تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۲۰۸۹۱۳

درگیری منجر به قتل در یاسوج / دستگیری ۴ نفر

۷
۰
کبنا ؛دادستان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۴ نفر در ارتباط با درگیری منجر به قتل در یاسوج خبر داد.
مهرداد کرمی با بیان اینکه خوشبختانه با تمهیداتی که در استان از سوی دستگاه قضایی اندیشیده شده شاهد کاهش چشمگیر نزاع‌ها چه فردی و چه دسته جمعی بوده‌ایم، اظهار کرد: اما در این میان باید دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها باز هم بر شدت کارهای فرهنگی و اثرگذار خود بیفزایند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال گذشته خوشبختانه بیش از ۲۵ درصد از نزاع‌های دسته‌جمعی در استان کاهش یافته و همه تلاش خود را برای کاهش بیشتر این معضل زشت اجتماعی به کار خواهیم گرفت.
وی در ادامه به درگیری منجر به قتل در شهر یاسوج در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: در این درگیری که میان چند جوان رخ می‌دهد متأسفانه یک نفر کشته می‌شود.
کرمی بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی به وظیفه خود به خوبی عمل کرد و اکنون چهار نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای جلوگیری و پیشگیری از چنین اقداماتی دستگاه قضایی به وظیفه خود قاطعانه عمل می‌کند افزود: حجت‌الاسلام مزارعی در این پرونده اهتمام جدی برای مختومه شدن آن و اجرای حکم در سریع‌ترین زمان ممکن دارد تا درس عبرتی برای مجرمان قانون‌شکن باشد.
این مسؤول ارشد قضایی گفت: امنیت استان برای ما در دستگاه قضایی بسیار مهم است و اجازه نمی‌دهیم با ناامنی به سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه استان با چنین کارهایی لطمه وارد شود.
کرمی گفت: بی‌شک با چنین اقدامات زشت و ناپسندی فرار سرمایه‌گذاری در استان را خواهیم داشت لذا همه دستگاه‌ها اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی باید برای از بین بردن چنین معضلاتی هم وقت گذاشته و هم هزینه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این کاهشی .ازش حرف میزنه راجع به کدوم شهره اگه تو یاسوج منظورشه اتفاقا نآمنی و اراذل کاملا شهر رو تهدید میکنه اگه میخواد براش ثابت کنم حاضرم اثبات کنم اینجور حرف زدن.. فقط باعث میشه که بی اعتمادی به صحبت های مسوولین یک شهر از طرف مردم بیشتر بشه جناب اقای. تو همین درگیری طرفین خودشون رو معرفی کردن وگرنه ما که تا حالا ندیدیم .. هیچوقت سرموقع حضور پیدا کنن که باز هم با مدرک اثبات میکنم که بعد از یکساعت یا بیشتر مامور با کفش بحالت دمپایی پوشیده حضور پیدا کرده در صورتیکه بخواهید حاضرم خدمت برسم و اثبات کنم
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی بسیار ضعیف عمل میکنه ودستگاه قضایی با آمدن حاج آقا مزارعی کمی بهتر شده
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ۱۱۰ خیلی دیر بعد از درگیری که تمام همه میرن تشریف میارن حالا عمدا غیر عمدش رک خدا میداند این عمل هم باعث میشه اکثرا از ۱۱۰ و دستگاه انتظامی ناراحت باشن
مطلع
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دادستان محترم
در ادارات گچساران(بهزیستی )و در روز روشن ارازل و اوباش به کارمند ان حانم فحاشی و تهدید میکنند و آب از آب هم تکان نمیخورد
از داستان محترم تقاضای اعمال قانون و برقراری امنیت برای نوامیس مردم را داریم.
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
قتل در یاسوج ؟؟؟؟ نه بابا یاسوج مهد فرهنگه!! من باور نمیکنم. تو یاسوج دعوا نمیشه چه برسه به قتل یاسوج مهد فرهنگه! باور کن عقب مانده ترین جای استان یاسوجه از لحاظ ....!خب چخبر؟
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی سر هیچ صحنه ای جز اینکه با یکطرف قضیه اشنا وفامیل باشه به موقع نمیرسه یا عنوان میکنند که ادرس را نمیدونستیم ویا اینکه داشتیم به یک درگیری فلانجا رسیدگی می کردیم .نا امنی در یاسوج وارد فاز جدیدی شده وواقعا زندگی داره برای مردمی که می خوان زندگی سالمی داشته باشن سخت شده .
Iran, Islamic Republic of
بارها شده بخاطر درگیری در گچساران به پلیس ۱۱۰ زنگ ده شده و متاسفانه در محل حاضر نشدن.واقعا اینها را باید به کی بگی که رسیدگی کنه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1