تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۰۰۱۰۰
گزارش:

افزایش قیمت کالاها داد مردم کهگیلویه و بویراحمد را درآورد

۵
۱
افزایش قیمت کالاها داد مردم کهگیلویه و بویراحمد را درآورد
کبنا ؛ افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز و مرغ در ماه رمضان با توجه به افزایش رفت و آمدها به بازار به یک سناریوی تکراری تبدیل شده است.

تقاضا در ماه رمضان برای برنج، گوشت، ‌مرغ، قند، شکر، چای، روغن، حبوبات، خرما و لبنیات افزایش می‌یابد به گونه‌ای که در عرضه این کالاها با مشکلاتی از جمله افزایش قیمت روبه‌رو می‌شویم.

کاهش قیمت پیشکش، بازار را کنترل کنید

یکی از شهروندان یاسوجی در این رابطه می‌گوید: کاهش قیمت کالای اساسی و مرود نیاز مردم در ماه رمضان نمی‌خواهیم و خواهشمان از متولیان امر این بوده که بازار را کنترل کرده تا شاهد گرانی کمر شکن نباشیم.

احد همتی افزود: همه ساله در ماه رمضان با افزایش تقاضای مردم برای خرید برخی کالاها به یک مرتبه شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم که سبب نگرانی مردم از این بابت که اراده‌ای برای اختلال‌گران بازار وجود ندارد، شده است.

دیگر شهروند یاسوجی خواستار نظارت شبانه روزی بر بازار شد و گفت: تفاوت قیمت‌ها در بازار یاسوج مشهود بوده و ما مانده‌ایم که چگونه یک کالای مشابه در فاصله کمتر از 100 متر توسط دو عرضه کننده با هم تفاوت قیمت دارند.

ایروان دانش پذیر اظهار داشت: نظارت بر بانوایی‌ها باید تشدید شود زیرا هر نانوا ساز خودش را می‌زند و برخی نان‌ها وزن کمتر از معمول داشته و برخی سوخته یا ناپخته عرضه می‌کنند.

وی تاکید کرد: گوجه فرنگی که رد میوه‌فروشان عرضه می‌شود و بخشی از ان سفید بوده باید از بازار جمع اوری شود زیرا این سفیده نیترات بوده که هنگام سم پاشی بوجود آمده است.

 نظارت 17 اکیپ بازرسی بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده 17 اکیپ بازرسی بر قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان نظارت می‌کنند.

داریوش دیودیده اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش تقاضای مصرف و به منظور جلوگیری از بالا بردن قیمت کالاهای اساسی بویژه گوشت منجمد، برنج، شکر، روغن و میوه توسط 17 اکیپ بازرسی شبانه روزی تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: کالاهای اساسی شامل برنج، مرغ منجمد، روغن، شکر و گوشت منجمد برای ماه مبارک رمضان توسط ستاد تنظیم بازار تامین و در سردخانه ها و انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

دیودیده با بیان اینکه متخلفان بازار منتظر برخورد جدی و قاطع باشند، تصریح کرد: به منظور کنترل قیمت و عرضه خارج از شبکه این کالاها درماه مبارک رمضان 17 اکیپ بازرسی در سطح استان سازماندهی کرده‌ایم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد افزود: با توجه به مناسب بودن قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم سود جویان احتمالی این کالاها را از شبکه خود خارج نموده و یا افزایش قیمت داشته باشند.

دیودیده بیان کرد: انتظار می‌رود مردم با بازرسان صنعت و معدن همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم نصب و صدور صورت حساب با سامانه 124 ستاد خبری رسیدگی به شکایات سازمان و با مراجعه حضوری گزارش خود را به صورت دقیق ارائه کنند
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به خدا با این وضعیت مردم را از.. کرده اند گرانی مردم را..رده.مردم مجبور هستن دست به هر کاری بزنند حت.ی.خدایا به فریاد برس
..........
Iran, Islamic Republic of
فقط داد مردم این استان را در اورده یا کل کشور ؟؟؟؟؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای بابا گرونی تازه شروع شده نگران نباشید طوفان در راهه علی برکت اله
شهروند
Iran, Islamic Republic of
از زمانیکیه دیودیده اومده سرکار . که به . نظارتش بوده چیزی ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
در یاسوج ن.. برخورد میکنن.متاسفانه هیچ نظارتی نیست و هر فروشنده ای هر طور دلش بخواد با قیمت خودش میفروشه.در شهر یاسوج یک شهر و چند نرخه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1