کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نشست هم‌اندیشی صاحب‌نظران بویراحمد واحد با حضور «مهدی روشنفکر» / روشنفکر: مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به‌اندیشه غلط عده‌ای بر می‌گردد که اجازه ندادند فرزندان این حوزه رشد کنند / برچسب نگاه منطقه‌ای به «روشنفکر» از سوی کسانی که با خط کش‌های جدا‌کننده کار می‌کردند، نمی‌چسبد / جوانان پاک را با چوب غیرانقلابی و غیرخودی کنار زدیم و فراری دادیم / بخشی از نارسایی‌ها محصول همین کارشکنی‌هاست

9 دی 1402 ساعت 19:51

نشست هم‌اندیشی صاحبنظران بویراحمد واحد با حضور مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد. در این اجتماع سیاسی ایلات، طوایف و گروه‌های مختلف مردمی، شخصیت‌های بنام و علمی چهره‌های سیاسی و رجال اجتماعی و منطقه‌ای بویراحمد جهت همراهی و همفکری با «مهدی روشنفکر» حضور داشتند.


نشست هم‌اندیشی صاحبنظران بویراحمد واحد با حضور مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد. در این اجتماع سیاسی ایلات، طوایف و گروه‌های مختلف مردمی، شخصیت‌های بنام و علمی چهره‌های سیاسی و رجال اجتماعی و منطقه‌ای بویراحمد جهت همراهی و همفکری با «مهدی روشنفکر» حضور داشتند.
به گزارش کبنا، در این نشست چند تن از صاحب‌نظران سیاسی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف استان و شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون پرداختند و همچنین از عملکرد «روشنفکر» دفاع کردند.
مهدی روشنفکر، نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون، در این نشست، گفت: از بویراحمد کبیر، از این سرزمین مقدس، آمدند و گفت‌وگو کردند و حرف دل مردم را جاری کردید، کلامی که در‌ شأن بزرگی شما بیان نمایم، وجود ندارد. چرا که خوبان به زیبایی درخشیدند و صحبت کردند.
روشنفکر گفت: بر اساس منشوری که در ابتدای انتخابات ۹۸ تنظیم کردیم، یکی از خواسته‌های وجودیِ ندای وحدت شکستن مرزبندی‌ها جغرافیایی و دیوار‌های جناح‌بندی‌ها بود.
وی افزود: عده‌ای گفتند و شعار دادند ولی برعکس این نگاه‌ها گام برداشتند در طول این ۴ دهه نه من یاد دارم و نه شما مردم که کسی از واحد و وحدت حرف بزند و شعارش باشد و اینکه تازه کسانی متوجه وحدت بشوند و از واحد حرف بزنند از برکات همین جریانی است که این اندازه علیه‌اش حرف می‌زنید و این درس وحدت و واحد در سال ۹۸ پاس شد، بروید روی گسل‌های دیگر کار کنید ما بخیل نیستیم.
وی بیان داشت: بخش عظیمی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد، بر می‌گردد به‌اندیشه غلط عده‌ای که نگذاشتند این استان پیشرفت و فرزندان این حوزه رشد کنند. با این نگاه مردم را له کردند و اجازه ندادند استعداد‌هایی که مخالف‌ اندیشه‌شان بود شکوفا شود و جوانان و نخبگان پیشرفت کنند.
وی گفت، برچسب نگاه منطقه‌ای به مهدی روشنفکر و به جماعت معلم، گیرایی ندارد، خصوصاً از طرف کسانی که همواره با خط کش‌های جدا‌کننده کار می‌کردند.
روشنفکر گفت: در قلب دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا و در آغاز ورود ما به مجلس به چند نفر از بزرگان و دوستان «هدایت خواه» گفتم که شما وساطت کنید و دستمان را دراز کنیم به سمت آنان که تجربه‌ای دارند، من حاضرم، شما پیشنهاد دهید تا با تبادل‌نظر در توسعه این استان گام برداریم.
وی تصریح کرد: بنده خروجی صندوق باشم یا نباشم، آرزویم این است هرچه توان دارم در اختیار کسی که خروجی صندوق خواهد شد، بگذارم. نگاهمان این چنین است. همه باهم در این خاکیم، بیایم تمام مرز‌بندی‌ها را بشکنیم و از آن عبور کنیم.
مهدی روشنفکر ادامه داد: مردم بویراحمد واحد خصوصاً حوزه سپیدار، دشتروم و جلیل خوب درخشیدند، همانگونه که  امام( ره)فرمودند؛ ای کاش شرایطی فراهم می‌شد که در کنار آن مردم غیور با منافقین مبارزه کنیم، همانان که پا در رکاب فشردند و دست در ماشه گذاشتند تا از دهستانی استان بسازند.
وی افزود: نجابت ایلی، غیرت و صمیمیت والای خانواده‌های بزرگ در بویراحمد، همواره نگین درخشانی در قلب جنوب بود و هست و هر خانواده در کهگیلویه و بویراحمد و در بویراحمد بزرگ، خود یک مشعل فروزنده بود و هست و نام ایلات و طوایف بویراحمد در کنار هم رنگین کمان زیبای بویراحمد بزرگ و ندای وحدت را شکل داده است.
او گفت: این شکوه حضور ایلات و طوایف غیر هم‌‌طائفه‌ای من، خط بطلانی بر تهمت‌هایی ناروایی است که به ما روا می‌دارند.
مهدی روشنفکر تصریح کرد: اینکه حرف از شایسته سالاری بزنیم خیلی خوب هست، اما برخی دوستان آزموده‌اند و آزموده را آزمودن خطاست، چه قدر با تفسیر به رأی و مصادره به مطلوب از واژه‌های انقلابی و اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، جوانان پاک باخته و انقلابی را با چوب غیرانقلابی و غیرخودی کنار زدیم و فراری دادیم، برخی از ما‌ها به جای سؤال باید پاسخگو باشیم.
این نماینده مجلس گفت: من گاهی ملامت می‌کنم، کسانی را که در گذشته می‌توانستند کار کنند و یک کویری را گلستان کنند، ولی باعث شدند تا یک گلستان جوانانش آواره شوند. هر آنچه بودند، برادرانی قبل از ما که صادقانه تلاشگر بودند.
وی افزود: باید عملکرد‌ها بررسی بشود به بنده رأی ندهید، اما به عنوان یک خادم می‌گویم به راحتی به این شعار‌ها و این حرفا رأی ندهید. بررسی کنید، تحقیق کنید، دیدگاه‌ها و نگاه افراد به مردم به ویژه در این شرایط با تفحص با بینش و با تحقیق رأی دهید.
وی تصریح کرد: همه‌ی ما با این همه مواهب و نعمت‌ها در بعضی از چالش‌ها در رده‌های اول تا پنجم هستیم.
روشنفکر در ادامه گفت:‌ ای کاش آن اعتبارات به جای بازگشت صرف چا‌ه‌‌های میدان گازی مختار می‌شد، الان به بهره‌برداری می‌رسید، بجای اینکه الان مجوز پتروشیمی سادات محمودی صادر شود، صرف این پتروشیمی می‌شد و صرف سد سقاوه و... می‌شد.
وی گفت: سد تنگ سرخ ۱۱سال ۱۰ درصد پیشرفت داشت الان ۵۵ درصد پیشرفت داشته و بنده نیز باید از استاندار جهادی و انقلابی استان که همواره در مسیر توسعه تلاش داشتند تشکر کنم.
وی در ادامه افزود: اخلاق مداری و قانون مداری مواردی هست که باید رعایت کنیم.
روشنفکر گفت: فراموش نفرمایید انتخابات در یکی دو ماه تمام می‌شود اما تعامل، در کنار هم‌بودن و همراهی از صفات نیکی است که در تاریخ استان ماندگار خواهد شد.
سید شکرالله امامی، فعال سیاسی در شهرستان بویراحمد گفت: جریان ندای وحدت، یک انقلاب و یک تحول در حوزه‌ اندیشه سیاسی و در حوزه انتخابات و توجه به مردم بود.
 وی گفت: من یک سیاسی بازنشسته‌ام، ولی می‌دانم که بسیاری از مرز‌بندی‌های ناصواب در جریان ندای وحدت شکسته شد و از ظرفیت‌های متعدد و سلایق مختلف متخصص در این جریان استفاده شد.
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در تاریخ انقلاب‌هاست و جریان مردمی‌ترین جریان در بین جریانات سیاسی است. جریانی برخواسته از متن مردم، بدون پشتوانه‌های پایتخت‌نشین و غوره‌های سیاسی که سر در لانه بردند و توطئه می‌کنند.
وی ادامه داد: کور خوانده‌اند، البته ما تنفرآفرین نیستم، اما ظلم ستیزیم، ما بغض‌آلود نیستم، اما انحصار شکنیم، ما متکبر نیستم اما مردم دوستیم.
وی افزود: بنده از زمان دانش‌آموزی تا امروز در این تشکیلات سرم را سفید کردم، خوب عمل نمی‌کردند، متأسفانه فقط در یک محدوده خاص تصمیم‌گیری می‌کردند، این محدوده خاص باعث شد که رفته رفته جریانی که مدعی بود با ریزش بسیار شدیدی مواجه شوند.
امامی افزود: امروز مولد آن ریزش‌ها، رویش ندای وحدت است. مولد آن انحصار‌ها تولد ندای وحدت است.
وی بیان داشت: ندای وحدت را در این شخصیت ارزشمند که جسورانه می‌بینم، آمد در این میدان من می‌دانم چقدر تلاش کردند که‌ ایشان را از عرصه سیاست پایین بکشند، ولی نتوانستند و مقاومت کرد.
سید شکرالله امامی گفت: درود بر مردمی که آمده‌اند برای اینکه اعلام کنند در جشن نبوغ سیاسی و مشارکت سیاسی می‌خواهند همراهی کنند.
وی اظهار داشت: برادران عزیزان و بزرگوار آقای دکتر روشنفکر از یک خانواده متواضع و متوسط، وی یک فرد متعهد، مردمی دوست، پای کار، متواضع و مردمی است.
امامی گفت: وقتی می‌خواهیم رای بدهیم باید کارنامه را بررسی ویژگی‌های زندگی را بررسی کنیم. امروز در جامعه چهار (ر ) در حال گسترش است «رانت، رابطه، ریا و ربا».
وی ادامه داد: به یاری خداوند در انتخابات امسال شاهد شکوفایی اراده‌های مردم خواهیم بود در زمان طاغوت ما کسانی بودیم از جا‌های دیگه برایمان نماینده انتخاب می‌کردند.
وی افزود: ما تخریبگر نیستم، اهانت‌کننده نیستیم ما معتقدیم که مردم را آزاد بگذاریم در فضای آزاد انتخاب کنند، عده‌ای دنبال این هستند با راه‌های مختلف مانع تراشی کنند. بخشی از نارسایی‌ها محصول همین کارشکنی هاست.
هاشم احمدی یکی دیگر از فعالان سیاسی گفت: جمهوری اسلامی زیر فشار‌های بین‌المللی منطقه‌ای بعضاً دنیای غرب و اروپا اعتقادشان بر این است که حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند. اما غافل از این که خداوند راه را نشان می‌دهد و چاه را هم نشان می‌دهد، تحلیل کنید دنیا یک طرف هست ما یک طرف هستیم.
وی افزود: چرا من آمده‌ام؟ من هاشم احمدی گنجه، اینکه الان ممکن است زیر دوربین‌های اصلاحات و اصولگرا‌های چهل ساله و بعضاً چند روز‌های آینده نیز ممکن است صدایش همه جا درز کند و برایم مهم نیست چرا آمده‌ام.
احمدی گفت: از من پرسیدند تو که یک اصلاحاتی بودی و الان تغییر مواضع دادی؟ اما دیگه تمام شد، دوره روشنگری است، در انتخابات ریزش هست رویش هست. ما با هر کسی که راه خود را کج برود، نخواهیم رفت.
وی بیان کرد: بویراحمد قوی‌ترین ایل در خاورمیانه است من این را نمی‌گویم بلکه بزرگان گفته‌اند از قدیم تا به الان این را می‌گویند.
وی افزود: چرا من به این جریان آمدم تشخیص می‌دهم که این راه درست است، اما ننگ بر آن‌هایی که امنیت ملی کشور را و حمایت از کشور جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند.
وی اظهار داشت:  هر کس اهل مناظره هست در هر رسانه‌ای است من حاضرم مناظره کنم اما معقول و منصفانه عزیزان این یک تکلیف است من خواهش می‌کنم در انتخابات شرکت کنید.
وی تصریح کرد: آقای روشنفکر وقتی که می‌رود مجلس نه تنها نماینده ما نییت ما بلکه نماینده کشور است و سه وظیفه عمده دارد: 1-قانون‌گذاری، 2- نظارت، 3- تفحص.
احمدی گفت: چهل سال در حوزه انتخابیه ما این همه نماینده آمدند و رفتند آیا همه مشکلات در این یکی دو سال بود؟
وی افزود: انتخابات را امروز می‌بینم، تمام است. چرا تمام است؟ کمی منصفانه نگاه کنیم اگر به عملکرد بیاندیشیم به این نتیجه پی خواهیم برد.
احمدی گفت: من مطالعه کردم، کدام یک از نمایندگان رئیس جمهور را به حوزه مارگون و مناطق محروم یا سی‌سخت برد. سی‌سخت در بن‌بست قرار دارد، آن پل قوسی بزرگ و با پیگیری‌های‌ آقای روشنفکر۴۸۰ میلیارد تومان برای این پل در نظر گرفته شد. سد سقاوه و میدان گازی مختار و سد تنگ سرخ و...
وی تصریح کرد: ما سه مطالبه از آقای روشنفکر به صورت عمومی داریم:
1- استان ما کشاورزی، منابع نفتی و آب و منابع طبیعی دارد. سعی کنید کارخانه‌ها را به این استان بیاورید.
2- ایجاد اشتغال برای لیسانس‌ها، فوق لیسانس‌ها، و دکتری‌ها.
3-  قدمت ما گنجه‌ای‌ها در طول تاریخ بویراحمد به قبل از اسلام می‌رسد. در منطقه بلهزار، مادوان و گنجه‌ای یک بیمارستان نیاز هست و لازم است که کار کارشناسی شود.
وی افزود: ما سال‌ها دنبال این بودم که خط سومی خارج از اصولگرا و اصلاح‌طلب راه بیندازیم. عده‌ای برای تشکیل خط سوم آمدند و گفتند ما مستقل هستم. بهترین شعاری که جواب می‌دهد ندای وحدت است. و من به ندای وحدت سلام می‌کنم و به خدمت به مردم سلام می‌کنم.
وی گفت: به بعضی از عزیزان توصیه می‌کنم سهم‌خواهی‌ها را کم کنیم اگر دلتان می‌سوزد برای مردم بگذارید نماینده کارش را انجام دهد.
وی بیان داشت: من از نسل جنگ‌ام حرمت کاندیدای دیگه هم را داشته باشید و اشتباهاتشان را به خدا واگذار کنید.
جواد رضایی یکی از جوانان در این نشست گفت: ما اینجا جمع شده‌ایم که به برادر شهید رأی بدهیم، به جوان مردی شما رأی بدهیم، به پهلوانی شما رأی دهیم، ما اینجا جمع شده‌ایم تا بویراحمد واحد را صدا بزنیم.
وی افزود: آقایانی که دم از بویراحمد واحد می‌زنند، شما چرا نماینده سابق را متهم به حضور در انتخاباتی می‌کنید که ۸ سال برای مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون زحمت کشیدند. لطفاً شما دم از بویراحمد واحد نزنید.
رضایی گفت: شما به‌ ایشان می‌گوید در انتخابات شرکت نکند که بویراحمد بالا پیروز شود این چه اخلاقمداری هست؟
وی بیان داشت: آقای روشنفکر ما به زحمات شما، خدمات شما و به کارنامه شما می‌خواهم رأی بدهیم به کارنامه‌ای که مستند پیش آقایان است.
رضایی اذعان داشت: شما که دم از مردانگی می‌زنید چرا تخریب می‌کنید؟ چه کردید؟ چیکار کردید؟ آقا شما دم از اخلاق مداری می‌زنید!؟
وی گفت: آقا از تیم فوتبال شهرداری برای جوانان می‌گوید چرا نمی‌گویید شما مصوبات شورای شهر یاسوج را اجرایی کردید.
وی افزود: چرا نمی‌گویید شما به نمایندگان ما در شورای شهر تحمیل شده‌اید و امورات را اجرایی کردید مگر از جیب خود خرج کرده‌اید؟ از خود همین مردم بود، از مالیات‌های بود که از همین مردم گرفته‌اید، به نام خود رزومه ثبت کردید، بیشتر از این‌ها حق این مردم است و وظیفه شما بود این کارها را انجام دهید.
رضایی تصریح کرد: مرز اصلاح طلبی و اصولگرایی را رد کردند؛ به دنبال تفرقه در بویراحمد واحد هستند اقای دکتر نیابتاً از طرف بویراحمد بالا از شما کمال تشکر و قدردانی را دارم که برادران ما را در بوراحمد پایین آشنا کردید و شناختیم.
وی اشاره داشت: انتظار داریم، ما اینجا جمع شدیم که گذر کنیم از اصلاح طلبی و اصولگرایی، رد بشویم دو دوره و سه دوره گذشته الان چهارمین دوره است مردم دنبال اصلاح طلبی و اصولگرایی نیستند.
رضایی ادامه داد: جناب آقای دکتر شما نماینده مردمی بودید با آن همه تخریب ناجوانمردانه پیروز شدید و مطمن باشید شما نماینده تاریخی شهرستان مارگون خواهید بود.
محمدپور گفت: جمعی ک حضور دارند شخصیت‌های علمی فرهنگی و به نوعی جمعی از بزرگان بویراحمد اولیا هستند که در این جلسه حضور به هم رساندند.
وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه بخشی از دیار و به نوعی آن تذکریست که ما در آینده می‌خواهیم با هم رقم بزنیم ما در اینجا جمع شدیم تاوحدت و یک پارچگی ایل بزرگ بویراحمد را فریاد بزنیم.
وی بیان داشت: آمده‌ایم تا دیوار تفرقه‌ بویراحمد اولیا و سفلی را فرو بریزیم، می‌خواهیم فریاد بزنیم همه جای استان سرای من است، بویراحمد دنا و مارگون نگاه من است.
وی ادامه داد: آمده‌ایم تا فارغ از تفکرات سیاسی و سلایق مختلف دست در دست هم دهیم به مهر و برای آبادی و آبادانی شهر و دیارمان همراه و همگام شویم گرد هم جمع شده‌ایم تا به بزرگان سیاسی شهر و دیارمان بگویم برای رقابت اخلاق انسانی و اسلامی را زبح نکنیم زیرا اگر اخلاق مرد بشریت خواهد مرد.
وی در کنایه به رقبا گفت: گوش زد کنیم که اگر می‌خواهید پله‌های طرقی را طی کنید از نردبان تخریب دیگران بالا نروید.
وی گفت: آمده‌ایم تا بداخلاقی‌های سیاسی و بدگویی‌های سیاسی را محکوم نموده و با پاسداشت ارزش‌های انسانی و اسلامی در آینده‌ای نزدیک رقابتی انسان مدارانه و توسعه طلبانه را رقم بزنیم.
محمد پور اظهار داشت: انتخابات محل تجلی اراده یک ملت است و به جهت اینکه مجلس شورا اسلامی یکی از ارکان مهم به نام جمهوری اسلامی است دو وظیفه مهم قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را بر عده دارد و انتخابات مجلس از یک حساسیت بالایی برخوردار است.
وی اضافه کرد: اولین مقوله در این عرصه سیاسی انتخابات، آزاد بودن افراد است، شاید مهمترین رکن در انتخاب بی‌نیازی اعضای یک جامعه باشد، زیرا بی‌نیازی بنیان آزادی است. انسان نیازمند بخاطر بقا ممکن است به ذلت تن دهد. آزادی برای همه ملت‌ها سقف دارد و این سقف رابطه‌ی مستقیم با قامت تکیه مردمان آن جامعه دارد.
وی اظهار داشت: با همت بلند مردمان فقر آزادی بلند خواهد شد. در جامعه‌ای که قامت همت فکری و تفکر مردم پاین باشد فقر آزادی به همان نسبت کوتاه خواهد شد.
وی تصریح کرد: مجلس قوی و کار آمد ظمن توجه به مسائل روز می‌بایست استراتژیک‌های بلند مدت را در تدوین قوانین مدنظر قرار داده و با وضع قوانین توسعه‌گرایانه راه را بر مفسدان اداری و اقتصادی ببندند و به نوعی با وضع قوانین مناسب از انباشت شروت و قدرت د دست عده‌ای انبوهی جلوگیری نمایند. زیرا توسعه یافتگی نتیجه تفکیک قدرت سیاسی و قدرت اقتصادیست.
وی افزود: از مهمترین پدیده‌هایی که توسعه‌ی هر جامعه‌ای را با با چالش مواجعه می‌کند و موجب ایجاد بحران‌های اساسی می‌شود مقوله‌ایست به نام فساد اداری و معمولاً فساد همیشه با زندگی بشر اجین بوده است.
وی بیان داشت: مولایم علی(ع) می‌فرماید؛ دو طایفه اگر فاسد گشتند حکومت فاسد می‌شود: علما و عمرا.
محمد پور ادامه داد: علما منظور او کسانی نیستند که ما در جامعه به زبان می‌گوییم. روحانیان علما کسانی هستند که اهل قلمند، اهل قانون‌گذاری، اهل مکتب‌های اداری و سیاسی. و عمراً همان کسانی هستند که حکومت در دستشان هست.
وی گفت: فساد اداری و اقتصادی نتیجه تعامل که میان سیاستمداران و شهروندان است، و فساد سیاسی استفاده از قدرت سیاسی جهت تحقق اهداف شخصی و نامشروع می‌باشد. فساد قانونی در نتیجه وضع قوانین تبعیض‌آمیز به نفع افراد سیاستمدار و و قدرتمند و توقعات مورد لطف دولت است.
وی بیان داشت: قبل از قانون‌گذاری، باید قانون‌گذارانی خبره و آگاه به مسائل روز و درد محرومین را کشیده و آشنا به مسائل مختلف کشور انتخاب شوند تا بتوانند با افکار بلند خویش موجب اعتماد عمومی و رشد و طرقی همه جانبه جامعه را فراهم سازد.
نگین تاجی، مدیر وقت آموزش و پرورش بویراحمد گفت: ما باید مبلغ باشیم، کاندیدا بفرستیم، ولی ما شرط می‌گذاریم خواسته داشته باشیم، ولی شرط نباید باشد ما باید از کاندید و نماینده خواسته داشته باشیم، توقع داشته باشیم.
وی گفت: باید تقدیر و تشکر کنیم از این عزیزان که کل زندگیشان را در اختیار این جامعه می‌گذارند از خانواده، مسافرت‌ها و زیارت‌ها فاصله می‌گیرند.
نگین تاجی افزود: از همه عزیزانی که دل در گروه این نظام دارند و که برای جذب اعتبارات توسعه ساختار استان و شهرستان تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر را دارم وظایف ما تبلیغ صحیح برای حضور در انتخابات می‌باشد.
وی گفت: با توجه به گزارشاتی که آقای روشنفکر دادند، جای تقدیر است و عملکرد این عزیز در خصوص جذب اعتبارات خدمت‌رسانی به همه کسانی که در جا‌هایی مختلف به ایشان رأی دادند، چه ندادند، جای تقدیر دارد.
نگین تاجی افزود: ما با خوش اخلاقی، امیدوار کردن، دل نشکستن، می‌توان انگیزه‌ای ایجاد کنیم برای کار کردن و تلاش مضاعف این نمایندگان.
وی اظهار داشت: باید تلاشمان را زیاد کنیم تا انتخاباتی سالم را برگزار کنیم در کنار هم حتی اگر کاندیدی به مجلس راه یافت از طرح‌های دیگر کاندیدا‌ها استفاده بکنند.
وی تصریح کرد: با عنایت اینکه استان ما همیشه در همه مجامع عمومی در سطح کشور گسترده بوده همیشه‌امیدوارم این افتخارامسال نیز نصیب ما شود.
سرمست الوند نسب یکی دیگر از حاضرین گفت: اینجانب از جانب خود و طایفه همیشه در صحنه از حضور آقای روشنفکر در جمع این عزیزان تقدیر و تشکر دارم.
وی بیان داشت: اگر بررسی کنید، می‌فهمیم چه خدماتی به مناطقی مانند؛ تنگ تامردای و گاز‌رسانی کوچه و پس کوچه‌های بخش سپیدار، به کار‌گیری جوانان، احداث پل بردپهن جلیل و... انجام گرفته و این خدمات حق چندین ساله گذشته مردم شریف سپیدار بوده اما توسط این دولت و دکتر روشنفکر محقق شده است.
وی گفت: ما تعهد اخلاقی می‌دهیم که تحت هر شرایطی با شما همکاری می‌کنیم.
وی اظهار داشت: وظیفه اصلی نماینده مجلس را بدانیم و خواسته‌های نابجا نداشته باشیم.
وی ادامه داد:‌ ای کسانی که می‌گوئید ما دنبال حقیقت هستیم نه دنبال منفعت مگر فراموش کرده‌اید چه کسانی مردانگی کرده‌اند و تلاش کردند تا اینجا را استان و مرکز قرار دهند.


کد مطلب: 470916

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/470916/2/نشست-هم-اندیشی-صاحب-نظران-بویراحمد-واحد-حضور-مهدی-روشنفکر-مشکلات-استان-کهگیلویه-به-اندیشه-غلط-عده-ای-می-گردد-اجازه-ندادند-فرزندان-این-حوزه-رشد-کنند-برچسب-نگاه-منطقه-ای-سوی-کسانی-خط-کش-های-جدا-کننده-کار-می-کردند-نمی-چسبد-جوانان-پاک-چوب-غیرانقلابی-غیرخودی-کنار-زدیم-فراری-دادیم-بخشی-نارسایی-ها-محصول-همین-کارشکنی-هاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1