تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۰۴۱
در بی‌اعتنایی به بیت‌المال صورت گرفت

ول‌خرجی بعضی مدیران بویراحمد در آئین کلنگ‌زنی

۴
۱
ول‌خرجی بعضی مدیران بویراحمد در آئین کلنگ‌زنی
کبنا ؛
آئین کلنگ‌زنی پروژه اجرا و بهسازی روکش آسفالت معابر محلات بلهزار و مهریان بویراحمد در حالی با هزینه‌ میلونی نصب بنر خیر مقدم به برخی مسئولان همراه بوده که استاندار در ابتدای سال در این زمینه اتمام حجت کرده است.
ابتدای سال 97 علی محمد احمدی به طور رسمی برای برخی مدیران بدون دغدغه و ولخرج از بیت المال خط و نشان کشید و با آنان اتمام حجت کرد تا در صورت تکرار دیگر جای گلایه‌ای نباشد، اما در کمتر از گذشت 2 ماه از توصیه استاندار در 5 کیلومتری یاسوج و در روز کلنگ‌زنی پروژه  اجرا و بهسازی روکش آسفالت معابر محلات بلهزار و مهریان توسط راه و شهرسازی شاهد هزینه میلیونی برای نصب بنر خوش آمدگویی مدیران هستیم.
نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی هزینه‌های اضافی و پرطمطراق در آئین‌های افتتاح پروژه‌های عمرانی و مراسم‌ها مختلف، گفته بود: در سال 97 این هزینه‌ها جمع آوری ‌شود.
احمدی افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی از هزینه کردن غیر ضروری بیت المال در آئین‌های مختلف از جمله افتتاح پروژه‌های عمرانی خودداری کننند.




وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام در زمینه اسراف نکردن توصیه
اکید دارد، ابراز کرد: دلیلی ندارد برای برگزاری یک مراسم از جیب بیت المال هزینه‌های غیر ضروری و آنچنانی انجام شود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار حساسیت مدیران در زمینه هزینه‌های جاری شد و افزود: بیت المال حق تمام مردم بوده و باید نسبت به هزینه کرد آن در جای خودش و با کمترین ریخت و پاش دغدغه‌مند بود و در این راستا هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

احمدی با طرح این پرسش که چه دلیلی دارد در یک مراسم میلیون‌ها هزینه شود در حالی در‌‌ همان محل شاید جوانی به دلیل نداری امکان ازدواج ندارد، ادامه داد: هیچ توجیهی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه هزینه‌های پرطمطراق پذیرفته نیست و در صورت وجود این مسئله باید پاسخگو باشند.
وی با تاکید بر اینکه می‌شود یک مراسم را به صورت آبرومندانه و با کمترین هزینه اجرایی کرد، گفت: برخی فکر می‌کنند با ریخت و پاش تنها امکان خودی نشان دادن در یک برنامه وجود دارد در حالی این کار از نگان دین مبین اسلام و حتی مسئولان رده بالای کشور مردود بوده است.

بی اعتنایی به استاندار و آغاز تبلیغات زودهنگام در بویراحمد

در حالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دغدغه جلوگیری از
هزینه‌های پرطمطراق در آئین‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی را دارد ولی برخی مدیران شهرستانی و استانی بی اعتنا به سخن استاندار بنا به هر دلایلی شاید جبران گذشته انتخابات زودهنگام را با هزینه‌های دولتی آغاز کرده‌اند.
در حالی وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و اجرای قانون بوده این روزها در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی مدیران استانی با ترفندهای تبلیغاتی سعی دارند کارهای عمرانی دولت را بنام نمایندگان مجلس تمام کنند و روزها افتتاح و کلنگ زنی‌ها را معطل کرده تا آقای نماینده برسد.

در کنار دامن زدن به تبلیغات زودهنگام انتخابات در بویراحمد، هزینه‌های پرطمطراق نصب بنرهای خوش آمدگویی در ائین‌های افتتاح و کلنگ زنی حتی در برخی روستاها که به طور حتم در نزدیک ترین محل به اجرای پروژه شاید برخی در هزینه‌های ابتدائی زندگی مانده‌اند، نگران کننده است.
انتظار می‌رود علی محمد احمدی استاندار در این زمینه چاره‌ای بندیشد.
به گزارش کبنا، این در حالی است که همواره مقام معظم رهبری و بزرگان کشور بر پرهیز از خرج‌های غیرضروری تاکید کرده‌اند، بنرهای که با پول بیت‌المال تنها برای یک ساعت کاربرد دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مسولین فقط دارند شعار می دهند اینکه حق مردم می باشد نمی خواهند از جیب بباشون خرج کنند
Iran, Islamic Republic of
مسولین فقط دارند شعار می دهند اینکه حق مردم می باشد نمی خواهند از جیب بباشون خرج کنند
آگاه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مصداق ضرب المثل آفتابه و لگن 7دست شام ونهار هیچی شده برای 100متر آسفالت 200متر بنر تبلیغاتی...
Iran, Islamic Republic of
نویسنده فردی بی منطق و نادان است و به اندازه یک دانه جو عقل نداره که اینقدر حسادت می ورزد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1