تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۲۶۰۲۴۱

حمله به شورای نگهبان از سوی کسانی که به انقلاب پایبند نیستند

۱
۰
کبنا ؛نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد بر حفظ اعتبار و جایگاه نظارت استصوابی شورای نگهبان تاکید کرد.
به گزارش کبنا، نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار مسئولان و کارکنان دفتر نظارت حفظ اعتبار و جایگاه نظارت استصوابی شورای نگهبان و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: حمله و اعتراض به نظارت استصوابی شورای نگهبان از ناحیه کسانی صورت می‌گیرد که به انقلاب و نظام پایبند نیستند.
عضو خبرگان رهبری افزود: اعتراضات، شبهات و فضا سازی‌های پس از انتخابات شوراهای اسلامی که بدون دخالت و نظارت شورای نگهبان برگزار شد ضرورت نظارت استصوابی شورای نگهبان را تایید کرد.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه حمله به شورای نگهبان بی‌اعتبار کردن نظام است خطاب به اعضای شورای شورای نگهبان استان گفت: تلاش کنید با اعمال و رفتار مبتنی بر عدالت و قانون آبروی فق‌ها، رهبر و نظام را حفظ و از اقتدار نظام صیانت کنید.
وی با اشاره به اینکه نظارت مطلوب، ناظر سالم می‌طلبد افزود: نقد ناظر مانند نقد منتخبان نیاز است و باید به موقع و صادقانه، اعتراض رد صلاحیت شدگان پاسخ داده شود تا شبه و بهانه‌ای برای حمله به شورای نگهبان پیش نیاید.
در این نشست رئیس دفتر شورای نگهبان دراستان هم وظیفه این نهاد را صیانت از قانون در چهار چوب قانون خواند و گفت: ۲۱ اصل از اصول قانون اساسی به مسئولیت و جایگاه شورای نگهبان تاکید دارد.
حجت الاسلام خرم‌روز نظارت استصوابی شورای نگهبان را رعایت حق الناس عنوان کرد و افزود: در انتخابات امسال ۳ هزارو ۸۰۰ ناظر کار نظارت بر روند انتخابات را به عهده داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

۱۳۹۶
Iran, Islamic Republic of
محضر مبارک حضرت ایت الله عرض سلام وادب واحترام وارزوی صحت وسلامت وعاقبت بخیری وآرزوی طول عمر با عزت وبرکت دارم وبرای حاج اقای خرم روز هم آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون دارم انصافا شورای نظارت انسان از زمان آقای خرم روز خیلی خوب وقانون مند شده آن زمان فقط تسویه حساب های شخصی بود هم از محضر حضرت ایت الله هم حاج آقای خرم روز تقاضامندیم نسبت به انتخاب اعضای شهرستان ها دقت بیشتری داشته باشند حداقل های لازم را داشته باشند از افراد خوش نام وپاک دامن دارای حسن شهرت راز دار انتخاب کنند نه صرفا به افراد معرفی شده از سوی افراد خاص باشند افراد تریبون بدست افراد دارای قدرت چانه زنی اگر انتخاب این افراد دربین افراد بی نام ونشان وزیر چتر افراد خاصی نباشند حتما هم کار شان بهتر وموجب رضایتمندی بیشتر مردم می باشد
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1