تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۱۶۶۷۹۷

«عدل» آخرین نسخه شفابخش

۷
۰
کبنا ؛سمیه طالبی
پویایی، نشاط، تحرک، مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در عرصه انتخابات، این روزها حس و حال عجیبی به فضای زندگی اجتماعی مردم بخشیده و درصد قابل ملاحظه ای از مکالمات و نوشته های روزانه آنان را به این موضوع اختصاص داده است. مسأله ای که اگرچه، بسیار مهم و نقشی تعیین کننده در سیاست ها و سرنوشت کشور عزیز ایران خواهد داشت، در برخی از مناطق و حوزه های انتخابیه از اهمیت بیشتری برخوردار است.
استان کهگیلویه و بویراحمد، به ویژه، منطقه کهگیلویه، چرام و بهمئی به دلیل مؤلفه های خاص فرهنگی و اجتماعی آن و همچنین، ارتقاء سطح آگاهی و بینش مردم از واقعیت تلخ توسعه نیافتگی و محرومیت مضاعف این بخش از استان در سالیان گذشته، نیازمند شفافیت و اطلاع رسانی بیشتری در مسیر انتخاب نماینده ای تمام عیار و شایسته خواهد بود.
نماینده ای که بتواند عزت مستتر در این مرز و بوم را عطرآگین فضای کلان کشور بگرداند تا هر شهروند کهگیلویه ای، چرامی و بهمئی از بردن نام دیارش فارغ از تعصبات قومی، به دلیل توسعه اقتصادی مفتخر شود. نیم نگاهی بر عملکرد منتخبین ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی، مروری بر اسامی نامزدهای این دوره از انتخابات وحتی یادآوری نام آنان که می خواستند و مجال حضور نیافتند، به خوبی روشن می سازد که کدامیک از این کاندیداها، گزینه ای مناسب و شایسته حضور در خانه ملت ایران است.
رصدی کارشناسانه و حتی اندکی جامعه شناسانه بر فضای سیاسی- فرهنگی- اجتماعی و به ویژه شرایط اقتصادی منطقه، با نگاهی به دور از غضب و بی طرفانه، به خوبی نمایان گر میزان سنخیت هر یک از نامزدها برای تصدی گری چنین مسؤولیت خطیری و توانمندی آنان در تحقق فرصت ها، کاهش تهدیدها و حتی تبدیل این تهدیدها به فرصت های نو می باشد.
آری، اگرچه، هر یک از این افراد به طور طبیعی دارای نقاط قوت و البته ضعف هایی هستند اما نکته مهم و اساسی انتخاب فرد شایسته تر است. شخصی که در شرایط کنونی بحران - که به کابوسی ماننده است که از آن گریزی نیست- چاره دردی باشد و مرهمی بر زخم های کهنه مردم، فردی توانا در فراهم نمودن الفبای توسعه پایدار و عمران و آبادانی، نماینده ای کارگشا برای خروج و برون رفت از بحران ها و بن بست ها. فردی که شاخصه و نمادی فراگیر باشد از مفاهیم ارزشمند و والایی چون شجاعت، پویایی، دلاوری، عملگرایی، تعهد، مدیریت، شایسته سالاری، کلان نگری، دوراندیشی، تحول گرایی، آرمان گرایی، عدالت محوری، تلاش مضاعف، تصمیم گیری و تصمیم سازی، سیاست گزاری و مردم داری، مدیری با توان و تخصص در سطوح ملی و فراملی، انتخابی برای تمامی نگرش ها و سلیقه ها تا پاسخی باشد بر اعتماد قلب ها، آنانی که می اندیشند و معتقدند که ما می توانیم.
پیر تجربه و خرد، سرباز میدان جنگ و عمل، وکیل معتمد و متخصص مردم در خانه ملت، یگانه عرصه آبادانی و توسعه، نخبه گرا و اهل مشورت، مردی با عزت و اقتدار، سمبل و نمادی از همدلی و همزبانی احزاب و اقوام و پایانی شیرین بر تمام نگرانی ها، تلخی ها و منازعات طولانی و بی اساس اقوام و احزاب.
مرد بحران، مرد روزهای سخت، نام آشنای تمامی اذهان، نماینده ای آگاه، دانا و توانا، متخصص و آشنا به دردها و زخم ها.
موهبتی برای تمام مردم: جناب آقای عدل هاشمی پور، او که با آمدنش ناز و تنعم خزان پایان خواهد یافت و سختی این هشت زمستان طولانی رخوت و بیهودگی به بهاری خوش پیوند خواهد خورد. توانایی که کارنامه اش مترادف است با نام سازندگی و در عرصه عمران و آبادانی مردی است عملگرا، جدی، پویا، متعهد، ارزش مدار، قانون مند، دوراندیش و گریزان از شعارگرایی و سیاست زدگی.
آری، خطه کهگیلویه بزرگ و چرام و بهمئی سرافراز، امروز این فرصت را دارد تا با انتخاب فرزند شایسته خود در مسیر طلایی توسعه گام بردارد و محرومیت ها و مظلومیت های اجحاف شده و مضاعف بر خویشتن خویش را، با نگاهی نو، طرحی نو و سبکی نو، به پشت تاریکی های جهل و نادانی گذشته بیندازد و قدم در راه حقیقتی روشن بردارد.
حقیقتی روشن که ظهور و بروزش را، بیش از هر شخص دیگری می توان در وجود شریف سردار عدل هاشمی پور مشاهده نمود. او که آیینه ای تمام نما از فهم دردها و رنج های مردم نجیب و محرومیت کشیده این دیار است و تنها نسخه شفابخش بر تمامی این درها. خداوند نگهدارش باد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ها سر عمر
Iran, Islamic Republic of
با مدرک ؟؟؟؟؟ نسخه شفاعت!!!! خیلی تلخ گفتی
Iran, Islamic Republic of
با مدرک ؟؟؟؟؟ نسخه شفاعت!!!! خیلی تلخ گفتی.
Iran, Islamic Republic of
ای خدا که خم کده هم ...
اصالت
Iran, Islamic Republic of
..ی پیمانکاران ..
بنگروژاد
United States
واویلا سی ای گپ آقا سی..ایکنی والا هم موحد هم عدل چون..دارن طرفدار زیاد دارن والا هیچ ..ر نیسن
احمد زاده.
Iran, Islamic Republic of
سلام سرکار خانم !
متن بسیار جالب و متعهدانه ای بود . حق مطب ادا شد . وقتی عکس های استقبال و موج خروشان حمایت و همراهی با سردار را در سرفاریاب و سوق و طولیان دیدم ، قدر شناسی مردم برایم جالب و لذت بخش شد.
سردار هاشمی نماد حقیقی " ما می توانیم " هستند . امروز محبوبیت این سردار پر افتخار سازندگی فراتر از کهگیلویه بزرگ می درخشد .
انتخابات اسفند ماه با هر نتیجه ای حاج عدل پیروز است ، چرا که مردان بزرگ در تاریخ می مانند .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1