تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۶۹۹۱۹
در سفری یک روزه انجام گرفت؛

بازدید معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پروژه های شهرستان باشت + تصاویر

۰
کبنا ؛
سرپرست معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با هیئت همراه از پروژه های شهرستان باشت بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه، ابوالفضل دهبانی زاده در ابتدای این سفر به بازدید، بررسی و ارزیابی پروژه هایی چون اورژانس بین راهی چاه تلخ پرداخت و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد به پایان روند ساخت رسیده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه جهت تامین آمبولانس این مرکز مکاتبات لازم با مرکز فوریت های پزشکی استان و کشور صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: در خصوص نیروی انسانی اورژانس بین راهی چاه تلخ نیز پس از تعیین تکلیف یک یا دو کد بودن آن، ۶ تا ۱۲ نیروی انسانی جذب خواهد شد.
وی در ادامه گفت: ۳ پروژه خانه های بهداشت مناطق چهار راه گشین، نازنگون و نارگ موسی نیز با پیشرفت متوسط فیزیکی ۹۸ درصدی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
دهبانی زاده در ادامه این بازدید از همه بخش های بیمارستان ۳۲ تخت خوابی باشت بازدید کرد و از نزدیک روند ارائه خدمت به بیماران و مراجعان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
سرپرست معاونت توسعه دانشگاه در بازدیدی که از شبکه بهداشت و درمان نیز داشت، تصریح کرد: این بازدیدهای شهرستانی بر اساس برنامه ریزی های دانشگاهی و بنا به تاکیدات ریاست محترم دانشگاه به منظور ارزیابی شبکه های بهداشت و درمان و کمک به رفع چالش های پیش رو که نتیجه آن افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم و همشریان می باشد، صورت گرفته است.
وی افزود: در بازدیدی که از شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت داشتیم هم بخش بهداشت مشتمل بر ستاد، مراکز بهداشت و خانه های بهداشت و هم بخش درمانی بیمارستان باشت را مورد ارزیابی قرار دادیم.
دهبانی زاده ادامه داد: این بازدید دو محور اساسی داشت که محور اول، کمک به جبران بخشی از مشکلات و کسری های مالی شبکه و محور دوم، رفع اشکالاتی بود که در بازدید های گذشته توسط کارشناسان ارزیاب حوزه معاونت توسعه مشاهده شد.
وی خاطر نشان کرد: با بررسی هایی که انجام دادیم در حوزه تجهیزات تخصصی، پشتیبانی و رفاهی، نیروی انسانی و فضای فیزیکی اشکالات جدی وجود داشت که پیشنهادات مطلوب و مناسبی در این زمینه نیز ارائه گردید.
گفتنی است؛ دیدار با کارمندان و بیان مشکلات و ارائه پیشنهادات مورد نظر آنها تقریبا پای ثابت بازدیدهای شهرستانی ابوالفضل دهبانی زاده؛ سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
الان با این بازدید و مصاحبه جذب نیرو همه رو گول میزنی
کر غت
این حنا ها دیگه رنگی ندارد
فقط اقدام عملی
ن وعده وعید
خخخخ
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1