تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۳۰۸۸۴۵

چرا شهردار قلعه‌رئیسی هنوز انتخاب نشده است / در انتخابات ۲۹ اردیبهشت قلعه‌رئیسی چه گذشته است؟ / وضعیت شورا باید به حالت عادی برگردد

۵
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: اعضای شورای شهر بیشترین نقش را دارند با لج و لجبازی، سهم خواهی، قدرت طلبی، قوم گرایی و رابطه گرایی و با دخالت‌های بی‌اساس این قلب از کار می‌افتد و شورا و شهردار موفق نمی‌شوند و حق مردم تضییع می‌شود.

به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اجلاس بین المللی کشورهای اسلامی اشاره و آن‌ها را تبیین کرد.
صلواتی به روز غزه اشاره و تصریح کرد: مایه شرمساری نهادهای حقوق بشری بین المللی است که آمریکا شعار مبارزه با تروریسم می‌دهد اما صراحتا از رژیم تروریستی صهیونیستی حمایت می‌کند خودشان وداعش را بوجود آوردند حمایت کردند حالا ادعا می‌کنند ما نابودش کردیم آل سعود از خائنان به اسلام و قرآن و امت اسلام هستند همگان بدانند بنا به وعده و سنت الهی و بشارت انبیاء و اولیاء و امام راحل و پیش بینی امام المسلمین اسرائیل در کمتر از ۲۵ سال آینده نابود خواهد شد و ان شاءالله این پیروزی به دست محور مقاومت امت ایران اسلامی، سپاه پاسداران، حشد شعبی عراق، زیبییون پاکستان، فاطمیون افغانستان و حزب الله لبنان و انصار الله یمن و ارتش سوریه اتفاق خواهد افتاد.
وی به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره و بیان کرد: حضرت زینب (س) یک الگوی کامل برای بانوان در عرصه‌های مختلف همسرداری و بچه داری و ایفای نقش سیاسی و یاوری حق و دفاع از حریم ولایت و امامت و پاسداری از ارزش‌ها می‌باشد این روز را به نام پرستار نامگذاری نمودند تا هم تجلیل از مقام شامخ و شخصیت والای زینب کبری (س) باشد هم تقویت روحیه زینب گونه در میان پرستاران باشد.
صلواتی خاطرنشان کرد: یکی از کوچک‌ترین کارهای حضرت زینب (س) پرستاری از امام زمان (عج) خویش حضرت زین العابدین و دیگر بیماران بود در واقع زینب کبری پرستار نهضت حسینی بود و امروز همگان بایستی قدردان زحمات و تلاشهای پرستاران باشیم کا از آسایش و آرامش خویش می‌گذرند و در رنج بیمار شریک می‌شوند حرمت این قشر شریف در جامعه می‌بایست حفظ شود مسؤولان مشکلات پرستاران را حل کنند به دغدغه‌های آنان توجه کنند و برای نگرانی‌هایشان چاره اندیشی کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: پرستاران هم به زینب کبری (س) اقتدا کنند بالاخص در عرصه عفاف و حجاب زینب وار باشند در حوزه کاری حریم کاری پرستاران مرد و زن می‌بایست جدا از هم باشد احکامی اسلامی و محرم و نامحرم را رعایت کنند تا آنجایی که مقدور هست پرستار زن برای زنان و مرد برای مردان استفاده شود و مردم وقتی وارد مراکز درمانی می‌شوند می‌بایست با دیدن پرستاران زینب کبری (س) در اذهان مردم تداعی شود و روز پرستار را به همه پرستاران بطور خاص به عزیزانی که در منطقه چاروسا خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم و لازم است ازهمه پرستاران در مراکز درمانی و بویژه پرستاران گمنامی که از مادران و پدران خویش و همسرشان بالاخص از پدر و مادر شهیدان پرستاری می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای دی ماه که از مسؤولان و مردم مطالباتی داشت که به آن‌ها اشاره و تاکید کرد: مطالبات و خواسته‌های نائب امام زمان (عج) از مسئولان پاسخگویی به مردم قانون مداری و دفاع از حقوق مردم و مظلومین جهان تقسیم کار و همکاری و اهمیت به مسئله تولید و اشتغال است و از مردم هم مطالباتی و خواسته‌هایی دارند عدم باور شایعات بی‌اساس و بی‌منطق دشمن و عدم تکرار و اشاعه شایعات دشمن است.
صلواتی به موضوع انتخاب شهردار در شهر قلعه رئیسی اشاره و بیان کرد: در تمام شهرهای کشور و استان شهردار هر شهر مشخص شد و مشغول کار و تلاش هستند ولی این نتیجه‌‌ همان انتخابات ۲۹ اردیبهشت این شهر است که متاسفانه هنوز شهردار مشخص نشد و چرا سرنوشت مردم این شهر این چنین شده موضوعی است که می‌بایست تحلیل و بررسی شود حالا که این وضعیت به وجود آمده واقعا اگر عزیزان شورا به فکر مردم هستند دنبال خدمت به شهروندان هستند و به دنبال پیشرفت هستند و تا امروز خیلی از فرصت‌ها را از دست داده و فرصت سوزی می‌کنند که مطمئن قلب تپنده هر شهر شهردار و شورای آن است بایستی همگان تلاش کنند تا این قلب تپنده به حالت عادی برگردد.
وی گفت: اعضای شورای شهر بیشترین نقش را دارند با لج و لجبازی، سهم خواهی، قدرت طلبی، قوم گرایی و رابطه گرایی و با دخالت‌های بی‌اساس این قلب از کار می‌افتد و شورا و شهردار موفق نمی‌شوند و حق مردم تضییع می‌شود باید اعضای شورای شهر بدانند در برابر قرآن قسم خوردند لذا می‌بایست جبران آن کنند و شهرداری برای این شهر که باید فردی شجاع، انقلابی، دلسوز، متدین، مومن، ولایی، صبور، کاردان، متخصص و آگاه از مشکلات شهر با برنامه و روحیه جهادی انتخاب کنند نه کسی که اهل تسویه حساب شخصی و گروهی و اهل قدرت برای رقابت باشد.
صلواتی خواستار عدم سنگ اندازی خیلی افراد شد و ادامه داد: اگر در این مدت حق و حقوقی از مردم ضایع شده باید شورا جواب دهند و هرکسی سنگ اندازی کند باید جواب خدا و حق الناس را بدهد و انتظار این است هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.
وی در پایان به حادثه غم بار سانچی اشاره و به خانواده آن‌ها تسلیت گفت.
--------------------------
خبر از حسن آرمند
--------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگه قلعه رئسی چه قدر جمعیت داره که شهردار شردار میکنه اون موقع که مهجرت کم بو به چهار هزار نمی رسید الان کمتر از قبل هستش
كارگر
Iran, Islamic Republic of
شوررررررررررررررررررراااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ازکجا
امیر65
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بینم دوباره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج،اقای صلواتی با توجه به اینکه برای شما احترام خاصی قائل هستم ولی خدا را شاهد میگیرم از شخص حضرتعالی در کار انها. بهتر میتوانند تصمیم بگیرند پس سعی کن در کارشو.د تا اینها راحت ت بتوانند انتخاب کنند
Iran, Islamic Republic of
الان کاندیدای شهردار کیان؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1