تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۲۵۲۹۸۱

دیدار مدیران با بازماندگان «کارخانه فولاد بویراحمد» (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از مدیران استانی با بازماندگان حادثه انفجار کارخانه فولاد بویراحمد دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مجید محنائی در این دیدار علاوه بر اعلام پیام حزن و اندوه خادمی استاندار و پیام تسلیت وی به خانواده های بازماندگان  بر پیگیری ویژه و علت حادثه تا روشن شدن موضوع تاکید کرد و گفت: این حادثه دلخراش چنان سنگین و غیرقابل باور بود که دل همه را آزرد.
وی اظهار داشت: به دستور استاندار کمیته ای ویژه برای بررسی موضوع و رسیدگی به حال مصدومین و امور خانواده های بازماندگان تشکیل و این کمیته در اسرع وقت گزارش دقیق و شفاف را به اطلاع افکار عمومی خواهند رساند.
معاون استاندار خانواده های داغدیده و عزادار این حادثه را همچون خانواده های خود بیان کرد و اظهار داشت: از ابتدای این حادثه تاکنون مسئولان در شهرهای یاسوج، شیراز و اصفهان علاوه بر عیادت مصدومان، پیگیر مشکلات آنان بودند.
در این دیدار پیام های تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور تقدیم خانواده های عزادار حادثه فولاد بویراحمد شد.
معاون استاندار از تلاش همه دستگاه های مرتبط از جمله سازمان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه ها برای تسلی خاطر بازماندگان و کاهش آلام و مصیبت های بازماندگان تاکید کرد و افزود: احقاق حق مصدومان و تلاش برای بهبود کامل آنان و همچنین موضوع بیمه جان باختگان از اولویت هاست.
رئیس سازمان تامین اجتماعی استان هم در این دیدار از صدور حتمی و حق بیمه جان باختگان تاکید کرد و گفت:حق مستمری و بیمه آنان بنا به دستور سازمان تامین اجتماعی کشور برقرار شده و هیچ گونه مشکلی نیست.
در پایان این دیدار خانواده های مصدومین و جانباختگان با تقدیر از توجه دولت به این موضوع خواستار رسیدگی فوری، مشخص شدن علت حادثه و پیگیری روند درمان مصدومان و حقوق و مستمری آنان شدند.
به گزارش کبنا، مسئولان چندین بار با خانواده‌ و مصدومان حادثه دیدگان کارخانه فولا یاسوج دیدار و همچنین کمیته ویژه بررسی حادثه سه جلسه اضطراری برگزار کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کی گفته ..جزو مسئولین است و به فکر کارگران است همین امروز ... کارش مهمونش بودند
Iran, Islamic Republic of
درود بر معاون استاندار . متاسفانه.. نه تنها هیچ همکاری نکرد بلکه گزارش بازرسی ۳سال پیش را به وزیر محترم کار اعلام کرد و کاری کرد که هیچ کدام از مسئولین کشوری به این فاجعه بزرگ کارگری توجه نکنند برادر عزیز این کارخانه نیاز به مسئول ایمنی دارد نیاز به تجهیزات ایمنی مدرن دارد شما فکر میکنید با یک بازرسی ساده ۳ سال پیش مسئولیت از شما سلب شده بعد هم در مصاحبه می گویید کارگران مقصرند نه دوست عزیز همه زحمت کشیدن اومدند فاتحه خونی شما هم مثل بقیه اگ... از حق این کارگران دفاع کن.
Iran, Islamic Republic of
... با مسئولین البته بجز معاون استاندار
f a
Iran, Islamic Republic of
متاسفم ...چرا از ص... بینتون نیست
تهران
Iran, Islamic Republic of
دیر امدین حالا چرا باید بی مسولیتی..چند خانواده بد بخت شدن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1