تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۶۸۵۲۸
گزارش تصویری

به صدا درآمدن آژیر رزمایش « پدافند غیرعامل» در گچساران(+تصاویر)

۳
کبنا ؛در نخستین روز از هفته پدافتد غيرعامل با هدف اقدامات پيشگيرانه براي كاهش خسارت‌هاي احتمالي در حوادث غيرمترقبه آژیر "رزمایش پدافند غیرعامل" با حضور حجت السلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران،دکتر جهانگیر علیزاده معاون فرماندار گچساران، دکترحسین عسکری رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران و جمعی از مدیران ادارات در شبکه بهداشت و درمان گچساران به صدا درآمد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار کرد: رزمایش پدافند غیرعامل توسط بهداشت و درمان و با همکاری نيروي انتظامي، اورژانس، هلال احمر، آتش نشاني و ادارات آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات،بیمارستان های شهر و نفت در حدود ۳۰ دقیقه با موفقیت و بدون حادثه اجرا و به پایان رسید.
دکتر حسین عسکری افزود:هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۲ با شعار "ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید_ پدافند غیر عامل دفاع همه جانبه در برابر جنگ ترکیبی" از سوم تا ۱۰ آبان‌ماه سال جاری اجرا می‌شود.
عسکری عنوان کرد: پدافند غیرعامل به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی بر رعایت نکات ایمنی و ضوابط استاندارد تاکید ویژه دارد.
وی تصریح کرد: اهداف اختصاصی این مانور آشنایی با نحوه تخلیه اضطراری وپناهگیری صحیح و هماهنگی بین بخشی ویرون بخشی با واحد‌های همکار وپشتیبان وتشکیل تیم های منسجم و تیم های کنش سریع می‌باشد همچنین شناسایی اولویت ها و نقاط ضعف و قوت می باشد.
در ادامه سیمین گودرزی کارشناس واحدکاهش خطر وبلایای شبکه بهداشت ودرمان گچساران اظهار کرد: نقش نظام سلامت در بلایا نقش حیاتی دارد و در همین راستا واحد کاهش خطر بلایا و پدافند غیرعامل بهداشت و درمان گچساران هر ساله با برگزاری مانور وتمرین وجلسات آموزشی جهت ارتقاء آمادگی حصول اطمینان از مصونیت زیر ساخت ها در برابر تهدیدات وبه منظور ایجاد وحدت رویه وبهره گیری از ظرفیت های لازم را نموده واقدامات لازم در خصوص ترویج فرهنگ ونهادینه کردن پدافند غیرعامل را در سطح کارکنان انجام می دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1