تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۲۴۷۳۹۵

ایجاد تفرقه در جامعه رسانه‌ای با دست و پازدن‌های بی‌فایده

۲
۰
کبنا ؛رئیس کمیته رسانه ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد تفرقه رسانه ای در استان را دست و پا زدن بی حاصل مسئولان ارشد استان توصیف کرد و گفت: مسئولان ارشد استان می‌خواهند نقائص خود را بپوشانند و مورد نقد قرار نگیرند، به همین خاطر است که نشست‌های خبری مخفیانه برگزار می‌کنند.
به گزارش کبنا، همت الله دانش در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد فکر می‌کنند که با تفرقه رسانه ای می‌توانند ضعف‌های چهارساله عملکرد خود را بپوشانند، افزود: امیدوار بودیم که دولت در استان در همین ماه‌های پایانی همچون سایر نقاط کشور، فعال شود اما ظاهراً در کهگیلویه و بویراحمد حتی پروژه ای برای افتتاح دوباره هم وجود نداشته که تیم مدیریت ارشد استان مدیران را مجبور به گزارش دادن آنهم فقط به رسانه‌های همسو با دولت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در استان هیچگاه از وضعیت کهگیلویه و بویراحمد و تعطیلی هزاران پروژه عمرانی آن چشم نمی‌پوشند و از حق مردم محروم استان که جزء ۴ درصد برخوردار نیستند، کوتاه نخواهند آمد هرچند که همان ۴ درصد هم بخواهند رسانه‌ها را هم در اختیار بگیرند.
رئیس کمیته رسانه ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در استان با بیان اینکه فضای مجازی و رسانه‌های مردمی بازتاب عملی نظرات مردم است، از گرایش مردم استان به صحبت‌های دکتر قالیباف در مناظره خبر داد و تصریح کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره نشان داده‌اند که حامی شجاعت، مستضعفان و ۹۶ درصد جامعه هستند و در این انتخابات هم عقاید خود را اثبات خواهند کرد.
دانش رسانه‌ها را به رعایت اخلاق در انتخابات توصیه و عنوان کرد: بعد از مناظره و ظاهر شدن خوب آقای قالیباف در قاموس یک کاندید، اردوگاه حامیان دولت احساس ترس کرده‌اند و در این راه از هیچ کوششی از جمله تخریب دریغ نمی‌کنند اما اصحاب رسانه استان در فعالیت‌هایشان در فضای حقیقی و مجازی علاوه بر اینکه قانونا و شرعاً موظف به رعایت اخلاق هستند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
تا کی امثال شما باید برای ما تصمیم بگیرند و فکر کنند
سید علی
Iran, Islamic Republic of
درسته /قالی باف بهتر از رئیسی در مناظره ها ظاهر شد، باید منتظر ماند ودید.شنیدم قالی شویی جهانگیری دستگاه هاش تمام اتوماتیکه، بگین فرشاشونو ببرن.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1