تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۲۹۵۹۷۷

راه‌هایی که با بارندگی مسدود می‌شوند / خدمات قابل تقدیر شرکت برق در روستاهای دیشموک / (+تصاویر)

۰
کبنا ؛امام جمعه دیشموک ضمن قدردانی از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه برق رسانی به روستاهای تابعه دیشموک توسط اداره برق ، گفت: اکثر روستاها با اهداء لوح سپاس از مدیر برق دیشموک مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می دارند.

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند در جلسه شورای اداری دیشموک که با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استانی در دیشموک برگزار شد؛ ضمن توصیه به استاندار برای داشتن نگاه ویژه و جهادی به بخش دیشموک ، به مشکلات مردم در این بخش اشاره کرد و گفت : دیشموک به لحاظ اعتبارات فرهنگی بسیار محروم است.

امام جمعه دیشموک در ادامه از عدم وجود خانم عالم و نبود فرستنده های دیجیتالی اشاره کرد و افزود : عدم وجود فرستنده های دیجیتال در روستاها باعث استفاده مردم از ماهواره شده است که اثرات مخرب بسیاری دارد.  مردم به اجبار از ماهواره استفاده می کنند که مخرب است.

حجت الاسلام راوند به عدم وجود زیرساخت های لازم برای اداره بهزیستی دیشموک اشاره کرد و در ادامه گفت: در حوزه راه های روستایی نیز مشکلات بسیاری وجود دارد و اکثر این راه ها پس از براندگی مسدود می شوند.

راوند افزود: عدم لوله کشی آب برخی از روستاها و نبود اداره ثبت احوال در دیشموک از دیگر مشکلاتی است که مردم این منطقه گرفتار آن هستند.

امام جمعه دیشموک در پایان ضمن قدردانی از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه برق رسانی به روستاهای تابعه دیشموک توسط اداره برق، از استاندار خواست معدن نیترات و سد بالیاب پیگیری شود.

حجت الاسلام راوند ضمن قدردانی از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه برق رسانی به روستاهای تابعه دیشموک توسط اداره برق، گفت: اکثر روستاها با اهداء لوح سپاس از مدیر برق دیشموک مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می دارند.

فاطمی رئیس اتفاقات برق دیشموک در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه؛ خدمات رسانی وظیفه ما بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، گفت: خدمات ارائه شده در دیشموک مرهون زحمات مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان و بویژه مهندس راهزادی مدر عامل برق استان و همچنین البته پیگیری ها و حمایت ها و پیگیری و تلاش های جدی سردار عدل هاشمی پور می باشد.

[gallery size="full" columns="1" ids="295978,295979,295980,295981,295982"]
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1