تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۰۵۹۳
در خطبه‌های نماز جمعه باشت مطرح شد

مدیران‌کل گوش به زنگ لیدرهای سیاسی‌اند / در «باشت» چه خبر است

۸
۱
مدیران‌کل گوش به زنگ لیدرهای سیاسی‌اند / در «باشت» چه خبر است
کبنا ؛ خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی و به امامت حجت الاسلام عبودی در مسجد النبی باشت برگزار شد.
خطیب نماز جمعه با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: از حضور همه مردم شهرستان تشکر می‌کنیم،سال به سال این راهپیمایی باشکوه‌تر و پررنگ‌تر از سال قبل برگزار می‌شود،این میراث و یادگار امام خمینی(ره) به جهان ارسال شده است.
حجت الاسلام عبودی افزود: حساب یهود به عنوان پیروان حضرت موسی(ع) با رژیم سهیونیسم جداست،هر حرکتی که برای خداوند است نیت خالص را خداوند پاسخگو است.
حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: عده‌ها تلاش می‌کنند فلسطین از یاد ملت‌ها فراموش شود ولی ملت با بصیرت و آگاه ما با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب  مردم ما لبیک گفتن و در سراسر کشور با زبان روزه در هوای گرم به خیابان‌ها آمدند.اندیشه امام ،جدایی یهود از صهیونیسم است،اتحاد مسلمین جهان علیه رژیم کودک کش اسرائیل،با صراحت و بی شرمی از این رژیم حمایت می‌کنند.
خطیب جمعه باشت عنوان کرد: نامگذاری این روز تفکر قرانی امام خمینی(ره) بوده و فرمودند؛ مردم مجاز هستند که وجوهات شرعیه را صرف نابودی رژیم صهیونیسم کنند.
وی به دستور صریح مقام معظم رهبری به دولت جهت اماده بودن مراکز هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: انرژی اتمی و هسته‌ای ما دوباره شروع به فعالیت کنند.از پیکر بی جان برجان دیگر نمی‌توانند به مردم ما فشار بیاورند.تنها راه نجات از این فشارها مقابله است.
خطیب جمعه باشت در ادامه به شهادت آیت الله سعیدی اشاره و گفت: کسی که از سال ۴۱به همراه امام اغاز کرد و فرمود؛ اگر من را بکشید و خونم را به زمین بریزید در هر قطره خونم نام امام خمینی(ره) را خواهید دید.که این جمله عمق وفاداری ایت شهید را به امام نشان می‌دهد.
 حجت الاسلام عبودی ضمن تشکر از مدیرکل صداو سیمای استان گفت: برنامه‌های قرانی و برنامه‌های ماه مبارک رمضان را خیلی خوب پوشش دادند.همچنین برنامه پخش زنده در شب۲۳ماه رمضان نیز به خوبی در شهرستان باشت پخش شد.
عبودی  به مشکل حاد شهرستان یعنی کم آبی اشاره و گفت: خیلی از مردم تماس گرفتند و ابراز نگرانی کردند که آب اشامیدنی انها قطع می‌شود، ما همه پیگیر این موضوع هستیم،چاهی که ۲سال پیش حفر کردند برای آب اشامیدنی در شهرستان باشت خشک شده است و شهر با قطعی آب مواجه شده‌اند.
امام جمعه باشت  افزود: آیت الله ملک حسینی با تماس با مسئولین استان  پیگیر مشکل آب شهرستان شدند.
امام جمعه باشت به منحل شدن یک ساله امور صنف شهرستان اشاره و با انتقاد گفت:  یک سال است که این اداره منحل شده و بارها از فرماندار پیگیر شدیم، مدیرکل صنف می‌گویند مجوزها به حد نصاب نرسدیده است که طبق امار مجوزها بیش از حد لازم هم هستند.
وی افزود: مدیرکل گفت؛ در اردیبهشت انتخابات امور صنف  را برگزار می‌کنیم، بازاریان می‌خواستند تجمع کنند، ما جلوی انها را گرفتیم، آن‌ها هم از این وضع نگران هستند ،بازاریان تمکین کردند و منتظر ماندند.
حجت الاسلام عبودی با انتقاد شدید از جناح‌های سیاسی تصریح کرد: اقایان پاسخی به مردم نمی‌دهند و ماه‌ها از سخنشان گذشته است.
وی خطاب به آیت الله ملک حسینی گفت: بیش از ۸ ماه پیگیر این موضوع هستم و همه مشکلات هم حل شده بود ولی باز انتخابات را برگزار نکردند، من میدانم مشکل اقایان چیست ولی اکنون بیان نمی‌کنم.مدیران کل در استان باید از لیدرهای سیاسی خود اجازه بگیرند و کار انجام دهند،به خدا بارها جلوی مردم را گرفته‌ام که تجمع نکنند،مسئولان نگذارند موضوع به جایی برسد که کاری که نباید صورت بگیرد.
-----------------------------
خبرنگار: فتح الله پوران پور
-----------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

گشین
Iran, Islamic Republic of
. که شما ظاهرا اون رو بیشتر قبول دارید جو شهر باشت رو خ.بگذارید مردم زندگی عادی خودشون رو داشته باشند؛ تا کی مردم باید گرفتار حرفهای نا امید باشند ؛به خدا خسته شدند مردم از این حرفها؛ والسلام
باوی
Iran, Islamic Republic of
امام جماعت محترم لطفا وظیفه خودتون رو فراموش نکنید : اگه خسته شدید برگردید کهگیلویه
دوستام دکتر
Iran, Islamic Republic of
مردم نماینده خودشون رو دوست دارند و جون میدن برای ایشان؛ جو شهر رو خراب نکنید لطفا؛ اینجا باشت هست نه دهدشت
حیدر
Iran, Islamic Republic of
لیدرسیاسی یعنی مهران امینی
ممو
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا عبودی اولا اصناف یک مجمع است نه اداره دولتی ویا حتی نیمه دولتی که مدیر کل داشته باشد
عزیز دل برادر شما ایت اله ملک حسینی.
یه کم با اطلاع از موضوعی حرف بزن
در غیر اینصورت.ی انجام بده
باشت
Iran, Islamic Republic of
شیخ منطقه را متشنج نکن وظیفه دستگاهای اجرایی است مدیریت کنه
Iran, Islamic Republic of
عامل /
Iran, Islamic Republic of
فقط .که طرفدار خودت هست دنبال تجمع میگرده کسی که هیچ کس درباشت .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1