تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۴۰۱۵۹۴
در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان بزرگ یاسوج مطرح شد:

اراده مسوولان دانشگاه علوم‌پزشکی برای تکمیل بیمارستان «شهید جلیل» یاسوج /ردپای 4 دولت در این پروژه

۱۷
۰
اراده مسوولان دانشگاه علوم‌پزشکی برای تکمیل بیمارستان «شهید جلیل» یاسوج /ردپای 4 دولت در این پروژه
کبنا ؛
بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دو سال اخیر جان تازه‌ای گرفت تا جایی که به توجه به تلاش و پیگیری مسئولان و متولیان امر از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی، نماینده عالی دولت در استان و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و همچنین راه و شهرسازی شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی و جلوگیری از تعطیلی پروژه بوده‌ایم.
در این مدت این پروژه بزرگ با مشکلاتی از جمله نبود پارکینگ، بحث‌هایی با شهرداری و تامین اجتماعی و ...مواجه بود، که این مسائل لحظه‌ای در اراده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تاثیری نداشت و البته مصمم‌تر از گذشته برای برداشتن موانع بر سر راه پیگیری های لازم را انجام دادند.
بازدیدهای مستمر مسئولان کشوری و استانی و همچنین پیگیری‌های متولیان امر در مرکز، از جمله نشست‌های دکتر اورنگ ایلامی با مسئولان وزارت بهداشت در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز و نشست با مسئولان وزارت راه و شهرسازی در زمینه سازه بیانگر اهمیت پروژه بیمارستان بزرگ شهید جلیل یاسوج است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان بزگ یاسوج، گفت: این بیمارستان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و کارآمد ترین مراکز درمانی و آموزشی و به عنوان نگین منطقه جنوب خواهد شد.
محمد جعفر علیزاده با بیان اینکه پیگیری و همکاری نمایندگان و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تامین تجهیزات بیمارستانی و تکمیل پروژه احداث و راه اندازی این بیمارسان ستودنی است، افزود: به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از نخستین فاز این بیمارستان هستیم.
وی ادامه داد: در ابتدا مجوز احداث این بیمارستان با ظرفیت 200 تختخوابی صادر که با پیگیری‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مسئولان استانی به 292 تختخوابی ارتقاء یافت.
علیزاده با اشاره به اینکه 100 میلیارد تومان برای احداث ساختمان بیمارستان یاسوج هزینه شده است، عنوان کرد: بیش از 40 میلیارد تومان جهت تجهیز این بیمارستان مورد نیاز بوده که نزدیک به 40 درصد آن تامین شده است.
وی در خصوص وجود تعداد 57 تخت مراقبت ویژه در این بیمارستان که موجب تبدیل آن به یکی از بزرگترین مراکز درمانی تروما منطقه جنوب کشور می‌شود، تصریح کرد: تعداد 8 اتاق عمل اصلی، یک اتاق عمل سرپایی و وجود چهار بخش اصلی از مهمترین ویژگی‌های این بیمارستان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی، وجود اتاق LDR را از مهمترین نقاط قوت این بیمارستان عنوان کرد و گفت: LDR به مکان‌هایی در زایشگاه‌ها گفته می‌شود که هر مادر در فضایی با امکانات رفاهی و بهداشتی جداگانه از تخت‌های بستری استفاده می‌کند و جایگزین محیط‌های قبلی که بزرگ و حریم خصوصی بیمار رعایت نمی شد، شده است.
در ادامه این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وضعیت فضاهای درمانی بیمارستانی در مرکز استان به دلایل جمعیتی و مراجعات سنگین مردمی بسیار زیاد است.
غلام محمد زارعی با تاکید بر اینکه تاخیر در راه اندازی این بیمارستان سبب حذف فرصت درمانی و نگرانی مردم می‌شود، اذعان کرد: بیمارستان جدید یاسوج ظرفیت جذب بیماران استان‌های همجوار با ارائه خدمات درمانی مطلوب و کارا را دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این دیدار بیان کرد: تامین تجهیزات بیمارستان شهید جلیل از اصلی ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در راستای افتتاح و بهره‌برداری به موقع آن است.
دکتر اورنگ ایلامی ابراز داشت: تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر بیمارستان، راه اندازی آسانسور نفر بر، بیمار بر و وسیله بر، نصب ستون‌های سقف اتاق عمل، خریداری ژنراتورهای برق و نصب شیشه‌های سربی اتاق رادیولوژی و دوزیمتری رادیولوژی از اولویت‌های تکمیل و تجهیز این بیمارستان بوده که در مرحله نهایی آن به سر می‌برد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای خریداری دستگاه‌های ضروری همچون سی تی اسکن، ماشین بیهوشی، مانیتورهای قلبی، دستگاه‌های سونوگرافی و تجهیزات چهار گانه نیز انجام شده است.
 بازدید از بیمارستان جدید یاسوج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورلی اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و سایر مسئولین استانی و دانشگاهی انجام شد.
 











نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
چی شد شما که پارسال گفتید آبان ماه 96 افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد و امسال گفتید در هفته سلامت پس حالا حالاها خبری نیست .
خودم
Iran, Islamic Republic of
کدوم بیمارستان !!؟منظورتون بیمارستان شهدای دولت اباده فکر کنم لطف کنین تصحیح بفرمایید
خانواده شهید دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
این بیمارستان شهدای دولت آّباد است لطفا با احساسات مردم بازی نکنید و حاشیه درست نکنید. ما خانواده شهدا و مالکین زمین اهدایی بیمارستان دولت آباد هر نامی بجز شهدای دولت آباد را حق الناس و از حق قانونی خود نمی گذریم.
Iran, Islamic Republic of
کرو ایلامی یک درصد باقیمانده پروژه را هم نمی تونه تموم کنه!!
کریم
Iran, Islamic Republic of
کی گفته اسم بیمارستان جلیله؟ چرا فرافکنی میکنید اقای کبنا لطفا تا مشخص نشدن اسم رسمی از هرگونه اسمی به جز بیمارستان بزرگ یاسوج یا بیمارستان 298 تختخوابی یاسوج اسمی نبرید
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
اسم بیمارستان مشخص نیست کبنا چقدر پول گرفتی مطلب زدی بنام جلیل رسانه که پولی شد هرکاری دیگری هم می کنه حیف خبرنگار
امیر
Iran, Islamic Republic of
و اقعا حیف نام خبرنگار که به همه می گویند کبنا کلا دروغگو شدی
ازاد
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان بزرگمهر
خبری اشتباه چاپ کردی

یا
بیمارستان شهدای دولت اباد

خبری اشتباه چاپ کردی
مراد
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان شهدا دولت آباد
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
نام این بیمارستان شهید جلیل نیست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان بنام شهیدجلیل فاقدمستندات قانونی بوده ومنتفی گردید... آنهاازحوزه علوم پزشکی حق وحقوق یک طایفه رونیزازبین برداگ. وجودداشت این بیمارستان میبایست بنام شهدای دولت آبادمی بود،نه بیمارستان بزرگ یاسوج...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان شهدای دولت آباد
بیمارستان شهدای دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان 283تختخوابی شهدای دولت آباد
عدالت کجایی دقیقا کجایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
صدا و سیما.(شبکه دنا) و کبنا فقط اسم از جلیل میارن به هیچ عنوان مسئولین کشوری و استانی و خود رئیس دانشگاه علوم پزشکی تا حالا در مصاحبه های که داشتن اسمی از جلیل نیاوردن.
مدیر محترم سایت کبنانیوز لطفا کمی انصاف داشته باشید
دنیا داد بسونه دنیا دار مکافاته
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلاام و وقت بخیر...
کاش کمی هم از دغدغه مردم برای بلاتکلیفی نام بیمارستان مینوشتید
کاش کمی هم حق جو و واقع بین بودید..
کاش بدون از نگاه سیاسی و حزبی و طایفه ای مطلب مینوشتید و انتقاد پذیر بودید...
نام بیمارستان شهید جلیل نیست و این مسئله رو بخوبی میدانید...
اما اصرار چون شمایی اصحاب رسانه بر بردن نامی که مدتهاست موجب ایجاد تشنج در شهر یاسوج شده جای بسی تأمل دارد...
چرا با چنین مطالبی سعی بر قرار دادن مردم یاسوج مقابل هم و مقابل قانون دارید....
کاش مطالب و انتقادات رو هم انعکلس میدادید
افسوس که در این شهر هیچکَس در جایگاه خود و به خصوص شما رسانه ای ها به فکر آرامش این شهر نیست...
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف دار.چون تو این رسانه رو اداره می کنه حداقل به شعور این رسانه . بی سواد هیچ اسمی برا بیمارستان بزرگ یاسوج انتخاب نشده اگه اسمی هم باشه شهدای دولت آباده
محمد
Iran, Islamic Republic of
مردم به دکترجلیل میشناسن،مثل سی متری رضایی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1