تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۷۴۱۰۲
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید رئیس سازمان امور عشایر کشور از نوروزگاه های عشایری یاسوج / شایان نادری: بیش از 1200 نوروزگاه عشایری در سطح کشور دایر شد / برپایی نوروزگاه ها در نقاط حادثه خیز / عرضه مستقیم گوشت قرمز و حذف دلالان راهبرد سال 1403

۰
کبنا ؛رئیس سازمان امور عشایر کشور از سیاه چادرهای عشایر که به مناسبت عید نوروز در شهر یاسوج برپا شده بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز یکشنبه (5 فروردین ماه 1403) شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر کشور در سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد، از سیاه چادرهای عشایر که به مناسبت عید نوروز در شهر یاسوج برپا شده بازدید کرد.
   
نادری در این بازدید گفت: امسال با پیگیری هایی که صورت گرفت بیش از 1200 نوروزگاه عشایری در سطح کشور دایر شده است. این نوروزگاه ها در فاصله های 30 تا 60 کیلومتری در شهرهای استان های مختلف دایر شده است.
رئیس سازمان امور عشایر کشور افزود: بر اساس گزارش ها بخش اعظمی از تصادفات ایام نوروز در سالهای گذشته، در همین فواصل 30 تا 60 کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است، ما با برپایی این نوروزگاه ها هم مکانی برای استراحتگاه مسافران عزیز تدارک دیده ایم، هم تعاونی های عشایری در این نوروزگاه ها محصولات خود را به نمایش می گذارند و مسافران با ظرفیت های عشایری کشور آشنا می شوند.
نادری بیان کرد: تولیدات عشایری در معرض دید قرار خواهد گرفت و عشایر از نظر اقتصادی تقویت می شوند و محصولاتشان خریداری می شود.
  
وی گفت: یکی از اهداف ما برای سال 1403 این هست که عشایر بتوانند محصولات خود را بصورت مستمر و مستقیم در معرض فروش قرار دهند و از این نظر مشکلی نداشته باشند. مشکلی که وجود دارد این هست که عشایر در بحث گوشت قرمز، صنایع دستی، گیاهان دارویی، گردشگری ظرفیت های خوبی دارند ولی نمی توانند محصول خود را بصورت مستقیم به فروش برسانند، بلکه دلالها محصولاتشان را با قیمت پایین تری خریداری و با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. ولی با عرضه مستقیم محصولات توسط خود عشایر، محصولات با قیمت مناسب تری خرید و فروش می شوند.
رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: چهار راهبردی که سازمان امور عشایر در سال 1403 در راستای شعار سال در دستور دارد، تولید و عرضه مستقیم گوشت قرمز، اکوسیستم گردشگری عشایری، صنایع دستی، استفاده از ظرفیت گیاهان دارویی که در تملک عشایر عزیز هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ک ولمون‌ کنیت هذا@
لیا
Iran, Islamic Republic of
سلام این اقای نادری خان باچی اومده یاسوج با اتوبوس یا قطاری ک وجود نداره یا ازطریق فرودگاهی ک پرواز نداره کداااااام؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تورابه قران به درد چی میخوری تورابه ابالفضل تو کجا بودی توکدوم جنگ بودی به کی کمک کردی درگدوم تظاهرات بودی فرماندار زد ندای وحدت ومردم مظلوم را بدبخت کردی چطوری روت میشه سربلند کن بزرگترین دشمن ترس خود ترس است
عشایر
Iran, Islamic Republic of
سلام عشایر ممبی بهمئی را دریابید. درود
عشایر
Iran, Islamic Republic of
با اون چتر گرفتنت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1