تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۳۵۳۷۵

همایش هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در یاسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛همایش آموزشی تخصصی اعضای هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان‌ها و بخش‌های استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز  همایش آموزشی تخصصی اعضای هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان‌ها و بخش‌های استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، مهرداد کرمی دادستان مرکز استان، مدیرکل اطلاعات و سایر مدیران ارشد استان  در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، فتاح محمدی رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با بیان اینکه ۲۵ اسفند ماه فرمان شروع انتخابات از سوی وزیر کشور صادر می‌شود، اظهار کرد: آگهی ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در همین تاریخ منتشر می‌شود.
محمدی، اظهار داشت: هیأت‌های اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز در در تاریخ  ۲۵ اسفند ماه تا ۲۹ اسفند ماه مشخص می‌شوند.
وی با بیان اینکه تاریخ ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه ۹۵ تا ۶ فروردین‌ماه ۹۶ است، افزود: زمان تعیین صلاحیت نامزدها از ۷ تا ۱۶ فروردین‌ماه است و نتیجه قطعی آن ۱۷ فروردین‌ماه اعلام خواهد شد.
محمدی افزود: تاریخ تبلیغات از ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۹۶ آغاز و تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه ادامه پیدا می‌کند و زمان رأی‌گیری ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ می‌باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر ضرورت تهیه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: داوطلبان با مراجعه به بخشداری و فرمانداری‌ها فرم تدوین شده توسط ستاد انتخابات کشور را دریافت و به پلیس ۱۰+ جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه مراجعه کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
1