تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۶۶۴۳۱
به مناسبت هفته دولت:

۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد(+تصاویر)

۰
کبنا ؛ امروز چهارشنبه هشتم شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا نیوز،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت گچساران اظهارکرد: این طرح ها با ۶ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
علی‌محمد روستا افزود: از این تعداد طرح ،بهره برداری از ۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با یکهزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در شهرستان گچساران آغاز شد.
وی عنوان کرد: تعریض، بهسازی و آسفالت جاده باباکلان به روستای بی بی حکیمه با طول ۱۴ کیلومتر و اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال،مدرسه ۹ کلاسه محله سادات شهر دوگنبدان با صرف هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال،بازگشایی فاز دوم بلوار مالیات شهر دوگنبدان به طول یک کیلومتر و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای آبچیرک به مبلغ ۱۲میلیارد ریال و پایگاه سلامت شهید محلاتی با اعتباری به مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون تومان از مهمترین طرح های افتتاح شده هفته دولت در این شهرستان است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین امروز عملیات اجرایی ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی با چهار هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز شد.
روستا ابراز کرد:قطعه سوم بهسازی جاده دوگنبدان به باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتر و یکهزار و ۹۱۰ میلیارد ریال،پیاده روسازی کنار زیرگذر شهر دوگنبدان به طول ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۲هزار میلیارد ریال از مهمترین طرح هایی است که کلنگ زنی شده است.
قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتر کلنگ زنی شد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول ۳. ۵ کیلومتربا قرارداد اولیه ۱۹۱ میلیارد تومان در گچساران کلنگ زنی شد.
محمد راستا افزود: راه و شهرسازی برای اجرا و تکمیل پروژه هاز خود در سطح استان و گچساران به جد تلاش می‌کند.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتربا قرارداد اولیه ۱۹۱ میلیارد تومان در گچساران کلنگ زنی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زمان ۲۴ ماهه مدت قرار داد این پروژه تصریح کرد: قطعه اول مسیر گچساران باباکلان نیز بطول ۵۸ کیلومتر، که ۵ کیلومتر ابتدایی آن با قرار داد اولیه ۳۵ میلیارد تومان تا پل کمبل قبلاً بهسازی و آسفالت شده و از کیلومتر ۵ الی ۲۱ در حال اجرا است.
راستا با بیان اینکه  این پروژه تأثیر مهمی بر تردد ایمن در مسیر ترانزیتی گچساران دارد، عنوان کرد: مابقی مسیر حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل نیاز دارد.

افتتاح سیزدهمین پایگاه سلامت گچساران
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در حاشیه افتتاح پایگاه سلامت شهید محلاتی گچساران، اظهار داشت: اجرای طرح‌های درمانی در راستای ارتقاء ارائه خدمات و سلامت شهروندان انجام می‌شود.
دکتر حسین عسکری بیان کرد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه بهداشت و درمان شده است.
وی تصریح کرد: در همین راستا پایگاه سلامت شهید محلاتی با زیربنای ۲۱۰ متر مربع در این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
عسکری عنوان کرد: این طرح ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی عنوان کرد: افزون بر ۶ هزار نفر جمعیت محله‌های نزدیک به این پایگاه سلامت از خدمات درمانی آن استفاده خواهند کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: این دومین پایگاه تجمیعی است که درسالجاری در این شهرستان افتتاح می‌شود.
عسکری بیان کرد: با افتتاح این طرح تعداد پایگاه‌های سلامت گچساران به ۱۳ مورد رسیده است.
وی افزود: ۱۵ پایگاه دیگر بر‌ای تکمیل طرح در گچساران نیاز داریم، این طرح با هدف دسترسی آسان مردم به پزشک عمومی و مراقبت سلامت در سطوح محلات اجرا شده است.
افتتاح بلوار مالیات وکلنگ زنی پیاده رو‌سازی کنار زیرگذر شهر
بلوار مالیات گچساران به همت شهرداری دوگنبدان تعریض و بازگشایی شد.
رضا قشقایی شهرداری دوگنبدان در آیین افتتاح بلوار مالیات گچساران که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دولت دو پروژه توسط شهرداری دوگنبدان افتتاح و کلنگ زنی شد.
وی افزود: بلوار مالیات گچساران به طول یک کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۶ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه تعریض و بهسازی بردار مالیات گچساران از محل منابع داخلی شهرداری تامین اعتبار شد، عنوان کرد: با توجه به ساختار خطی و طولی بودن شهر گچساران و برای کاهش بار ترافیکی از بلوار های اصلی شهر دوگنبدان این محور تعریض شد.
قشقایی ادامه داد: بار ترافیکی شهر دوگنبدان بر بلوار های اصلی است و این معضل موجب ازدحام تردد شهروندان شده بود که برای کاهش این بار ترافیکی بلوار مالیات تعریض و بهسازی شد.
وی بیان کرد: تعریض و بهسازی بلوارهایی که در حاشیه شهر قرار گرفته اند در اولویت کاری شهرداری است و مجموعه شهرداری و شورای شهر درصدد آن هستیم که بار ترافیکی از محور اصلی کاهش داده شود.
در ادامه رضا قشقایی گفت: به مناسبت هفته دولت پیاده روسازی بلوار ولیعصر حد فاصل خیابان ۹ دی تا خیابان میرزا ماذون به زمین زده شد.
شهردار دوگنبدان خاطر نشان کرد: این پروژه با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان که از محل اعتبارات داخلی و درآمد شهرداری تامین اعتبار می شود.
در ادامه سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در آیین افتتاح بلوار مالیات گچساران گفت: در بحث جذب اعتبارات آلایندگی مجموعه شهرداری و شورای شهر مد نظر داشته باشند که اعتبارات آلایندگی از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ بنا بر تبصره مالیات بر ارزش افزوده این پول اگر وارد شهرداری شود در مبلمان شهری تاثیر بسزایی دارد.
نماینده مردم گچساران با تاکید بر اینکه شهرداری و اعضای شورای شهر به دنبال اعتبارات آلایندگی ها باشند ، افزود: انتظار می رود مجموعه شورای شهر و شهرداری این مسیله را دنبال و کار ها را به سرانجام برسانند.
حسینی پور با اشاره به اینکه با تامین اعتبارات از منابع دیگر می توان در زیبا سازی فضای شهر تاثیر گذاشت، خاطرنشان کرد: از محل مسوولیت های اجتماعی در ورودی دو طرف شهر و دریاچه مصنوعی اعتبارات خوبی به آن تخصیص داده خواهد شد.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

محس
United States
معلوم چی افتتاح کردند و یک طرح مطرح نداشتن واقعا متاسف هستم واسه فرماندار و نماینده
همشهری
United States
کلنگ زنی بدرد نمی‌خورد اگر راست میگید افتتاح کنید ...کلنگ زنی که هزینه نمیخاد هیچ تضمینی برای به سر انجام رساندن این کنگ زنی ها نیست
Iran, Islamic Republic of
بیچاره گوسفند ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1