تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۱۱۴۰۳۴

بی‌توجهی مسئولان به نیازهای فرهنگی مارگون

۲
۰
کبنا ؛امام جمعه مارگون از بی‌توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به نیازهای فرهنگی مارگون انتقاد کرد.
حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور امشب در نشست با ستاد نماز جمعه و هیئت‌های مذهبی این شهر که در دفتر امام جمعه مارگون برگزار شد، اظهار کرد: پایه و اساس توسعه هر جامعه‌ای توجه به بخش فرهنگ و زیرمجموعه‌ آن است.vahdati
امام جمعه مارگون با انتقاد از بی‌توجهی به حوزه فرهنگ در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر به این حوزه توجه نکنیم هر چه در حوزه اقتصاد و معیشت کار شود آب در هاون کوبیدن است، چرا که قبل از هر چیز به پرورش انسان‌های توسعه‌یافته نیاز داریم.
خواجه‌پور با گلایه از وضعیتی که اعتبارات فرهنگی دارند، تصریح کرد: برای برخی امور بی‌اهمیت‌ گاه اعتبار و هزینه‌ای در نظر گرفته می‌شود اما در حوزه فرهنگ خبری از این اعتبارات و بودجه‌ها نیست.
وی یکی از حوزه‌های فرهنگی را حوزه فرهنگ دینی دانست که اگر در این حوزه کار نشود دشمنان روی آن برای تهاجم فرهنگی سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
امام جمعه مارگون با ابراز انتقاد از کم‌توجهی که مسئولان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه فرهنگ مارگون دارند، افزود: اصولا مدیران فرهنگی ما نسبت به ارتقای حوزه فرهنگ در مناطقی مانند مارگون توجهی ندارند.
وی در ادامه هدف از برپایی چنین جلساتی را برنامه‌ریزی مدون جهت برگزاری مطلوب و درخور شأن مراسم ویژه لیالی قدر و احیاء دانست که از این رهگذر باید کارهای فرهنگی و تبلیغی لازم انجام شود.
خواجه‌پور بیان کرد: همه باید با تلاش مضاعف و اهتمام جدی جهت پیشبرد امور تبلیغی، دینی و فرهنگی در جامعه داشته باشیم.
وی به اهمیت شب قدر اشاره و خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه نزول رحمت و برکات الهی است که شب‌های قدر بهترین فرصت برای بهره‌گیری از برکات این ماه است.
امام جمعه مارگون گفت: در قالب کارهای تربیتی باید کار فرهنگی نیز صورت گیرد و کار فرهنگی نیز مستلزم برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری است./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در مارگون یک روحانی نبود که نماز میت را قرائت کند و مردم ۲ ساعت با زبان روزه منتظراندند . هرکسی که وارد میشود مورد تهمتها و اهانتها وجسارتها قرار میگرند که باید فرار را بر قرار ترجیح دهند . یقینا شما .
رضا
Iran, Islamic Republic of
عزیزان وظیفه امام جمعه نماز میت خواندن نیست وظیفه امام جمعه ارتقاء فرهنگ است. ضمناماتواکثرنمازهابودیم چرا دروغ میگویی تازمانی که تشریف دارندامام جمعه شریف ومحبوب حضوردارند بعضی و قعها برای مشکلات مردم به تهران میره وپیگیرمشکلات مردم هست چرا دست ایشان رانبوسیم وسخنرانی ها ومراسم دعا رتا الان شرکه داشتند .به نظرم هرکی هستی حالت خرابه.خداشفات بده. مامردم مارگون ایشان را دوست داریم .اگرتمام مسولین این شهر مثل حاج اقای خواجه پوردلسوزومتدین باشند تمام مشکلات این منطقه حل خواهدشد.
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1