تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۴۵۶۲۷۳
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران جواب منتقدانش را داد/ بابویی عملکرد خود را تشریح کرد/ MRI گچساران بزودی راه اندازی می شود

۵
۱
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران جواب منتقدانش را داد
کبنا ؛طیبه بابویی بیش از ۷ ماه است که ریاست بیمارستان شهید رجایی گچساران را برعهده گرفته است. مدیر جوان تاکنون گزارشی از اقدامات و عملکرد خود به رسانه ارائه نداده است، این موضوع (سکوت رسانه‌ای) باعث شده است که از طرف برخی مورد انتقاد قرار بگیرد به همین منظور به سراغ او رفته‌ایم که پیرامون فعالیت‌های اخیرش با وی گفت‌وگویی انجام دهیم.
طیبه بابویی_ رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران_ در گفت‌وگو با پایگاه خبری کبنا نیوز، اظهار داشت: دراین مدت سعی کردم  تلاش و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات بیمارستان و همچنین خدمات درمانی بهترو شایسته به شهروندان گچسارانی ارائه داده هرچند اعتقاد داریم هنوز هم مشکلات و نواقصاتی وجود دارد که‌امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات این بیمارستان مرتفع شود.
رئیس بیمارستان شهید رجایی تصریح کرد: شروع پروژه بازسازی فاضلاب بیمارستان که یکی از دغدغه‌ها بزرگ ما بود که فاز اول آن به پایان رسیده و فاز دوم آن بزودی آغاز خواهد شد.
طیبه بابویی افزود: تعویض کامل اتو کلاو اتاق عمل در حالیکه اتو کلاو این بیمارستان قدیمی و مربوط به سال ۱۳۸۴ بود و چندین بار تعمیر شده بود و دیگر کارایی لازم را نداشت، خرید ست رینو پلاستی اتاق عمل، تعویض سینک ست شویی اتاق عمل، بهسازی CSR اتاق عمل بیمارستان، راه‌اندازی سیستمLIS(سیستم الکترونیک آزمایشگاه)، خرید یخچال ویترینی برای داروخانه بیمارستان، تحویل ۱ عدد ونتیلاتور سیار از دانشگاه جهت استفاده در بخش اتفاقات بیمارستان، خرید ۲ دستگاه‌مانیتور جهت بخش ICU نوروسرجری و راه‌اندازی‌مانیتور سنترال جهت لاین دوم بخش، راه‌اندازی مجدد رادیولوژی بیمارستان بعداز تعطیلی ۶ ماهه، بهسازی جایگاه نگهداری کپسول‌های اکسیژن بیمارستان، تحویل ۱ عدد ماشین بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی استان برای اتاق عمل بیمارستان شهید رجایی گچساران، ازدیگر اقدامات ما بوده است.
بابویی عنوان کرد: تعویض کامل تابلو برق واحد رختشویخانه بیمارستان بعد از حدود ۲۰ سال ( که مشکلات عدیده‌ای برای بیمارستان ایجاد کرده بود) از دیگر اقدامات خوب برای بیمارستان شهید رجایی بوده است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی بیان کرد: حفر ۲ عدد چاه ارت جهت آزمایشگاه (با توجه به وسایل گران قیمت در آزمایشگاه) که تاکنون انجام نشده بود از دیگراقدامات قابل توجه بود.
بابویی خاطر نشان کرد: پیگیری جهت راه‌اندازی مجدد MRI گچساران، چاه ارت به صورت اصولی حفر، قسمتی از بدهی شرکت واریز گردیده و در حال انجام مراحل پایانی راه‌اندازی مجدد MRI هستیم.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در پایان از تلاش و زحمات و پیگیری‌های سید ناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت، دکتر محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ودکتر سید‌امیرآذرگون ( نماینده بهداشت و درمان نماینده مجلس) تشکر و قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
درود بر خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر بسیار باشخصیت کاری کاربلد هستند .
چون بی حاشیه هستند قصدشان حاشیه سازی برای ایشان است.
Romania
خدا کنم سر. نرفته بی
Iran, Islamic Republic of
کاش ان گزارشگری که برای تهیه گزارش مراجعه نموده بود با کارشناسان با تجربه بیمارستان هم صحبتی میکرد و گزارشی میگرفت از جرییات کار
MRI که زیر مجموعه شبکه بهداشت هست أأأ
حالا چرا تشکر از اذرگون. ایشون کجایی بیمارستان ند
Iran, Islamic Republic of
پ او کی گوته چته
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1