تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۶۵۳۹۹
کبنا گزارش می دهد

نرخ‌نامه لباس فرم دانش آموزان شهر ستان گچساران اعلام شد + جدول قیمت

۵
کبنا ؛جلسه قیمت گذاری لباس فرم دانش آموزان شهرستان گچساران با حضورغلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، دکتر سارا کاییدی مسئول واحد اصناف و دبیر کمیسیون نظارت شهرستان،فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف گچساران، فتانه علیزاده نماینده فرمانداری شهرستان،نورالدین نوری زاده نایب رئیس اتحادیه پوشاک فروشان، فاطمه غلامشاهی رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.
رئیس اداره صنت،معدن و تجارت شهرستان گچساران در این جلسه اظهار کرد: هر ساله ستاد ساماندهی نرخگذاری لباس فرم دانش آموزان برای یکسان سازی و رفع تبیض و....برگزار می شود.
غلامعلی مهرابی افزود:اداره صمت ملزم به نرخ گذاری لباس مدارس می باشد ودر این خصوص دستگاه متولی می باشد.
مهرابی عنوان کرد:با توجه به نوسانات قیمت،هزینه جانبی و..... در این نشست نرخ متعادل ومنصفانه را برای لباس دانش آموزان در نظر گرفته شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماه ره تلفن124 واحد بازرسی سازمان اداره صمت و 32223077 اتاق اصناف و 32227466 اداره صمت شهرستان گچساران تماس یا مراجعه حضوری به واحدبازرسی و شکایت این اداره گزارش خودرامکتوب ارائه دهند.




در ادامه این نشست مسئول واحد اصناف و دبیر کمیسیون نظارت شهرستان اظهار کرد: همه ساله و در راستای سیاست‌های دولت اسلامی برای یکسان سازی و رفع تبعیض و ترویج پوشش اسلامی ستاد ساماندهی پوشاک مدارس در سطح کشور تشکیل میگردد ما نیز به تبعیت از سایر نقاط کشور امروز از اعضای محترم این ستاد در شهرستان دعوت نمودیم تا با هم نسبت به برنامه‌ریزی و فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت ارایه پوشاک با قیمت و کیفیت مناسب وبه موقع به دانش آموزان عزیز و اولیا محترم اقدامات لازم را به عمل آوریم تا هم مدارس ما وهم اولیا از این بابت نگرانی خاصی نداشته باشند.
 دکتر سارا کاییدی افزود: طبق توافق و بخشنامه ها وبا الهام از مبانی دینی وپژوهش روانشناسان وعلمای امر تعلیم وتربیت رنگ ومدل لباس به تفکیک مقاطع تحصیلی وجنسیتی (دخترانه و پسرانه) ازسوی مجموعه آموزش و پرورش اعلام و سایر مباحث ازجمله تعیین مراکز تولید و عرضه، قیمت ونوع جنس پارچه لباس وچگونگی توزیع وچگونگی نظارت بر مراکز توزیع دراین کمیته طرح وتصمیم گیری می شود.
 کاییدی عنوان کرد: به جهت هماهنگی و ایجاد وحدت رویه درنوع جنس وقیمت ما ابتدا از اداره کل وبرخی شهرهای همجوار و سازمانهای صنفی وتشکل های تولیدی استعلاماتی انجام داده ایم تا بتونیم به نحو مطلوب وبا ظریب خطای کمتری تصمیم گیری واقدام نماییم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اسماعیلی مقدم
Iran, Islamic Republic of
زنه بعضه مرد که ایگن یعنی خانم دکتر کائیدی
به خدا مرد هم و با غیرتیش نیسی
خانم دکتر ان شااله صندلی های بالاتر ببینمت
سرافراز باشید
علی مهنایی اصل
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به مادری که پروریدت🌷
ریشه دار ؛دلسوز و مسولیت پذیر دکتر کایدی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای نوری زاده دست مریزاد که هم حامی و در قلب بازاریها هستی و هم دلسوز مردم قیمتها واقعا عادلانه و مناسب تمام اقشار جامعه هستند و ما اولیاء دانش آموزان از مسولین و بازاریهای دلسوز کمال تشکر و قدر دانی را داریم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1