تاریخ انتشار
شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۱۸۵۹۰۴

پاسخ عضو شورای دهدشت به شایعات

۸
۰
کبنا ؛ احسان رستگار*
و منهم من یطلب الدنیا یعمل الآخره، و لایطلب الآخره یعمل الدنیا، قدطامن من شخصه، و قارب من خطوه و شمر من ثوبه، و زخرف من نفسه للا مائه و اتخذ ستر اله ذریعه الی المعصیه.
گروهی دیگر با اعمال آخرت دنیا را می طلبند و با اعمال دنیا در پی کسب مقام های معنوی آخرت نیستند، خود را کوچک و متواضع جلوه می دهند. گام ها را ریاکارانه و کوتاه برمی دارند، دامن خود را جمع کرده خود را همانند مومنان واقعی می آرایند و پوشش الهی را وسیله نفاق و دورویی و دنیاطلبی خود قرار می دهند.
نهج البلاغه خطبه ۳۲
مردم شریف و فرهیخته شهرستان کهگیلویه
با سلام،درود و احترام
همانگونه که مستحضرید متاسفانه عده ای معلوم الحال که وجود خویش را همواره در تفرقه و اختلاف می بینند در آستانه مناظره ای که عده ای از فرهیختگان در صدد تدارک آن بوده و با آغوش باز پذیرفته ایم سوء استفاده کرده و با تخریب، توهین افترا و بی اخلاقی محض در تقارن لیالی قدر سعی در غبارآلود کردن فضای شهر و جامعه نخبگان دارند. در همین راستا طی مدت اخیر شاهد بودیم که عده ای از خدا بی خبر، با بهره جستن از فضای مجازی که امکان نشر اکاذیب را بسیار راحت کرده است، کمر همت بسته اند تا چهره این جانب خادم مردم شریف کهگیلویه احسان رستگار که به پیشنهاد های وسوسه بر انگیز جوامع غربی مبنی بر پذیرش تابعیت کشورشان دست رد زده است با انواع و اقسام تهمت ها تخریب نمایند. از دروغ های عجیب و غریب و تهمت های سخیفی همچون دخالت در غزل و نصب پرسنل شهرداری گرفته تا حتی اختلاس ! اینها تنها مشتی است نمونه خروار از بداخلاقی ها علیه کسی که به اعتراف همگان حتی مخالفینش، اخلاق محوری را در عمل ثابت کرده است.
اینکه چرا در آستانه انتخابات گروهی قلیل، قدرت طلب و انحصارطلب که هویت آنها در طول این سه سال برای همه مردم مشخص شده است خادم مردم را اینچنین مورد اتهام قرار داده و با سخیف ترین عبارتها مورد توهین و بی مهری قرار می دهند پاسخی روشن دارد؛ بدیهی است گروهی اقلیت و انگشت شمار که موج روزافزون رضایت گروه ها و اقشار مختلف مردم، و طرح ها و لوایح پیشنهادی جهت رفاه حال مردم ک با مخالفت آنها و هجمه های مردمی علیه خود مواجه شده اند را مشاهده میکنند و از تداوم خدمات اینجانب به شدت واهمه داشته و منافع خود را در خطر می بینند، از فرط عصبانیت به ناچار از دایره انصاف و اخلاق خارج شده
و تنها راهکار باقیمانده را در تخریب و تهمت دیده اند. این جمع اندک به جای بیان نقاط قوت و ارائه توضیح در باره شعارهای انتخاباتی خود، با بداخلاقی تمام از همه توان خود در جهت تخریب استفاده میکنند و گمان باطل می برند که با این حربه می توانند اراده مستحکم در خدمت صادقانه به مردم را سست نمایند. این در حالی است که نه تنها با این بداخلاقی ها و دروغگویی ها راه به جایی نخواهند برد، بلکه این عده قلیل هویت واقعی خود را بهتر از پیش برای افکار عمومی و مردم آگاه و فرهیخت کهگیلویه هویدا می سازند،
لذا جهت تنویر افکار عمومی نکاتی که در مورد آخرین مطلب ارائه شده در فضای مجازی نسبت داده شده است را به عرض می رساند.
۱-در مورد نخبه بودن احسان رستگار که اظهر من الشمس است سرچ ساده در اینترنت و سرکشی به خبرگزاری های ملی وبین المللی مبین همه موارد میباشد که مروم شریف کهگیلویه را به کاوش در این زمینه دعوت میکنم.
۲-در مورد شهر بازی همه کسانی ک در دهدشت زندگی میکنند نیک واقفند ک نبود مکان های سالم تفریحی در سطح شهر باعث اعتراض های شدید مردم شده است این تنها دلیلی بود ک با هماهنگی کانون مخترعین و با دعوت از متخصصین و نخبگان حوره های علمی شهرستانی و کشوری با کمترین مبلغ جهت خرید قطعات بدون دریافت دستمزد سعی در راه انداختن آن داشته ایم ک با کارشکنی اعضای محترم که یقین داشتن شهر بازی با کمترین هزینه راه اندازی و خدمتی بزرگ به این مردم محروم میشد،هدف فوق محقق نشده است، اینک سوال اینجاست حالا که مردم مجبورند به دلیل نبود مکان های تفریحی از خانه بیرون نیایند نمایندگان انها در شورای شهر به هدف خود رسیده اند و در برابر موکلین خود چه پاسخی دارند ؟؟!
۳-در مورد کمیسیون ماده ۱۰۰که موضوع آن بررسی تخلفات ساخت و ساز و سازه های بدون مجوز میباشد،که اعضای آن متشکل از نمایندگان قوه قضائیه، اقایان قاضی دادگر از قضات برجسته شهرستان،دادستان وقت و رئیس دادگستری کنونی جناب آقای حاج کرمی . نماینده وزارت کشور و نماینده شورا بوده با کدام دلیل و مدرک موارد اتهامی به این گستردگی را به این اعضاء نسبت میدهند؟(البینت علی المدعی) و آیا کسی که کارشناسی ارشد عمران دارد خلاف قاعده و قانون است ک در این کمیسیون حضور داشته باشد؟
۴- در مورد رستوران چیلیس که یک برند معتبر بین المللی است ، اولا همه میدانند که خانواده رستگار همیشه از متمولین این شهرستان بوده و هستند درثانی ساختمان رست
وران کاری خلاقانه و کم هزینه ای است که منجر به زیبایی خیابان شده است ساختمان آن به صورت اجاره ای است و کلیه هزینه های آن را پدر این جانب که از معلمان بازنشسته و پیمانکاران سرشناس این دیار است متقبل شده است.
۵-طرح استخر آبی که به مکانی برای معتادین تبدیل شده بود توسط شهرداری به مزایده گذاشته شده طی دو مرحله در روزنامه رسمی انتشار و به بخش خصوصی واگذار شده است، تمام اسناد آن موجود است لذا هیچ گونه ارتباطی به بنده ندارد .
۶-طبق بند ۲۰ماده ۷۱قانون وظایف شورای اسلامی شهر تصویب مقررات لازم جهت اراضی غیر محصور شهری از نظر بهداشت و اسایش عمومی عمران و زیبایی شهر، بر عهده شورا است.
متاسفانه در طول چند سال اخیر تعداد قابل توجهی از مردم به دلایل متعدد اقدام به مهاجرت از شهر دهدشت نموده اند لذا شهر به واسطه زمین های خالی مهاجرین چهره زشتی به خود گرفته است که در طرح پیشنهادی خواستار دعوت از مالکین جهت تعین تکلیف و محصور نمودن آنها شده ایم، اینها باید در برابر خدا و مردم پاسخگو باشند که این طرح که با مخالفت آقایان توسط اعضای شورای رد شده است چه مغایرتی با قانون دارد.
۷-در خصوص ستاد ساماندهی آلایندگی های سمعی و بصری و زیبا سازی شهر دهدشت، طبق بند ۷ماده ۷۱قانون فوق الذکر که مقرر میدارد، اقدام در خصوص تشکیل انجمن ها و نهاد های اجتماعی امدادی، ارشادی، و تاسیس تعاونی های با توافق دستگاههای زی ربط از وظایف شورا میباشد دربند یک دومین جلسه شورای اسلامی شهر مورخ ۹۴/۰۱/۲۴ به تصویب رسیده و در بند شش سومین جلسه کمیته انطباق فرمانداری مورخ۹۴/۰۲/مورد تایید قرار گرفت و در تاریخ۹۴/۰۷/ و رای گیری همه اعضاء بنده که خود موسس آن بودم به عنوان رئیس آن انتخاب شده ام، و از زمان تاسیس آن اقدامات زیادی بدون ذره ای چشم داشت ودریافت حتی یک ریال فعالیت های چشم گیری با عضو گیری ازمردم و جوانان انجام داده که در آینده نزدیک تمامی انها را خدمت مردم شریف اعلام میدارد،
۸-در مورد اتهامی دیگر عنوان شده که اینجانب زمین های مشکل دار را خریداری نموده و با همکاری با شهردار مشکل آنها را حل و با قیمت بالایی به فروش می رساند، در همین جا و از طریق این رسانه به مردم عزیز اعلام میدارد چنان چه بنده این اقدام را انجام داده ام و کسی در این بابت ادعایی دارد در دادگاه اثبات کند حاضرم تمام اتهامات را به جان خریده و از مردم شریف عذرخواهی کنم،
۹-در خصوص درخواست وجه نقداز آقای آژمند به عرض می رساند، پرونده ایشان که به دلیل ساخت و ساز غیر مجاز با ورود به کمیسیون بدوی ماده صد بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه شده است که به امضای این جانب، قاضی دادگر و آقای جعفری فرماندار وقت رسیده است، لذا خوانده به حکم مزبور اعتراض و در جلسه تجدید نظر که آقای خوش آیین یکی از اعضای کمیسیون مزبور است، مبلغ فوق به کمتر ۸۰میلیون تقلیل پیدا کرده است.
۱۰-در آخرین مورد بنده را به اخذ مبالغ طرح تحقیقاتی به نام دیگران متهم نموده اند،و ادعای موجودیت سند مذکور را دارند، اولا چنان چه سند ادعایی موجود است استدعا دارم نسبت به ارائه آن و آگاه کردن مردم اقدام نمایید در ثانی طرح جناب آقای کاظمی که از فرهیختگان علمی و دانشگاهی بوده و به تایید اداره کل پژوهشهایی وزارت کشور رسیده بود به دلیل عدم اعتبار پژوهشی به مرحله اجرا در نیامده مضاف این که ایشان طبق تحقیقات صورت گرفته حتی ریالی از شهرداری تحت هیچ عنوانی دریافت نکرده است.
لازم به ذکر است بنده به عنوان عضو شورا و پژوهشگر بنا بر وظیفه ذاتی خود اقدام به ارائه طرح استفاده از آبهای سطحی جهت حل مشکل فضای سبز نموده ام که با بی مهری اعضای شورا مواجه و مرحله اجرا نرسیده است.
در پایان با عرض پوزش از ایجاد تصدیع برای مردم شریف کهگیلویه،پیگیری تمامی موارد اتهامی از قبیل تهمت، افترا و نشر اکاذیب منتسب به این جانب را در دادگاه صالحه حق خود دانسته و تا اثابت آنها دست از تلاش بر نخواهم داشت. بدیهی است تا آخرین روز نمایندگی مردم در شورای اسلامی شهر، از هر تلاشی در جهت ارائه طرح های عمرانی، زیبا سازی و خلاقانه جهت رفاه مردم دریغ نخواهم نمود
والسلام علی من اتبع الهدی
احسان رستگارعضو شورای اسلامی شهر دهدشت
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.. اسناد نخبه است.
حسيني
Iran, Islamic Republic of
کاش نمرات دوره کارشناسی این اقا در دانشگاه ازاد یاسوج رو ببینید
Iran, Islamic Republic of
..شهری که مرغابی بود
بر سر ان شهر رسوایی بود
Iran, Islamic Republic of
کبنا مشخصه مثل همین اقا هم نخبه ایی وگرنه کامنت منو میزدی
اقا کبنایی در نخبه بودن خودت شک نکن
مملکت ما با بودن نخبح حایی چون شما باید اباد باشه.
میثم از جابر سیتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رستگار.افتخار استان هستی تو.به حرفای یه عده جیره خوار توجه نکن .کارتو کن.تمام دهدشت پشتیبان توست دلسوز
Iran, Islamic Republic of
درآزمون استخدامی شهرداری سرفاریاب درردیف های آخرقرارداشت.هههههههههههه
جابر
Iran, Islamic Republic of
به خدا چهره پارک شهر قدیم قدیما خیلی بهتر بود الان حاشیه آن را اجاره دادید و نوبت صبح هم که اصلا" سایه نداره
دانشجوی دکتری تاریخ سیاسی هخامنشی
Iran, Islamic Republic of
در مورد نخبه بودن احسان رستگار که اظهر من الشمس است سرچ ساده در اینترنت و سرکشی به خبرگزاری های ملی وبین المللی مبین همه موارد میباشد که مروم شریف کهگیلویه را به کاوش در این زمینه دعوت میکنم.

در این مورد هیچ سابقه ای در اینترنت پیدا نشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1