تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۷۶۲۲۷
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر | اجلاسیه شهدای شهرستان لنده برگزار شد

۰
کبنا ؛اجلاسیه شهدای شهرستان لنده با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
     

به گزارش کبنا، شامگاه (پنجشنبه 3 خردادماه 1403) اجلاسیه شهدای شهرستان لنده با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح، سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح، سید جواد هاشمی معاون سیاسی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در این آئین ضمن قدردانی از مردم و همه مسئولان استانی و شهرستانی که در برپایی این اجلاسیه نقش‌آفرینی کردند، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور شهید در طول حیات زندگی خود بر عهده‌ی که با امام، مقام معظم رهبری و شهدا بسته بود، ماند.
وی در ادامه به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: همه افتخارات ملت ایران به فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه مقاومت ربط دارد. ملت ایران خرمشهرهای زیادی را فتح کرد. هیچ کس در دنیا جرأت اینکه با اسرائیل مقابله کند، ندارد؛ اما ملت ایران عملیات وعده صادق را جلوی همه چشم تمام دنیا انجام داد و اسرائیل جرأت پاسخ هم نداشت.
آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: جامعه و خانواده‌ای که مدام در حال گناه است. قرآن، نماز، اسلام، خداوند و پیامبر خدا را انکار می‌کند. 
وی افزود: نباید هیچ‌گونه سلطه و غلبه از ناحیه کفار بر مسلمان باشد. در حالی که طاغوت به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که بر جامعه مسلمان سلطه داشته باشند. نظام ستم‌شاهی پهلوی که حاصل طاغوت، استکبار و دشمنان اسلام بود با همین هدف دنبال می‌شد؛ اما ملت ایران صدای ملکوتی امام خمینی(ره) را شنیدند و آزادی و استقلال را برای ما به ارمغان آوردند.
نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قیام عاشورا، بیان کرد: ملت ایران انقلاب کردند و هزینه‌های زیادی هم دادیم و فرزندان بزرگی همچون رجایی، مطهری، بهشتی و... را از دست دادیم. اما پیروزی حق وعده خداوند متعال بود.
آیت‌الله حسینی به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت:  در آزادسازی خرمشهر ملت ایران 3 هزار شهید داد و دشمن 8 هزار کشته، ما 12 هزار مجروح دادیم و دشمن 16 هزار مجروح داد و اینگونه شهر آزاد و کمر دشمن شکسته شد. به برکت مقاومت و ایستادگی ملت ایران خداوند به این سرزمین خیر و برکت داد.
وی افزود: در عملیات وعده صادق تمام دنیا مقابل ایران ایستادند؛ اما کمر امریکا، انگلیس و اسرائیل به عنوان یک کشور دارای قدرت نظامی شکسته شد. ایران با جسارت و شجاعت قلب خاک اسرائیل را مورد حمله قرارداد و جایگاه‌های حساس را مورد هدف قرارداد. اینگونه خون شهدا برای ملت ایران عزت می‌آفریند.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: امروز ملت ایران به برکت همین روحیه ایستادگی و مقاومت در عرصه‌های مختلف پزشکی، اقتصادی و عمرانی و نظامی به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ دست پیدا کرده است.
وی به شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی نشانه قدرشناسی و بصیرت مردم است. در کجای دنیا مردم برای مسئولانش همچنین کاری انجام می‌‌‌دهند. آیت‌الله رئیسی 40 سال در نظام خدمت کرد و چه عظمت و عزتی برای او خلق شد و خداوند مزد خدمتش را داد. هر کس در مسیر خداوند و خدمت به خلق گام بردارد اینگونه عزت پیدا می‌کند. خیلی از کسانی بود که در طول مسئولیت خود انحراف پیدا کردند و کنار رفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1