تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۱۱۰۴۰۰

کاندیداهای انتخابات کهگیلویه و بویراحمد کی انصراف بدهند؟

۴
۰
کبنا ؛اعلام زمان انصراف رسمی از مسئولیت های دولتی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان انصراف کانداتورهای احتمالی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را اعلام کرد.
فتاح محمدی گفت: طرح جامع انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده و پس از کارهای کارشناسی اطلاع رسانی می شود.
وی افزود: بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور با موافقت شورای نگهبان، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود.
محمدی اظهار داشت: ۲۸ خرداد زمان رسمی اعلام انصراف کسانی است که مسئولیت دولتی دارند که باید استعفای خود را تحویل مراکز قانونی دهند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به برنامه های در دستور کار این ستاد اشاره و خاطرنشان کرد: ۹ دوره آموزشی برای مجریان انتخابات در سطح ملی، استانی و منطقه ای برگزار خواهیم کرد.
محمدی گفت: دنبال این هستیم که دستورالعمل جدید از مرکز اعلام و متناسب با آن اطلاع رسانی کنیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ۲۸ خرداد ۹۴ استارت رسمی انتخابات سه حوزه کهگیلویه، بویراحمد و گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد کلیک می‌خورد و شاهد عینی و رسمی در این عرصه خواهیم بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدوی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بااقتدارترین کاندیدای کهگلویه آقای دکتر چمن بود که او هم استعفا نداده و حاضر نیست کاندیدا بشه. باز هم بیچاره کهگیلویه چرام بهمیی و لنده با این کاندیداهای ضعیف
Iran, Islamic Republic of
هم اومه.
حیدر
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اما متاسفانه در منطقه خودمون فقط آدمهای خط باز محبوبیت دارند مردم هم اینجوری عادت کردن و کاریشون نمی شه کرد پس اصلا جا برای آدم های دانشگاهی در انتخابات کهگلویه نیست. بی خودی نیایم و آدم های محترم را پاشونو وسط بکشیم.
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تلخیه اما ما در کهگلویه بزرگ خیلی وابسته شدیم به نیروهای سنتی و اونها هم باورشون شده که فقط خودشونن می بایستی که به هر قیمتی بیان تو صحنه و اجازه توافق روی یک گزینه جدید و با تحصیلات بالا را نمی دهند که نمی دهند. خدا عاقبتمونو ختم به خیر کنه.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1