تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۶۶۸۷۹
کبنا گزارش می دهد

برگزاری جلسه توجیهی مدیران،سرایداران و خدمتگزاران مدارس گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛جلسه توجیهی مدیران، خدمتگزاران و سرایداران مدارس شهرستان گچساران با حضورفرماندار گچساران، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهی سپاه ناحیه گچساران،رئیس و معاونین آموزش و پرورش شهرستان در سالن فرهنگیان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: در این جلسه رئیس آموزش و پرورش گچساران اظهار داشت:جلسه تشریح و تبین اهداف ستاد بازگشایی مدارس پروژه مهر با اهداف؛ مهارت های ارتباطی و مدیریت بحران،اصول حفاظت فیزیکی و پدافند غیرعامل،عملیات روانی،ارتقاء سواد رسانه ای و مجازی و ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف برگزار شد.
انئشیروان قیطاسی افزود:رکن اصلی و زحمت اصلی مدرسه بر دوش نیروهای خدماتی می باشد واخلاق و رفتار شما سرایداران و خدمتگزاران در مدارس میتواند بهترین الگو برای دانش آموزان باشد و همه باید طبق اصول و ضوابط وقوانین وشرح وظایفشان در مدرسه رفتار کنند.
قیطاسی از تلاش های خالصانه قشر زحمت کش خدمتگزاران وسرایداران مدارس قدردانی کرد و خاطر نشان کرد::نیروهای خدماتی شاغل در آموزش و پرورش با توجه به نقش حساس مدارس در تعلیم و تربیت اسلامی می توانند دلسوز و همپای معلمان موجبات رشد عاطفی و اخلاقی دانش آموزان را فراهم سازند وآموزش اخلاق شهروندی و وظیفه شناسی و نیز نظم و انضباط از نقش های مهمی است که نیروهای خدماتی به عنوان الگوی عملی در مدارس می توانند ایفا نموده و آن را به کودکان و نوجوانان آموزش دهند.
گفتنی است: ارائه گزارش و برنامه های آتی سال تحصیلی جاری مدارس,چگونگی توسعه واستمرار موازین بهداشتی درسطح مدارس و موارد ایمنی مورد توجه از جمله مباحثی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دیگه انتخابات نزدیکه هندونه های شیرین و خوشمزه داره پخش میشه.
Iran, Islamic Republic of
سلام اگه توجیهی هست برای مدیران وسریداران فرماندار بخشدار وغیره غیره چیکار میکنن اونجا
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1