تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۰۰۰۲۱
در پی قطعی مکرر تلفن و برق چاروسا:

مدیرعامل مخابرات استان از قطعی ۲۴ ساعته تلفن چاروسا خبر ندارد

۰
مدیرعامل مخابرات استان از قطعی ۲۴ ساعته تلفن چاروسا خبر ندارد
کبنا ؛ یکی از عمده نیازمندی‌های که امروز نیاز مردم است توجه به زیرساخت‌ها اداری است به خصوص اینترنت، تلفن و برق است که نیاز است مسئولان مربوطه توجه ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.
به گزارش کبنا، در سال گذشته چند مورد قطعی تلفن در منطقه چاروسا سبب شد تا مردم و مسئولان نسبت به موضوع آن انتقاد شدید داشته باشند ولی خوشبختانه شاهد کمتر شدن تلفات و قطعی باشیم اما مدتی است دوباره وضعیت همانند سال‌های گذشته شد و دوباره همان وضعیت برای مردم تکرار می‌شود.
چاروسا که در روزهای گذشته شاهد سیر و سفر بسیاری از مسئولان استانی به خصوص معاون عمرانی استاندار و مدیران کل بود قول‌های داده شد ولی متاسفانه بعد از سفر آنها شاهد قطعی مکرر تلفن در این منطقه بودیم که حرف مردم نسبت به اینکه مسئولان برای قطعی امکانات آمدند یا فراهم کردم امکانات یا هم یک نوع رژه خودرویی بود.
در روزهای گذشته شاهد قطعی مکرر چندین موردی تلفن در چاروسا بودیم به نحوی که این قطعی ادامه داشت و از سه شنبه شب قطعی شروع شد و تا صبح پنج شنبه ادامه داشت که نگرانی شدید مردم را به همراه داشت.
همانطور که در گذشته علت این اتفاقات را حفاری اداره گاز و راه می‌دانند ولی آیا نمی‌شود از این وضعیت جلوگیری کرد و مسئول فیبر نوری مخابرات را جهت مشخص کردن فیبر به این نهادها واگذار کرد تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
اما عاملی که بسیار نگران کننده است قطعی ۲۴ ساعته تلفن در چاروسا به اندازه کم ارزش بود برای مخابرات استان که در لحظاتی که تلفن قطع بود خبرنگار حاضر در چاروسا با مدیرعامل مخابرات استان تماس گرفته می‌شود برای وصل آن از این وضعیت اطلاعی ندارد و اعلام می‌کند که فکر نکنم قطع باشد و این است که وقتی مدیران از مشکلات مردم خبر نداشته باشند چه وضعیتی به بار می‌آید.
اما با وصل شدن تلفن این برق بود که خود را از این اتفاقات ناپدید نکرد و از خود در این روزهای که مردم از این اتفاقات در حال نگرانی هستند از خود رونمایی کرد و به مردم گفت که ارزشش بسیار بالا است.
خلاصه! ۲۴ ساعت اتفاقات بد برای مردم چاروسا یک امر بسیار عادی شد ولی امیدواریم این پایان دهنده خاطراتی باشد که شاید با حرف یک نفر به نام مسئول نیست که پس از این همه اتفاقات یکبار از مردم محروم این مناطق حداقل امکان عذرخواهی کند ولی در برابر مدیرکل یا مدیرعاملی که فقط برای ارزش یک پست که شاید همان مدیرعامل یا مدیرکل بدون یک نقطه دغدغه با احترام می‌ایستد و عذرخواهی می‌کند ولی حاضر نیست حتی به خود زحمت دهد به میان مردم بیاید و عذرخواهی کند.
گفتنی است؛ شهر قلعه رئیسی در ۷۰ کیلومتری شهرستان کهگیلویه قرار دارد.
------------------------------------------
گزارش از سیدحسن آرمند
-----------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1