تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۶۶۲۱۲
کبنا گزارش می دهد

نشست اجلاس عمومی اتاق اصناف شهرستان گچساران/ انتقاد شدید رئیس اتاق اصناف از بازرسی های چندگانه از بازار گچساران/ اکبری؛ بازاریان خسته و کلافه شده اند/ تجلیل از بازاریان منصف(+تصاویر)

۱
کبنا ؛نشست اجلاس عمومی اتاق اصناف شهرستان گچساران با حضورغلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت،دکتر سارا کاییدی مسئول امور اصناف و دبیر کمیسیون نظارت شهرستان گچساران، فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف،مسئول بسیج اصناف، مسئول اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان،مسئول انجمن حمایت ازحقوق مصرف کنندگان،اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف(علی حسین مسیحی،محمد فرهمندیان،فخرالدین عباسی) و روسای اتحادیه صنفی در اتاق اصناف برگزار شد.
رئیس اتاق اصناف در این نشست با تیریک سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و تسلیت اربعین حسینی و تشکر از حاضرین جلسه، اظهار کرد: مجموعه اتاق اصناف شهرستان گچساران با رویکردی جدید درحال انجام وظیفه و خدمات دهی به بازاریان می باشد.
فرزاد اکبری گریزی به عملکرد اتاق اصناف در بحث صدور پروانه، تمدید پروانه و همچنین تعداد بازرسی ها زد و عنوان کرد: ما به تمامی شکایت ها، چه بصورت حضوری یا تلفنی،رسیدگی وپاسخ داده ایم.
اکبری از روسای اتحادیه های که اعتبار قانونی آنها تمام یا در حال اتمام می باشد جهت برگزاری انتخابات به موقع و جدید تاکید کرد.
رئیس اتاق اصناف گچساران با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بازار ضروری می باشد، عنوان کرد: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک نماد دینی و فرهنگی ایرانی است که باید اتحادیه‌های صنفی شهرستان با یک برنامه ریزی منظم و اصولی آن را در واحدهای صنفی به طور کامل اجرایی کنند و در صورت عدم رعایت شئونات اسلامی با صنف متخلف برخورد شود.
اکبری از روسای اتحادیه صنفی در خصوص ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه، تاکید کرد و به برخی از روسای اتحادیه صنفی در خصوص رعایت نظم و مسئولیت پذیری ورعایت وظایف قانونی گوشزد کرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اتحادیه های صنوف آلاینده که واحد آنها در شهرک صنعتی زمین تحویل گرفته اند هرچه سریعتر(شهریورماه) طی لیستی کامل همراه با زمان تحویل به اتاق اصناف ارائه دهند.
اکبری تصریح کرد: هرگونه مکاتبات اتحادیه صنفی با ادارات باید از طریق اتاق اصناف شهرستان صورت بگیرد و روسای اتحادیه از مکاتبه مستقیم با ادارات جدا خودداری کنند.
وی بیان کرد: روسای اتحادیه ها موظف می باشند که تا یک ماه آینده نرخ های خود را به روزرسانی کنند.
اکبری در پایان با انتقاد شدید از وضعیت بازرسی چندگانه در بازار، عنوان کرد:از اصناف شهرستان گچساران هیچگونه حمایت نمی شود،این حالی است که بازرسی ها متوالی و چندگانه توسط ادارات مختلف باعث خستگی و کلافگی واحدهای صنفی و همچنین باعث تشنج در بازار شده است که امیدواریم و انتظار داریم که این روند بازرسی ها تغییر کرده تا بازار شهرستان باتوجه به شرایط اقتصادی سخت، به آرامش برسد.
گفتنی است: در پایان این نشست از تعدادی از بازاریان منصف تجلیل بعمل آمد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازاری
Iran, Islamic Republic of
واحد های فاقد پروانه بیداد میکنند و نظارتی وجود ندارد ،متاسفانه واحد بازرسی کاملا غیر فعال هست و گزارش عملکرد انها خود گواه این موضوع میباشد ،سازوکار اتاق اصناف در بازار دیگر فاقد قدرت است و از دید کسبه فاقد پروانه کسب افراد قانونمند مسخره هستند چراکه با نظارتهای کنونی چه نیازی به اخذ پروانه کسب و تقبل هزینه های قانونی کسب و کار است،واقعا کار از حرف گذشته و برخورد شدید لازم میباشد
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1