تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۱۳۹۴۷۶

مناظره داغ «زارعی» و استاد دانشگاه تهران + فیلم

۴۶
۱
کبنا ؛قرار بود که طرح فروش قسطی خودرو (وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو) تا سال آینده ادامه یابد ولی ترمز این طرح ۶ روزه کشیده شد و این موضوع در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در ابتدا این گفت‌وگوی ویژه خبری مجری این برنامه با بیان اینکه مردم به یکباره با توقف این طرح مواجه شدند، اظهار کرد: در حالی که مردم آمادگی پیدا می‌کردند برای خرید خودرو ولی به یکباره ترمز این طرح کشیده شد.
ZAREE
مجری این برنامه گفت: در این برنامه ما دنبال پرسش‌های هستیم که در ذهن مردم است.
به گزارش کبنا، قالیباف مجری برنامه در ادامه با معرفی مهمانان برنامه، اظهار داشت: آقای دکتر «خاکسار» استاد دانشگاه تهران مهمان برنامه هستند و از طریق تماس تلفنی با  آقای  «غلام‌محمد زارعی» نائب رئیس کمیسیون صنعت و معدن پیرامون طرح خودرو به گفت‌وگو می‌پردازیم.
«خاکسار» استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه باید علت و اهداف این طرح را بدانیم، گفت: ارزیابی کلی من از این طرح این است که هدف مشخصی نداشت و بیشتر به نظر می‌رسید تمرکز می‌کرد که یک صنعت را از ورشکستگی نجات بدهند، شاید در نگاه اول درست باشد، بالاخره وظیفه دولت حمایت از صنعت‌ها است.
وی ادامه داد: چرا این نوع حمایت باید از صنعتی اتفاق بیفتد که سابقه درخشانی در ذهن مردم نداشته به دلیل عملکردی که داشته است.
«خاکسار» اضافه کرد: مردم ضدیتی با تولید ملی ندارد و همه دوست دارند که از تولیدات ملی استفاده کند ولی با کدام کیفیت و قیمت.
وی تضریح کرد: هر خودروی ایرانی البته اگر خودروی ایرانی نامیده شود چه به لحاظ ایمنی و مسائل زیست محیطی از کیفیت بالای برخوردار باشد ولی به هیچ وجه قیمت‌ها با درآمد مردم همخوانی ندارند.
ZAREE222
این استاد دانشگاه گفت: مخالف شروع طرح بودم و با اتمام آن هم موافقم.
خاکسار افزود: پول کشور دست بانک مرکزی است، نباید بانک مرکزی به صورت دستوری اجبارش کنیم منابع مالی که متعلق به کشور و مردم است فقط در یک زمینه خاص خرج کند. عملاً استقلال بانک مرکزی را به زیر سئوال بردیم.
به گزارش کبنا، در ادامه «امید قالیباف» مجری برنامه گفت‌وگوی ویژه شبکه دو سیما خطاب به زارعی نماینده بویراحمد و دنا گفت، بحث‌مان را با آقای زارعی نائب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس ادامه می‌دهیم که زارعی، اظهار کرد: آقای «خاکسار» انتقادی به ساختار منابع تامین مالی این طرح و زیر سئوال رفتن استقلال بانک مرکزی کردندف نظر حضرتعالی چیست؟
زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این گفت‌وگو ویژه خبری، بیان کرد: بنده عضو کمیسیون صنعت و معدن هستم نه نائب رئیس این کمیسیون و این اصلاح را انجام می‌دهم و وارد موضوع می‌شوم.
وی گفت: به درستی گفته شد، خودروی داخلی نیازمند چاره اندیشه‌ی است چرا که در نتیجه کش و قوس‌های فراوان که در دو سال گذشته وجود داشت، منجر به کمپین‌های برای تحرینم خودروهای «صفر» شد و خودروسازان با انبارهای انبوه از خودروی تولیدی مواجه شدند.
این نماینده مجلس گفت: بحث‌های بین دولت، مجلس و خودروسازان صورت گرفت ولی به نتیجه خاصی ختم نشد.
زارعی گفت: طرح خودروی یک راه حلی مقطعی و بنیادی نخواهد بود، البته یک تجربه است و می‌شد با تدابیر بهتری انجام بگیرد.
به گزارش کبنا، خاکسار از نماینده بویراحمد سئوال کرد؛ شما به عنوان نماینده با رای مردم وارد مجلس شدید در جهت منافع مردم باید گام بردارید و اظهار داشت: مسئول انبار شدن خودروها در انبار خودروسازان مردم نیست چرا باید منابع مالی کشور را در اختیار خودروسازان بدهیم.
بنابر این گزارش، هنگامی که «زارعی» گفت: آقای خاکسار اجازه بدهید، من سئوال آقای قالیباف را جواب بدهم، قالیباف جواب داد؛ سئوال من و ایشان ندارد.
زارعی در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: صنعت خودروسازی کشور می‌توانست بعد از ۵۰ سال با ارائه برندهای موفقی در بازارهای اطراف را در بر بگیرد ولی به دلیل کیفیت پایین این امر محقق نشد.
خاکسار استاد دانشگاه در این گفت‌وگو ویژه با سئوال پی در پی اجازه صحبت به زارعی نماینده بویراحمد و دنا را نداد، خاکسار مدل‌های مجلس و دولت را برای نجات خودروسازان و صنعت و اقتصاد کشور در این زمینه اشتباه دانست.

 
 برای دیدن ادامه این مناظره بر روی فیلم زیر کلیک کنید.
 
ZAREE

نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هیچ مناطره ای نبود، از زارعی چند تا سوال پرسیدند ...
روایی
Iran, Islamic Republic of
اگر هم ایرفتی ... د ابرو بیشتر سیت نیویسا؟
تو نماینده بویراحمدی په سیچه حامی حرفت حرف مردم نیسه؟
کوچو ایما بیراحمدیل ماشینل ایرانینه قبول داریم؟ خت ماشین ایرانی بسون تا ماهم بسونیم
تو ایگی مردم ماشین ایرانی بسونن که کشته بیشتر بین و ... بیشتر بری... زارعی عزیز لطفا این دوره ثبت نام نکن هعییییی سی ای نماینده
روایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم کوچو حرف دل مو و بقیه مردم منطقت ینه؟
کارشناس فنی
Iran, Islamic Republic of
شایدظاهرا به نفع مردم حرف میزد اما .. مسئولیتی بود و زارعی خوب جوابش رو داد.
کارشناس فنی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا به نفع مردم حرف میزد اما آدم ... مسئولیتی بود و زارعی خوب جوابش رو داد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا زارعی از مجلس.. ندارد. خودش که .. جابجایی یک مدیر شهرستان را ندارد حالا اوردیدش که در مورد صنعت ایران خودرو صحبت کند . ۱۰۰۰ رایی داشت با این مناظره هزار رای هم پرید
مهندس
Iran, Islamic Republic of
..ن ملی شده.. دست عده ای که درصد ... هستند.نباید از چنین ا... در تلوذیون ملی و اون هم پخش زنده دعوت بشه. البته زارع فتیله پیچش کرد.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
واقعن این مناظره خیلی بد بود و اصلا بار علمی و اجرایی نداشت ...
Iran, Islamic Republic of
زارعی هیچ حرفی برای گفتن نداشت، جایی که خودرو سازا حاضر نشدن بیان زارعی برای دفاع از خودرو سازا اومد و البته جواب سوال مجریو نتونست بده
حسینی
Iran, Islamic Republic of
ایخاسم تاجگردون بی بینی چطور جوابشه اییه
محمد کریم
Iran, Islamic Republic of
چی من ای گپل نیسه.خاطرتو جمممم
سلام
Iran, Islamic Republic of
مگه ... میتونه حرف بزنه؟ عجباااااااااا. کاغذش رو باد نبرد؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی تمام شدی برای ابد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
گفتگوی خبری بود نه مناظره.
اگر تاجگردون بود که خوب براش خالی بندی میکردی کمایی!
Iran, Islamic Republic of
آخه .. چی بلده که ازش دعوت میکنند برای مصاحبه
Iran, Islamic Republic of
اسم دکتر علی خاکساری بودودکترای برنامه ریزی حمل ونقل از انگلیس دارند وعضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی میباشد بسیاز با سواد می باشد وزارعی نتوانست در حد یک عضو کمیسیون پاسخگو باشد وحتی اطلاعات جزعی هم از صنعت خودرو نداشت متاسفانه.
بیننده
Iran, Islamic Republic of
منم دیشب این گزارش رو دیدم.آقای زارعی خوب صحبت کردن اما آقای خاکسار فقط یک سر قضیه رو می بینن و همش رو اون اصرار داشتن.انگار که با ایران خودرو و سایپا غرض شخصی دارن!!! البته حرفای به حقی هم میزدن اما تاکیدشون رو این بود هدف این طرح کمک به خودروسازان بوده نه مردم در صورتی که باید همه مزایای این طرح در نظر گرفته بشه
جليل
Iran, Islamic Republic of
کاش با این اطلاعات ...،وبا دفاع ...از خودرو سازها تو این برنامه شرکت نمیکرد که این چنین مورد .. مجری ومهمان برنامه قرار نگیره!!!!!!!!!!!!
مطهری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
بابا این ... و چه به مناظره با استاد دانشگاه
فکر کرده همه چیز برجام هست که کسی نخونه و یک رایی بدن
آخه آقای ...شما بهتر نبود به ... خودت بپردازی تا نمایندگی مجلس
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی،کاش شما که معمولا تو طرحها و لوایح مجلس حضور .. نداری،تو این مناظره هم شرکت نمیکردی که این چنین ... بر ملا بشه!!!!!!!!!!!
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
معمولا رسم بر اینه کسی که میخواد تو یه برنامه زنده تلویزیونی شرکت کنه ،یا باید تخصص برنامه مورد بحث رو داشته باشه ،یا باید قدری مطالعه کنه تا از عهده بخشی از سوالات بربیاد که متاسفانه این مناظره دیشب به وضوح ثابت کرد که اقای زارعی بدون داشتن زمینه لازم شرکت کرده به همین جهت سر درگم بود،ومجری و مهمان برنامه هم اجازه حرف زدن بهش ندادن،یه مقدار من خجالت کشیدم واقعا و ناراحت شدم!!!!!!!!!
چنار برم
Iran, Islamic Republic of
زارعی هدفش از شرکت در این برنامه یه کار تبلیغاتی بود ،ولی متاسفانه با روند برنامه براش شد ضد تبلیغ!!!!!!! بد شد نه؟!
سروک
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع باغیرت
سید
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی شرمنده ام.....
بخدا خودم کردم که لعنت بر خودم باد
شرف اباد
Iran, Islamic Republic of
یه سوال دارم هرکدوم از دوستان جوابشو میدونن ،لطفا تو همین سایت نتیجشو بگن،هیچ هدف خاصی هم از این سوال ندارم ،فقط میخوام بدونم ،همین،،میخواستم ببینم تحصیلات حاج زارعی در چه رشته ای است واز کدام دانشگاه؟
بابويي
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی جناب زارعی مسلت صحبت کردن مجری برنامه ومهمانشون میخواستن مثل مناظرات قبل صداوسیما دولت رو به چالش بکشونن که حاج زارع به خاطر حمایت از دولت وحفظ منافع مردم خیلی مدیریت شده صحبت کردن
دمچناري اصيل
Iran, Islamic Republic of
زارعی در این برنامه حرفی برای گفتن نداشت ،وباعث ریزش مجدد ارا شد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
ملا رسول
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر امیر کبیر بویراحمد مث همیشه باشکوه
شاهین
Iran, Islamic Republic of
خوب که چی؟باقی نمایندگان نبودن یا گوشیشون خاموش بود با ایشون تماس گرفتن تازه برگردیم به چن سال پیش کمتر روزی بود که هدایتخواه تو صدا و سیما وجراید و....بحثی ازش نمیشد حالا دلتون خوشه بعد هرگز حاجی اومده تلفنی یه گپی گفته.راستی من گوش نکرد فیلمو اونایی که گوش کردن با .. شروع یا تموم نکرد؟؟؟؟؟؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ضایع شد
ارات
Iran, Islamic Republic of
دلمون خنک شد! یکی پیدا شد قبل اینکه بخرنش یا هرچی.. بیاد حرف دل مردم البته فهیم) رو)ه ! نه اونهایی که با شناخت و دیدن ااین همه بی انصافی طی این سالها در این صنعت به بقیه مردمبخاطر چندر غاز منافع شخصی به یه حرکت و همت ملی از پشت خنجر زدن. تا این... درمانده دوباره سرپا بشه تا باز به مکیدن خون این مردم ادامه بده. زنده باشید دکتر خاکساری عزیز. اانشالله همیشه در راه کمک به عزت این مرز و بوم موفق باشید.
ارات
Iran, Islamic Republic of
دلمون خنک شد! یکی پیدا شد قبل اینکه بخرنش یا هرچی.. بیاد حرف دل مردم البته فهیم) رو)ه ! نه اونهایی که با شناخت و دیدن ااین همه بی انصافی طی این سالها در این صنعت به بقیه مردمبخاطر چندر غاز منافع شخصی به یه حرکت و همت ملی از پشت خنجر زدن. تا این .. درمانده دوباره سرپا بشه تا باز به مکیدن خون این مردم ادامه بده. زنده باشید دکتر خاکساری عزیز. اانشالله همیشه در راه کمک به عزت این مرز و بوم موفق باشید.
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر علی خاکساری شما لایق بهترینهایی و خانوادتون بهتون افتخار میکنن که با اینهمه محدودیت خودتونو نفروختین و با شجاعت تمام حرف دل مردم رو زدید . آفرین و هزار آفرین به مردونگیتون .
مرد بودن تو مملکتی که مردش خیلی کمه کار بزرگیه
ایرانی لایق بهترینهاست
مجید نجاتیان
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
خوشحالیم که تنها صدای مردم بود که توانست در گفتگوی زنده خبر سراسری با شجاعت و درایت از این کمپین که وارد کنندگان خودروهای چینی به نام کمپین مردم به راه انداخته بودن پرده برداد.
به وضوح همه میدانیم که مردم حامی صنایع و محصولات ایرانی هستند و از این فرصت حمایتی خرید محصولات داخلی به گرمی استقبال کردند.ولی در ظرف این ۶ روز مافیا های وارد کننده خودرو های چینی بیشتر از مردم از این بودجه استفاده کردند و با استفاده از عواملی همچون آقای خاکسار از زبان مردم اعلام نارضایتی کردند.
چنانکه شاهد بودیم خاکسار در ابتدای صحبتهاش گفت که نباید سه و نبم هزار میلیارد تومان از بودجه ای که متعلق به مردم است به خرید خودروهای داخلی اختصاص بیابد ولی زمانی که جناب حاج زارعی فرمودند نباید از این بودجه برای خرید خودروهای چینی استفاده میشد چگونه آقای خاکسار موضع مخالف گرفتند.
با یه حساب سر انگشتی اگر ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی ایرانی مردم با وام ۲۵ میلیونی خریده باشند یعنی ۲٫۵ هزار میلیارد تومان از این بودجه را جذب کرده اند واین یعنی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان واردکنندگان خودروهای چینی جذب کرده اند.
خوشحالیم که صدای مردم از بقیه موارد هم از جمله لزوم ارتقای کیفیت محصولات و مزیت و معایب این بسته های حمایتی هم پرداختند و به حق که باز از حقوق مردم وآینده صنعت و اشتغال کشور دفاع نمودند.
سالار
United States
تحمیل یا زد و بند =مردم از وام بدون ضامن ۱۶ درصد بیسابقه استقبال کردند تو شرایط اقتصادی الان نه خودرویی که ۲۲ میلیون هم خریدار نداشت و قیمتش ۷ میلیونه +به اسم مردم بی پول به جیب امپراطورهای اقتصاد اجباری +خودرو بی کیفیت با قیمتی گرانتر برخلاف خواست مردم + دهن کجی دولت بانک مرکزی خودرو سازها به لزوم کیفی سازی و قیمت واقعی محصول ایرانی +یک میلیارد دلار از پول بیت المال که کمسیون مجلس هم طبق نماینده خودشون دولت اجرا کرده +ادامه تولید خودرو ملی با قطعات چینی و...خیلی ها امتحان شدند وخوب روی خودشون رو نشون دادند ممنون دکتر خاکساری
سالار
United States
تحمیل یا زد و بند =مردم از وام بدون ضامن ۱۶ درصد بیسابقه استقبال کردند تو شرایط اقتصادی الان نه خودرویی که ۲۲ میلیون هم خریدار نداشت و قیمتش ۷ میلیونه +به اسم مردم بی پول به جیب امپراطورهای اقتصاد اجباری +خودرو بی کیفیت با قیمتی گرانتر برخلاف خواست مردم + دهن کجی دولت بانک مرکزی خودرو سازها به لزوم کیفی سازی و قیمت واقعی محصول ایرانی +یک میلیارد دلار از پول بیت المال که کمسیون مجلس هم طبق نماینده خودشون دولت اجرا کرده +ادامه تولید خودرو ملی با قطعات چینی و...خیلی ها خودشون رو نشون دادند و جواب اعتماد مردم رو ممنون از آقای خاکساری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همه نظرات رو انتشار بدهید
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی عزیز
ازیاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام تلفن یک دقیقه ای هم شد مناظره آدم ... نباید همه چیز را بنویسد فقط می خواست ... را در تلویزیون نشان دهد
خودم
Iran, Islamic Republic of
خدایی کبنا تابلویی ک حسابی تاج ساپورتت میکنه اونم حساااابی کافی بود دیشب اون تاج گردون بود حالا کی دیگه میگرفت کبنا نیوزو به آخرتتم فک کن برادر من حاجی ک خدایی داره کار میکنه ایشالا ک به حق فاطمه زهرا و ذکر یازهرا این دفعه هم پیروزه یا زهرا نامردی اگه اینو نذاری....
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
مناظره نبود داغ نکن قضییه رو کبنا نیوز یه ارتباط تلفنی بود ک اون آقای به اصطلاح استاد دانشگاه هم مثل اینکه اومده بود واسه دعوا دیدین ک کریمی رییس بانک مرکزی هم بهش گفت دکتر شما مثلا استاد دانشگاهی پس یه کم با طمانینه تر صحبت کن حرفای حاجی هم قابل قبول بود...
کورش کبیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع....دکتر مصدق دیگر درایران.
علی
Iran, Islamic Republic of
??
روزی روزگاری در روستایی در هند؛ مردی به روستایی‌ها اعلام کرد که برای خرید هر میمون ۲۰ دلار به آنها پول خواهد داد.
روستایی‌ها هم که دیدند اطراف‌شان پر است از میمون؛ به جنگل رفتند و شروع به گرفتن‌شان کردند و مرد هم هزاران میمون به قیمت ۲۰ دلار از آنها خرید ولی با کم شدن تعداد میمون‌ها روستایی‌ها دست از تلاش کشیدند…
به همین خاطر مرد این‌بار پیشنهاد داد برای هر میمون به آنها ۴۰ دلار خواهد پرداخت.
با این شرایط روستایی‌ها فعالیت خود را از سر گرفتند. پس از مدتی موجودی باز هم کمتر و کمتر شد تا روستایی‌ان دست از کار کشیدند و برای کشاورزی سراغ کشتزارهای‌شان رفتند.
این بار پیشنهاد به ۴۵ دلار رسید و در نتیجه تعداد میمون‌ها آن‌قدر کم شد که به سختی می‌شد میمونی برای گرفتن پیدا کرد.
این‌بار نیز مرد تاجر ادعا کرد که برای خرید هر میمون ۱۰۰ دلار خواهد داد ولی چون برای کاری باید به شهر می‌رفت کارها را به شاگردش محول کرد تا از طرف او میمون‌ها را بخرد.

در غیاب تاجر، شاگرد به روستایی‌ها گفت: «این همه میمون در قفس را ببینید! من آنها را هر یک ۸۰ دلار به شما خواهم فروخت تا شما پس از بازگشت مرد آنها را به ۱۰۰ دلار به او بفروشید.»
روستایی‌ها که احتمالا مثل من و شما وسوسه شده بودند پول‌های‌شان را روی هم گذاشتند و تمام میمون‌ها را خریدند...
البته از آن به بعد دیگر کسی مرد تاجر و شاگردش را ندید و تنها روستایی‌ها ماندند و یک دنیا میمون و...!!!
حکایت پول نفت و پول برق و...کارت سوخت و یارانه و گوشت کوپنی و ...از همین دست است.
حالا برید ماشین بخرید با وام۲۵ میلیونی!! دو چیز را پایانی نیست ، یکی جهان هستی و دیگری حماقت انسان . آلبرت انیشتین

درضمن خاک برسرما که ... هست
علی
Iran, Islamic Republic of
??
روزی روزگاری در روستایی در هند؛ مردی به روستایی‌ها اعلام کرد که برای خرید هر میمون ۲۰ دلار به آنها پول خواهد داد.
روستایی‌ها هم که دیدند اطراف‌شان پر است از میمون؛ به جنگل رفتند و شروع به گرفتن‌شان کردند و مرد هم هزاران میمون به قیمت ۲۰ دلار از آنها خرید ولی با کم شدن تعداد میمون‌ها روستایی‌ها دست از تلاش کشیدند…
به همین خاطر مرد این‌بار پیشنهاد داد برای هر میمون به آنها ۴۰ دلار خواهد پرداخت.
با این شرایط روستایی‌ها فعالیت خود را از سر گرفتند. پس از مدتی موجودی باز هم کمتر و کمتر شد تا روستایی‌ان دست از کار کشیدند و برای کشاورزی سراغ کشتزارهای‌شان رفتند.
این بار پیشنهاد به ۴۵ دلار رسید و در نتیجه تعداد میمون‌ها آن‌قدر کم شد که به سختی می‌شد میمونی برای گرفتن پیدا کرد.
این‌بار نیز مرد تاجر ادعا کرد که برای خرید هر میمون ۱۰۰ دلار خواهد داد ولی چون برای کاری باید به شهر می‌رفت کارها را به شاگردش محول کرد تا از طرف او میمون‌ها را بخرد.

در غیاب تاجر، شاگرد به روستایی‌ها گفت: «این همه میمون در قفس را ببینید! من آنها را هر یک ۸۰ دلار به شما خواهم فروخت تا شما پس از بازگشت مرد آنها را به ۱۰۰ دلار به او بفروشید.»
روستایی‌ها که احتمالا مثل من و شما وسوسه شده بودند پول‌های‌شان را روی هم گذاشتند و تمام میمون‌ها را خریدند...
البته از آن به بعد دیگر کسی مرد تاجر و شاگردش را ندید و تنها روستایی‌ها ماندند و یک دنیا میمون و...!!!
حکایت پول نفت و پول برق و...کارت سوخت و یارانه و گوشت کوپنی و ...از همین دست است.
حالا برید ماشین بخرید با وام۲۵ میلیونی!! دو چیز را پایانی نیست ، یکی جهان هستی و دیگری حماقت انسان . آلبرت انیشتین
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
ادامه این شرایط خرید به کلی ریشه وارد کنندگان چینی را خشک میکرد گرچه همون ها هم از این شرایط وام برخوردار بودند
احمدی
Iran, Islamic Republic of
البته زارع با خریدن خودرو موافقه .تا انشالله مردمه ماشین ها بکشه .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1