تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۱۳۷۵۷
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تجهیز 6 پایگاه خدمات اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد/ انتخاب دیشموک به عنوان پایلوت مقابله با آسیب‌های اجتماعی

۳
۰
تجهیز 6 پایگاه خدمات اجتماعی در استان / نباید مشکلات دیشموک را بزرگ‌نمایی کرد
کبنا ؛
آیت افشارمهر مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بوبراحمد در آیین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تجهیز 6 پایگاه خدمات اجتماعی در استان، گفت؛ برای پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک تأمین اعتبار شد و بزودی تجهیز می‌شود.
نگاه ویژه معاون بهزیستی برای اختصاص اعتبارات جهت اشتغالزایی
افشار مهر با ابراز امیدواری از برکات حضور معاون سازمان بهزیستی کشور و نگاه ویژه به دیشموک، گفت: جناب دکتر فرید از اختصاص اعتبارات ویژه و مناسب جهت اشتغالزایی و رفع مشکلات درحوزه‌ی بهزیستی برای مددجویان خبر داد.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف بهزیستی در مرحله نخست پیشگیری است و آگاه سازی در همه بخش‌های استان طبق برنامه مدون وجود دارد.

هیچ محدودیتی در اشتغال روستایی نداریم
وی از انعقاد تفاهم‌نامه بهزیستی با بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های مهارتی و آموزشی خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در اشتغال روستایی نداریم.

کاهش آسیب‌های اجتماعی مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها
افشار مهر با بیان اینکه مسائل فرهنگی یک شبه حل نمی‌شود، تصریح کرد: فقر پدیده اصلی در بروز آسیب‌های اجتماعی است، همه باید در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند و بهزیستی را در این زمینه یاری رسانند.
وی به خودکشی‌ها و خودسوزی‌های دیشموک اشاره کرد و  افزود: برای این اتفاقات همه‌ی ما نگران بوده و بصورت جدی پیگیر هستیم.

دیشموک پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف دارد
افشارمهر به آسیب‌های اجتماعی در مناطق دیگر استان بویژه بویراحمد اشاره و اضافه کرد: اگر چه جان هر انسان برای همه ما ارزش والا دارد و همه مسئول هستیم ولی اتفاقات دیشموک را بزرگ نمایی می‌کنند که چهره‌ی خوب و زیبای دیشموک را تخریب کنند چه بسا دیشموک پتانسیل‌های خوبی درحوزه های مختلف دارد.

افتتاح 4 مرکز بهزیستی برای مقابله آسیب‌های اجتماعی در دیشموک
مدیرکل بهزیستی متذکر شد: البته سازمان بهزیستی بصورت جدی به مسئله ورود کرد و تا الان 4 مرکزی خدمات رسانی در دیشموک راه اندازی و افتتاح شد که پایگاه خدمات اجتماعی تحت نظر بهزیستی کارهای تاثیرگذار و جدی برای مقابله با آسیب‌ها در دستور کار دارد.
افشار مهر، پیگیری‌های بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله دعوت از مسئولان کشوری و تشکیل جلسات را برای کاهش اتفاقات دیشموک عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری از جمله عضو فراکسیون زنان مجلس و معاون سازمان بهزیستی به منظور بررسی مشکلات دیشموک با پیگیری و دعوت بهزیستی به دیشموک عزیمت کرده و همین خود یعنی جان مردم برای ما اهمیت دارد و کوتاهی نمی‌کنیم.

انتخاب دیشموک به عنوان پایلوت مقابله با آسیب‌های اجتماعی
افشار مهر از افزایش اعتبارات در حوزه آسیب‌های اجتماعی و افزایش اعتبارات در حوزه اشتغال خبر داد و گفت: دیشموک به عنوان پایلوت کشوری جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی انتخاب شد و این هم یعنی پیگیری‌های جدی سازمان بهزیستی نقش دارد و تأثیر خود را گذاشته است.
مدیرکل بهزیستی حضور معاون بهزیستی کشور و نماینده مجلس تهران را منشاء خیر برکت عنوان و گفت: این مسوولان با هماهنگی بهزیستی تلاش پیگیری سازمان در منطقه حضور پیدا کردند.
افشار مهر آینده خوبی درخصوص طرح‌های توانمندسازی آموزش آگاه‌سازی و پیشکیری از آسیب‌های اجتماعی را برای دیشموک پیش بینی کرد و گفت: آموزش مهارت‌های زندگی - آموزش و مشاوره پیش از ازدواج آموزش خانواده را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در نظر داریم.
افشارمهر با بیان اینکه برای خدمت به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی از هیچ تلاش کوششی دریغ نداریم، گفت: افتتاح 4 مرکز در دیشموک طبق  قولی که به مردم داده شد و افتتاح گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناصر
Iran, Islamic Republic of
ما مددجویان از پیگیری و تلاش آقای افشارمهر تشکر مینماییم
رضا
Iran, Islamic Republic of
والا وقتی شما مشکلات دیشموک را نمی بینی باید این حرفها را بزنی.....متاسفانه شما به صندلی ریاست چسبیده ای و مشکلات را نمی بینی....من حظرم 2 روز در اختیار شما باشم با ماشین خودم و شما را در این مناطق ببرم
نیک بخت
France
قطعا وقتی یک متخصص صحبت های. را مطالعه می کند کلی به خودش می خندد و به این فکر فرو می رود چطور چنین ادمی به خودش اجازه می دهد درباره مسائل اجتماعی حرف بزند که هیچ اطلاعات دقیق و درستی از آنها ندارد ؟ یا چطور می شود راجع به دیشموک و جلساتی صحبت کند که هیچ فرد متخصصی در حوزه های مسائل اجتماعی در کنار ایشان نیست ؟ یا چطور می تواند از حل تعارضات و اسیب ها و مسائل اجتماعی در استان حرف بزند که خود ایشان باعث تبعیض و بانی خیلی از انها ست. متاسفانه مردم مظلوم و بدبخت استان کهگیلیویه و بویراحمد به حدی دچار درماندگی و فشار و حرفای به ظاهر زیبای این اقایون شده اند که دیگر نای صحبت راجع به اینکه چیزایی که شما مطرح می کنید چرا خروجی عملی ندارد . چرا امار طلاق در یکی از شهرستان های استان بیداد می کند ولی نه پایگاه دارد و ن کلینینک و بودجه اش در جای دیگر خرج می شود ؟ یا چرا اجازه کار به متخصصان داده نمی شود و یا بدتر از این چرا سازمان بهزیستی استان غرق در تبعیض و رفتارا و کارای کلیشه ای شده است. انشالله در یک فرصت مناسب بعنوان تنها فردی که دارای دکترای تخصصی در زمینه های مسائل اجتماعی و اسیب های اجتماعی در استان هستمم سخن خواخم گفت و زوایای پنهان و صحبت های به ظاهر زیبا و قشنگ این حضار را برای همه شفاف خواهم کرد. و نکته متاثر کننده در این صحبت های اقای افشار مهر صحبت از کم توجهی و بزرگ نکردن مشکلات دیشموک می شود ؟ یکی تو اون استان نیست بپرسه مگه مردم دیشموک - لنده- دهدشت و ... انسان نیستن ؟ مگه جان انها و ارزش انها چه تفاوتی با دیگران دارد؟ یعنی باید ی نفر در دیشموک و دهدشت بمیرد و کسی صدایش درنیاد فلانی بخاطر فقرو کم و توجهی سازمان بهزیستی مرده است - جناب افشار مهر و جناب سیاوش پور که هیچ تخصصی در حوزه مسائل اجتماعی ندارید انشالله و با توکل به خدا در اولین فرصت / را برای همه روشن می کنم. نیک بخت- دکترای تخصصی مددکاری اجتماعی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1