تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۷۲۵۸۴
به مناسبت روز جانباز؛

دیدار نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد با خانواده جانباز 70 درصد

۰
کبنا ؛
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جانبازی یک افتخار است که برای دفاع از ناموس، حریت ایران اسلامی و اقتدار این سرزمین برخی افراد به این درجه نائل شده‌اند.
به گزارش کبنا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی امروز در دیدار خانواده جانباز ۷۰ درصد «سید علمدار زینت پور» ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، اظهار کرد: جانبازان افتخار می‌کنند که در مسیر ارزشمند جانبازی برای اسلام، ارزش‌های معنوی، عزت و اقتدار سرزمین ایران اسلامی قرار گرفته‌اند.
امام جمعه یاسوج در این دیدار گفت: جانبازی یک افتخار است که برای دفاع از ناموس، حریت ایران اسلامی و اقتدار این سرزمین برخی افراد به این درجه نائل شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: جانبازان با سرمایه وجودی یعنی جانشان در میدان مبارزه و دفاع از ملت، کشور، سرزمین و ناموس در برابر دشمنان ایستادگی کردند و برای ایران اسلامی افتخارآفرین بودند.
آیت الله حسینی عظمت، شکوه، افتخار، امنیت و سرافرازی ملت ایران در دنیا را به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان دانست و گفت: این درسی برای جامعه امروزی بوده تا بتوانند این راه و مسیر را ادامه دهند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج باشه به اینکه کسانی که برای اسلام، قرآن و کشور در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند کاری ارزشمند انجام می‌دهند، گفت: دفاع از سرزمین ارزش‌های الهی، معنوی و دینی برای انسان علاوه بر افتخار دنیوی، در سعادت اخروی نیز ارزشمند است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک ولادت امام حسین علیه السلام و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل عباس و روز جانباز، گفت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج به عنوان خانواده شهید، جانباز و ایثارگر همیشه همگام و همراه جامه ایثارگر و شهدا بوده و مطالبات آنها را پیگیری می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.
رضا پارسیان نژاد باشه به اینکه دیدار امروز با جانباز ۷۰ درصد دکتر سید علمدار زینت پور به عنوان جوان‌ترین جانباز دوران دفاع مقدس صورت می‌گیرد، افزود: این جانباز سرافراز سال ۱۳۶۶ در منطقه ماهوت عراق بر اثر ضایعات نخاعی به درجه جانبازی نائل آمد و هم اکنون دارای دو فرزند و از نخبگان و جانبازان سرآمد استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی خاطرنشان کرد طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته امروز برنامه علمداران حماسه در سراسر کشور با دیدار و سرکشی نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه هر استان در دستور کار قرار دارد که این دیدار در این راستا انجام می‌گیرد.
سید علمدار زینت پور نیز در این دیدار،ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاران وی، گفت: ولی فقیه ستون محکمی برای نظام و انقلاب است و حضور نماینده ایشان در منزل شخصی بنده یک افتخار محسوب می‌شود.
این جانباز ۷۰ درصد و استاد دانشگاه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای چند ستون بوده که یکی از اصلی‌ترین ستون‌های آن ولی فقیه است.
وی مردم ایثارگران را از دیگر ستون‌های نظام و انقلاب دانست و ادامه داد: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمود «همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به این مملکت آسیبی نرسد)، ما وظیفه داریم برای دفاع از ناموس و میهن ایران اسلامی برای دفاع از ولایت فقیه به عنوان ستون نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.
این جانباز جنگ تحمیلی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج را به دلیل جانبازی، ایثارگری و همچنین خانواده شهید بودن الگویی برای همه دانست و از زحمات و تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مدیر کل این بنیاد در استان تقدیر و تشکر کرد.
وی تصریح کرد: همیشه خود را بدهکار نظام و انقلاب می‌دانم و تا پای جان برای دفاع از خاک و ناموس آمادگی دارم. زینت پور وظیفه جامعه ایثارگری را محکم کردن ستون نظام، انقلاب و پشتیبانی از دستاوردهای آن دانست و افزود: حفظ ستون‌های نظام، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب یک وظیفه است که ما به عنوان ایثارگران در این راستا باید فعالیت کنیم.
گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از این جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1