تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۲۸۸۵۴

متلاشی ۳۸ باند مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛صبح امروز شنبه با حضور استاندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
در این مراسم نیز از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و بازنشتگان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تجلیل شد.
در این آیین همچنین یگان های ویژه نیروی انتظامی پس از اجرای حرکات رزمی و نمایشی اقدام به انجام عملیات های مختلف در حوزه ماموریت ها و عملیات های این نیرو از جمله رهایی گروگان، مبارزه دفاع شخصی، تعقیب و گریز خودرو ، تیراندازی و نمایش توانمندی موتورسواران در هنگام انجام عملیات کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: امنیت کنونی ایران‌اسلامی مرهون تلاش‌های نیروهای خدوم نیروی انتظامی و تعامل با مردم است.
سردار غلام‌عباس غلام‌زاده صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: حفط امنیت و آرامش مردم مهمرتین رویکرد نیروی انتظامی است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.
وی عنوان کرد: در بسیاری از شاخص‌ها نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر کشور است و امیدواریم با تعامل و همکاری آحاد مردم، مسئولان اجرایی استان و اصحاب رسانه این وضعیت ارتقا یابد.
غلام‌زاده با اشاره به نقش نظم، امنیت و آرامش در پیشرفت و توسعه مناطق مختلف، ابراز کرد: هم اکنون امنیت لازم برای ایجاد سرمایه‌گذاری در این استان فراهم است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تداوم امنیت و آرامش از برقراری آن‌ها مهم‌تر است و نیروی انتظامی در برقراری و تداوم هر دو تلاش ویژه‌ای می‌کنند و البته نهادهای زیادی در برقراری امنیت و آرامش دخیل هستند که یکی از آن‌ها نیروی انتظامی است.
غلام‌زاده خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت، نزاع‌های دسته جمعی، مواد مخدر، مخلان نظم و امنیت، قاچاق کالا و ساماندهی ترافیک از جمله مهمترین اولویت‌ها و رویکرد پلیس استان در سال ۹۴ است.
وی از متلاشی شدن ۳۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و ۲ تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در نیمه نخست امسال در استان خبر داد و افزود: در این مدت شاهد کاهش ۱۹ درصدی انواع سرقت، ۵ درصدی خودکشی، ۱۱ درد شرارت، ۵ درصد تصادفات فوتی و افزایش ۱۰ درصدی نزاع‌های دسته جمعی هستیم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی پلیس برای برخورد با نزاع دسته جمعی خبر داد و گفت: ریشه‌کن کردن نزاع دسته جمعی در استان نیازمند تعامل آحاد مردم، معتمدین و ریش سفیدان، مسئولان متولی بویژه ادارات فرهنگی و خبرنگاران هستیم.
غلام‌زاده ابراز کرد: نیروهای انتظامی فراتر از جریان‌ها و گروهای سیاسی برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و حداکثری مد نظر مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد






نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
باباتوروبقران سرداریه فکری به حال امنیت گچساران بکنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1