تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۶۷۲۰۰
کبنا گزارش می دهد

همایش بزرگ تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت گچساران با ولایت(+تصاویر)

۱
کبنا ؛همایش بزرگ تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت گچساران با ولایت با حضورحجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز،مسئولان و مدیران شهرستان گچساران، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و جمع کثیری از کارکنان صنعت نفت گچساران در اداره مرکزی این شرکت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در همایش بزرگ تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت گچساران اظهارکرد: در حوزه جهاد اقتصادی در حال تلاش هستیم.
غلامرضا کمالی بیان کرد: همایش میثاق با ولایت را اجر کردیم تا به آنهایی که در گذشته با رهروی ایادی ظلم و اجیر شدگان آنها تصور می کردند با‌ ۴ اعتشاش می توانند کاری کنند بدانند ما پای نظام و پشت سر ولی فقبه خود ایستاده ایم.
کمالی تصریح کرد: با اجرای این همایش به آنها می گوییم درخت تنومند اسلامی بیدی نیست که از این بادها بلرزد.
وی عنوان کرد: با قامتی برافراشته و توانی مصاعف پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم تا آخرین قطره خون خود می ایستیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: هقته دفاع مقدس را پیش رو داریم که یادآور شهادت کسانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و ایثار را نشان دادند.
وی خاطرنشان کرد: صنعت نفت در دوران پیروزی انقلاب با بستن شیرهای نفت در شکست طاغوت نقش مهمی را ایفا کردند.
کمالی بیان کرد: پس از پیروزی دشمنان فکر می کردند ما به خارجی ها می گوییم که برگردند ولی این اتفاق نیفتاد امروز ما در حایگاهی ایستاده ایم که صادرات خود و پیشرفت در صنعت نفت را با اکتفا به دانش داخلی انجام داده ایم.
وی افزود: ما باقامتی برافراشته به عنوان دومین تولید کننده نفت کشور محکم و استوار ایستاده ایم و در کنار نظام و ولایت خواهیم ماند.
در ادامه این همایش امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: دشمنان می گویند چه کسی گفته مملکت ایران اسلامی و جمهور اسلامی خوب است، آنها با این‌حرفها می خواهند تفکرات نیل حوان ما را مورد هدف قرار دهند.
 حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: اجازه نخواهین داد تا دشمنان نقشه های خود نسل جوان ما را گمراه کرده و به اهداف خود برسند.
 حاجتی عنوان کرد: امروز اصل جهاد و نبرد جهاد تبیین است که آقا فرمودند.
وی افزود: دشمن بزرگترین جنگ خود را در ۸ سال دوران جنگ تحمیلی با تمام توان خود علیه ایران اسلامی به کار برد و ایران تنها به همت والای رزمندگان با دست خالی مقابل آنها محکم ایستاد.
امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: پس از نا امیدی دشمنان آنها جنگ سخت را کنار گذاشته و وارد جنگ نرم شدند.
حجت‌الاسلام حاجتی بیان کرد: آنها در این‌ جنگ به دنبال تصرف معز مردم و جوانان ما بودند با جنگ شناختی به افراد حمله کردند.
وی با اشاره به اینکه در این جنگ آنهابه دنبال تغییر شناخت مردم و جوانان را نسبت به اعتقادات و مسائل درست هستند، افزود: با این اقدام دشمنان امیدوار هستند تا بتوانند کاری را که با احرای جنگ سخت با ایران اسلامی نتوانستند انجام دهند اجرا کنند.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی می خواهند جوان هایی که در زیر بمباران شدید نفت را نگه داشتند در حال حاضر با نفوذ در جنگ شناختی آنها را از ادامه کار در نفت دلسرد کنند.
حجت‌الاسلام حاجتی اضافه کرد:در جنگ شناختی ما باید اقداماتی را انجام دهیم و وظیفه داریم مهم ترین‌مسایل روز را برای حوانان خود توضییح داده و اگاهی لازم را به آنها بدهیم.
وی گفت: اگر جمهوری اسلامی نبود امروز نیز زمینی نبود که در روی آن بشینیند و خبری از ایران و این امنیت نیز نبود.
امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: ۷۰ روز بعد از غدیر کودتا کرده و به خانه حضرت زهرا حمله کردند و در مقابل حداقل سکوت ۷ هزار نفر از اصحاب حرمت آن خانه را زیرپا گذاشتند و عرصه به دست دشمن افتاد و تاریخ به انحراف رفت.
حجت‌الاسلام حاجتی عنوان کرد: نقشه تقسیم کشورهای خاورمیانه توسط دولت های مستکبر ۱۰۰ سال پیش ریخته شده بود .
وی افزود: دعوا روی حضور زنان در ورزشگاه و زن زندگی آزادی نیست بلکه می خواهند زن را از زندگی خود جدا کرده تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند،و ایران را در کنار دیگر کشورها تجزیه کرده و به اهداف خود برسند.
امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: یهود طرح نابودی ایران و شرق و چین را داشت، بعد از جنگ جهانی دوم هیچ ابر قدرتی جرات نداشت به آمریکا بگوید بالای چشمت ابرو است امام خمینی سخنرانی کردند که کارتر بر طبل تهی می کوبد و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی عنوان کرد: دشمنان فهمیدند که ایران اسلامی با داشتن رهبری فرزانه هیج گاه در مقابل آنها سر خم نخواهد کرد.
امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: مردم ایران اسلامی محکم پشت نظام و ولایت خود ایستاده اند و اجازه نخواهند داد یک وحب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1