذا و دارو استان، روزهای یکشنبه و سه شنبه  به عنوان روزهای تخفیف به بیماران صعب العلاج اختصاص داده شده است.
وی ابراز داشت: سهولت در خریداری دارو جهت بیماران صعب العلاج در راستای کار ما قرار دارد.
قائدی افزود: ما این اختیار را به گچساران دادیم که افرادی که بضاعت مالی ندارند در بحث داروهای گران قیمت و کمیاب به آن های کمک های لازم صورت گیرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین با برخی از مراجعه کنندگان نیز ملاقات و تا حد توان مشکلات دارویی آنها را برطرف کردیم و توضیحات لازم را نیز در باره داروهایی که با افزایش قیمت مواجه شدند و یا در تعهدات بیمه‌ها بود، هم برای این بیماران و مراجعه کنندگان دادیم.




 
 


کد مطلب: 402361

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402361/یکشنبه-سه-شنبه-روزهای-تخفیف-بیماران-صعب-العلاج-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1