تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۶۸۳۱۵
کبنا گزارش می دهد

بازدید استاندار از پروژه‌های ساخت مسکن در گچساران (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گچساران بازدید و در جریان روند اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.
به گفته متولیان امر طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گچساران نسبت به سایر شهرستان‌های استان پیشرفت قابل‌توجهی دارد که در صورت رفع برخی مشکلات و موانع، همه واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن ظرف دو سال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
همچنین طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن (اقدام ملی مسکن) در حال حاضر بیش از 75 درصد پیشرفت کاری دارد که با تکمیل شدن واحد‌ها طبق گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان تلاش می‌شود تا دهه فجر امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
موسوی افزود:پروژه 124واحدی مربوط به فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن هم با پیشرفت فیزیکی 15درصد در ضلع شمالی فاز اول(جاده روستای اسلام‌آباد) در حال احداث است.
فرماندار گچساران در این خصوص هم گفت: یک هزار و ۷۳۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن گچساران قرار دارد و عملیات اجرایی این واحد‌ها در این شهرستان نیز فعال است. این تعداد مسکن در مناطقی مانند خنگ بنار، کارکنان و جاده پازنان در زمینی به مساحت بیش از ۱۶ هکتار در دست احداث است.
وی با تأکید بر اینکه نظارت اصولی برساخت و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گچساران وجود دارد افزود: درزمینهٔ آب، برق و جدول‌کشی معابر در طرح نهضت ملی مسکن در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
براین اساس با توجه به اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های مهم دولت در استان است انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نسبت به این موضوع توجه و حساسیت ویژه‌ای داشته باشند. هم‌اکنون پنج سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که سه سایت آن از سوی راه  و شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال احداث است.
بیشترین ساخت‌وساز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حوزه گچساران است اگرچه درزمینهٔ جوانی جمعیت شهرستان گچساران در استان پیشرو است و به‌زودی 100 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت تحویل داده می‌شود.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی تلفنی با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روند اجرایی پروژه 288 واحدی طرح نهضت ملی مسکن در گچساران ابراز نارضایتی کرد.
سید علی احمدزاده در بخشی از تماس تلفنی‌اش با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: فروردین‌ماه امسال بازدیدی از پروژه 288 واحدی طرح نهضت ملی مسکن (فاز اول) داشتم که از سوی مدیریت وقت قول داده شد که این پروژه در شهریورماه امسال (هفته دولت) به بهره‌برداری کامل برسد.
وی افزود: متأسفانه در بازدید امروز پیشرفت قابل‌توجهی در این پروژه را مشاهده نمی‌کنیم به‌هرحال به مردم قول‌هایی داده شد و تعهدات مردم هم انجام شد ولی تعهدات بنیاد مسکن به‌موقع انجام‌نشده است و این موضوع تبعات بدی در شهرستان و استان به همراه داشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تأخیر مخالف با به‌موقع کار کردن‌های دولت است، ما دولت صادق الوعد هستیم پس اگر وعده دادیم باید سروقت کار انجام شود.
با این تفاسیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران نیز از متقاضیان طرح 288 واحدی نهضت ملی مسکن در گچساران عذرخواهی کرد و گفت: مسئولین بنیاد مسکن در این خصوص قول دادند که جبران کنند و در دهه فجر این پروژه هم به بهره‌برداری برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صالحی
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین استاندار استان،

سانسور کن کبنا.. اینم مثل بقیه کامنتها.. اما خودت بهتر میدونی این حرف اکثریت قاطع مردم استانه
Iran, Islamic Republic of
ضعف استاندار بودمی بودنش هست.
اگر غیر بومی بود مثل بت ایشان‌را می پرستی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1