تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۷۲۴۰۹
راهپیمایی 22 بهمن‌ماه 1402؛

تصاویر و فیلم| خروش عظیم مردم یاسوج

۱
کبنا ؛راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲، با حضور اقشار مختلف مردم  در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش خبرنگاران کبنا مستقر در مسیرهای راهپیمایی، امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم از تمام سنین و اقشار گوناگون جامعه در این راهپیمایی هستیم.
مردم غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعاتی قبل از زمان اعلام شده به خیابان‌ها آمدند تا شکوه این راهپیمایی را با حضور پرررنگ خود نشان دهند.
     
در برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مسئولین و شخصیت‌های مهم استان‌ حضور پررنگی دارند و تمام راهپیمایی‌ها دارای سخنران است.
چهره برخی از نامزدهای انتخابات مجلس در بین مردم دیده می‌شود. محمد بهرامی، نادر منتظریان، غلام‌محمد زارعی، مهدی روشنفکر، علی خرامین و...حضور دارند.





پاسخ حضور مردم، خدمت‌رسانی و تلاش مسئولان برای بهبود رفاه و معیشت است
حجت الاسلام علیرضا ادیانی گفت: مسئولان برای قدرشناسی از حضور و حمایت قاطع مردم از هیچ تلاشی برای رفاه آن‌ها دریغ نکنند.
رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با تبریک آغاز چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال با روز‌های پر خیر و برکت رجب و ماه شعبان مصادف بود، انقلابی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ نه بزرگی به، استبداد و استکبار گفت، و ملتی را از تحقیر و ذلت به اوج عزت و آقایی رساند.
حجت‌الاسلام ادیانی از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: این حضور حماسی نشانه اثرگذاری دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم این خطه است.
وی ادامه داد: بعد از ۴۵ سال که از عمر این انقلاب سپری می‌شود از شعار‌های مردم می‌فهمیم که انقلاب همچنان زنده و پویا و برخواسته از اعماق جان مردم است.
این مسئول اضافه کرد: استکبار و استبداد در زمان طاغوت به دنبال جدایی دین از سیاست و خارج دین از زندگی مردم بودند اما مردم آن دوران که خواهان استقلال و نهی وابستگی به استبداد به ویژه در حوزه سیاسی بودند علیه رژیم و استکبار و وابستگی به بیگانگان قیام کردند.
حجت‌الاسلام ادیانی افزود: مردم خواهان این بودند که خود برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند و هیچ گونه وابستگی به بیگانگان نداشته باشند و بتواند سرنوشت و مقدرات کشور را رقم بزند و آزادانه هرکسی را بخواهد بر مسند قدرت بنشانند که به فضل الهی این مهم تحقق یافت.
رئیس عقیدتی سیاسی فراجا انتخابات را از مصداق آزادی و مردم سالاری دانست و گفت: از همه مهمتر جمهوری اسلامی بود، جمهوری اسلامی یکی از ارکان‌های بزرگ مجاهد ما امام(ره) است.
وی ادامه داد: شما مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد یکبار دیگر نشان دادید علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمنان که خواهان این بودند که مردم از انقلاب و آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند در صحنه هستید.
وی بیان کرد: آن‌ها حتی نمی‌خواهند این حضور و شور و شکوه مردم را ببیند اما همه می‌دانند این شکوه حضور یعنی حفظ ارزش‌ها و تأکید بر استمرار جمهوری اسلامی ایران.
این مسئول عنوان کرد: در همین روز‌های سالگرد پیروزی انقلاب حماسه بزرگ دیگری در پیش است و مردم حماسه دیگری را در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد.
حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه مردم تعیین‌کننده و صاحبان اصلی این انقلاب هستند، گفت: مردم به معنای واقعی ولی نعمتان انقلاب هستند و جمهوری اسلامی یعنی همین حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‌ها‌.
رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر ماه رجب فرمودند امام(ره) این فجر آفرین دوران ما در مقابل راهبرد دشمن که خارج کردن مردم از صحنه‌ها بود با سخنرانی و نوشته مردم را به حضور در صحنه انقلاب فرا می‌خواند و همین مردم انقلاب کردند و توطئه‌های دشمن را با ضربات مهلک خنثی ساختند.
وی به مصداق دیگری از حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اشاره و عنوان کرد: همین مردم در جنگ هشت ساله برابر توطئه دشمن‌ایستادند، بعد از جنگ هم در مقابل انواع و اقسام توطئه و دسیسه مقاومت کردند، فتنه ۸۸ و سایر فتنه‌ها را خنثی و حماسه ۹ دی خلق کردند و همیشه حماسه‌آفرین هستند.
   
وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: اگر چه عده‌ای در برابر تحریم دشمن کمر خم کردند اما رئیس جمهور در دولت سیزدهم اعلام کرد برای رفع مشکلات دستمان را جلوی دشمنان دراز نمی‌کنیم با توان داخلی به پیش خواهیم رفت.
وی حضور مردم در انتخابات پیش‌رو را سرنوشت ساز خواند و افزود: هر رای شما یک تیر به قلب دشمنان است، بار دیگر با حضور باشکوه خود دشمنان را ناکام می‌گذاریم لذا باید قدرشناس این ملت بود و خدا را برای این حضور آن‌ها شکرگزار بود.
حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه مردم همواره با اهداء جان و مال خود مقابل دشمنان و حربه‌های آنها‌ایستادگی کردند، گفت: این حضور باشکوه مردم یک پیام به مسئولان دارد و اینکه مردم بصیرت دارند و آگاه هستند و از کمبود‌ها رنج نمی‌برند اما از تصمیمات غلط و عدم توجه به مشکلات گلایه‌مند هستند.
رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: مسئولان برای قدرشناسی از حضور و حمایت قاطع مردم باید همه توان و هم و غم خودرا صرف رفع مشکلات مردم و رفاه آن‌ها کنند و از هیچ تلاشی برای رفاه آن‌ها دریغ نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج، گفت: امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان ایجاد شده است.
علی احمدزاده افزود: انتهای جمعیت و خیل عظیم مردم در خیابان قابل مشاهده نیست و این نشان دهنده بصیرت مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه استان و یاسوج قهرمان در تمامی صحنه‌های انقلاب است.
وی ادامه داد: یوم‌الله دیگری مانند ۲۲ به تدریج پیش رو داریم؛ دشمن در ۱۱ اسفند تلاش می‌کند مردم در صحنه نباشند زیرا نشان مردمی سالاری ما حضور در انتخابات است و اینجا همه زمینه‌ها برای انتخابات باشکوه و سالم در استان آماده است.
احمدزاده اضافه کرد: نامزد‌های انتخاباتی خود را به شما مردم عرضه کردند و مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما تدارک دیده شده تا بیشتر با این افراد آشنا می‌شویم.
استاندار تأکید کرد: شرایط برای رای دادن فراهم است به کسی که دوست دارید رای دهید؛ معیار رای مردم است و اهمیت رای به این است که همه پای صندوق‌ها بیاییم؛ وعده ما ۱۱ اسفند که روزی تجلی اراده در نظام توحیدی است.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتت کنه کبنا تو فقط مزدور هستی
Iran, Islamic Republic of
🐃
Iran, Islamic Republic of
مردم مرفه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هرکدوم از کاندیدا ها عکس راهپیمایی پارسالشو داشت ما ب اون رای میدیم
Iran, Islamic Republic of
/ عگس روشن فکر نزیی سیجه
Iran, Islamic Republic of
اینو باید گفت تبلیغات کاندیدا و سوار شدن بر گرده مردم نه راهپیمایی
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
متاسف
United States
کلمات واقعا مشخص شد/چرا سیل خروشان ندای وحدت و دکتر روشنفکر را نزدیک
Iran, Islamic Republic of
آفرین مردم همیشه در صحنه یاسوج،ان شالله تا سال آینده دیگه از محرومیت خارج میشین،با همین فرمون جلو برید
انصار
Iran, Islamic Republic of
کبنا با این حرکت های جهت دارتون ره به جایی نمیبرید 40درصد این جمعیت همراهان مهدی روشنفکر بودند که از بنسجان تا فلکه ساعت وسپس ادامه مسیر در کنار ایشون بودند ودر حقیقت 22 بهمن امسال نماد حضور پر رنگ یاران روشنفکر بود میتونی جهت اطلاع از تشکیلات سیاسی و امنیتی بپرسی البته با این حرکت های پفکی فقط مخاطبین شما جدا میشند بای ...بای اگه پخش کنی بد نیست؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم همیشه در صحنه تبریک
وحدت
Iran, Islamic Republic of
بیشتر این مردم ندای وحدت بودن اون وقت عکس یه عده خاص میزنی
منتقد
Iran, Islamic Republic of
منتظریان و بهرامی شخصیت های استانی وابینه اوسو نماینده فعلی مجلس نباید عکسی وش بو.کور خوندین با این کارا چیزی از ارزش های روشنفکر کم نخواهد شد.بازم خشه په خوش چشه.
Iran, Islamic Republic of
پاسخ این مردم ۴۴ساله داده شد ولی نمیفهمن..محروم ترین فقیرترین بیسواد ترین بیکارترین استان کشور...استان فاقد راه و جاده امکانات پتروشیمی اماکن رفاهی دیگه چجوری پاسخ بدن ک از خواب بلند بشن
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1