تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۳۲۵۲۹
عبدالمجید کرمی نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت در گفت‌وگو با خبرنگاران:

من اگر به جای «تاجگردون» بودم، 10 برابر او کار می‌کردم / نظر کرمی در خصوص حمایت از «سید قدرت حسینی» / دست هایی که اجازه نمی دهند زمینه های اشتغال فراهم شود باید قطع شود

۱۶
۱
من اگر به جای «تاجگردون» بودم، 10 برابر او کار می‌کردم / نظر کرمی در خصوص حمایت از «سید قدرت حسینی» / دست هایی که اجازه نمی دهند زمینه های اشتغال فراهم شود باید قطع شود
کبنا ؛حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمجید کرمی بعد از ثبت نام به عنوان نامزد انتخابات میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید:


یک روحانی نامزد انتخابات میاندوره مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد / رفتارشناسی کرمی و دخترش ( + تصاویر )

به گزارش کبنا از دوگنبدان، شیخ کرمی در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین مجلس، اظهار داشت: آقای تاجگردون دو مولفه خوب داشت، یکی همسویی مجلس، دوم همسویی دولت، که هر کسی هم به جای ایشان می‌بود، باید به بهترین نحوی از آن استفاده می‌کرد.
وی افزود: همسویی مجلس در حدی بود که او را رئیس برنامه و بودجه مجلس کرد، و با دولت نیز همسو بود، و این را اعلام کرد. منتها اگر بنده به جای وی، رئیس برنامه و بودجه مجلس بودم، 10 برابر او، برای گچساران و باشت کار می‌کردم.
نامزد انتخابات میاندوره 1400 گچساران و باشت گفت: اگر مردم به من اعتماد کردند، نوکر آنها خواهم بود.
  

   https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000432/nf00432529-2.jpg
حجت الاسلام کرمی در خصوص بیانیه سالهای گذشته خود در خصوص «پول های کثیف انتخاباتی» اظهار کرد: بنده به خدا و فرماندار جدید امید زیادی دارم، تا اجازه ندهند که تخلفات گسترده انجام شود، و اینکه یک فردی بیاید چند فرد پولدار را بیاورد و رای خرید و فروش کنند،به شدت با این موضوع مخالفت می کنیم.
وی در خصوص تبعیض و بی عدالتی در ارائه خدمات گفت: یکی از دلایلی که به انتخابات ورود کردم همین است.
وی در خصوص دعواهای سیاسی گفت: اعتقادی به جبهه های سیاسی چپ و راست ندارم، یکی از عاملان بدبختی مردم در 40 سال همین خط و خطوط سیاسی است. جبهه ما فراتر از اصولگرایی و اصلاح طلبی است. هیچ کدام از افرادی که اصولگراها و اصلاح طلب ها پشت سر ما نیستند، پشت سر ما جوانان هستند. 
حجت الاسلام کرمی در خصوص «حمایت خود از سیدقدرت حسینی در دوره قبل» گفت: من از سیدقدرت حسینی حمایت نکردم، شرکت کردن در جلسه دلیل بر حمایت نیست. من در آن جلسه از اصل انقلاب حمایت کردم و اعتقادمان این بود که در شاخصه های انقلابی، سیدقدرت حسینی بالاتر از دیگران است. هر چند که قوی تر از ایشان هم داشتیم ولی در انتخابات شرکت نکردند. اعتقادم این است که بنده از دیگران در این زمینه قوی تر هستم به همین دلیل در انتخابات شرکت کردم.
وی اظهار کرد: رقیب اصلی فعلا زود است قضاوت کنیم. هر چند که من منتظر تایید صلاحیت نمی مانم. چون کسی که می خواهد به مردم خدمت کند منتظر نمی ماند. ولی برای جریان انتخابات باید منتظر بمانیم ببینم چه کسانی تایید صلاحیت از شورای نگهبان می شوند.
وی در خصوص هدف خود از حضور در انتخابات گفت: هدف من ایجاد اشتغال برای جوانان است. چون بیکاری ریشه های فقر و طلاق و مسائل دیگر است.
وی در خصوص اینکه آیا طیف سیاسی خاصی شما را حمایت می کند گفت: من خط و خطوط سیاسی ندارم و مستقل وارد شدم. مردم مرا حمایت می کنند
وی در خصوص گرایش سیاسی خود گفت: بنده مردم و رهبری و انقلاب را قبول دارم و گرایش دارم. کسی که منفعت طلب است دنبال خط و خطوط سیاسی است، کسی که می خواهد به مردم خدمت کند دیگر خط و خطوط سیاسی نیاز ندارد. این ها بازی های سیاسی است که کسی
وی در خصوص «برنامه خود برای ایجاد اشتغال برای مردم» گفت: من برنامه های قوی و هوشمندانه ای برای ایجاد اشتغال دارم، ساعت ها با جوانان نشسته ایم و در این خصوص گفت و گو کرده ایم. برنامه های خود را در زمان تبلیغات انتخاباتی و در آستانه انتخابات بیان می کنم.
وی در خصوص اینکه آیا به نفع کسی کنار می روید گفت: بنده به نفع کسی کنار نمی روم، چون کسی را که قابلیت بالاتری داشته باشد را ندیدم.
حجت الاسلام کرمی گفت: من در شبکه دنا در خصوص سبک زندگی صحبت های زیادی کردم. اعتقاد به جمعیت و خانواده دارم، ولی زیرساخت های اقتصادی باید فراهم باشد.
وی گفت: من در کمیسیون انرژی حرف برای گفتن دارم و در کمیسیون فرهنگی هم حرف برای گفتن دارم. بی انصافی است که نماینده ای از گچساران در کمیسیونی غیر از کمیسیون انرژی باشد، چون گچساران یک شهر نفت خیز است.
حجت الاسلام کرمی در خصوص عملکرد غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین مجلس اظهار کرد: آقای تاجگردون دو مولفه خوب داشت، یکی همسویی مجلس، دوم همسویی دولت، که هر کسی هم به جای ایشان می بود باید به بهترین نحوی از آن استفاده می کرد.
وی افزود: همسویی مجلس در حدی بود که ایشان را رئیس برنامه و بودجه کرد، و با دولت نیز همسو بود و این را اعلام کرد. منتها اگر بنده به جای ایشان رئیس برنامه و بودجه مجلس بودم ده برابر ایشان برای گچساران و باشت کار می کردم.
وی در خصوص نقطع ضعف غلامرضا تاجگردون گفت: بنده پشت سر کسی سخنی نمی گویم، بهتر است به نقطه ضعف ها نپردازیم.
وی افزود: اقای تاجگردون فرد توانمندی بود ولی انتظار می رفت ایشان بیشتر از توانمندی شان استفاده کنند. کسی که وزرا در برابر وی خضوع می کردند، ولی آیا درست است که 40 خانوار از یک روستا نان خوردن ندارند، نان قرض می کنند، 40 خانوار گفتند ما به شما رای می دهیم در صورتی که به ما کمک کنید بدهکاری مان را به نانوایی بدهیم.
وی گفت: آن دست هایی که اجازه نمی دهند زمینه های اشتغال فراهم شود باید قطع شود.  این فقط در اندیشه فراجناحی جواب می دهد. چون وقتی من با یک جناح خاص آمدم و ده اسپانسر مالی آوردم، فردا تمام وقتم را برای این افراد می گذارم. دیگر برای مردم کار نمی کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
منم اگ بودم بیست برابر کنتور رد میکنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت برحاج اقا کرمی مرد فراجناحی وفوق العاده خادم مردم وهمگام رهبری خداقوت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت برحاج اقا کرمی نیت پاکش قاطع فارغ از غل غش وخادم مردم محروم
چرام
Iran, Islamic Republic of
جناب مهم این است که بتونی به جایی برسی که بشوی غلامرضا تاجگردون. مهم این است تحصیلات و تجربه و تخصص را داشته باشی که تاجگردون داشت و سال ها پله پله رشد کرد. ضمنا کشور فقط استان ما نبود و تاجگردون نهایت استفاده را بردند و بیشتر ازین تابلو می شد و همینم باعث عزل ایشان از مجلس شد.
Iran, Islamic Republic of
آخه با مدرک روحانیت چطور میخوای وارد کمیسیون انرژی بشی
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا کاررا به کاردانش بسپارید
آگاه
Romania
پیش بینی آرا حاج آقا 586خانم نقدی 798بابویی 783محمدپور1790جعفری5149 رحیمی 4011عسکری 2775زینال زاده 3903فولادی وندا3824ساسان تاجگردون 24783 سید قدرت حسینی34679 باطله 763رای
اسلام نژاد
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی
باوی
Iran, Islamic Republic of
گوهرگان تلچگاه پیچاب دهبزرگ شاه بهرام نارگ موسی کوهسرک شادگان فتح نمیدور گشین بامیشخی آبچیرک و...
سادات بیدک سادات شاهزینعلی سادات تکیه سادات سرابیز
سادات بحرینی سادات عنا سادات زاداحمد سادات امام زاده علی
این طوایف محترم یا به آقای تاجگردون یا به حاج ریحان محمد پور یا به حسینی رای میدن کجا میخوای سی هزار رای رو بیاری
علی
Iran, Islamic Republic of
نمیخواد کسی جای کسی باشد تا کار کند اگه شما کارکن باشید هر جا باشیدکا رمیکنید اگه جای تاجگردون بودیدیک درصد اوهم کارنمیکردید
Iran, Islamic Republic of
کرمی به قول این دوستمون تو یه درصد هم نمیتونی به جای آقای تاجگردون کار کنی ، هیچکس بهتر از تاجگردون نیست و نخواهد بود حاج غلام رضا تاجگردون میتونست برای ریس جمهوری هم بره
باشت
Iran, Islamic Republic of
شیخ کرمی تو رقیب نداری رقابت فقط و فقط بین آقای ساسان تاجگردون و سید قدرت هست
بابا امیر شیخی
Iran, Islamic Republic of
کرمی تو با این حرفی که زدی اگر هر شهروندی شنید اصلا و ابدا رای به تو نخواند داد
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
کل سادات ها رای دادن به آقای تاجگردون و حسینی، حالا هم که آقای محمد پور دهبزرگ هم آمده رای به این سه نفر میدن سادات عنا رای به جناب ساسان تاجگردون ، آقای محمد پور دهبزرگ ، و آقای حسینی رای میدن و سادات دیگر مثل سادات سرابیز ، سادات شاهزینعلی ، سادات تکیه
سادات بحرینی سادات بیدک اینا هم قطعا رای به آقای تاجگردون و سید قدرت میدن و کل طوایف به تاجگردون محمد پور دهبزرگ و حسینی رای میدن طایفه های که بخوان رای به شما بدن آقای کرمی فقط طایفه نارک و جمعی از طایفه شیخ ممو و علیشاهی است
یک جانباز
Iran, Islamic Republic of
کل طوایف باشت و گچساران رای به سه نفر میدن
آقای ساسان تاجگردون
آقای ریحان محمد پور دهبزرگ
آقای سید قدرت الله حسینی بحرینی
Iran, Islamic Republic of
که کم گپ ول بزنیت هی سادات سادات انگاری همه چی من دس ساداته
جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
1