تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۶۵۱۰۸
 شهردار باشت خبر داد

آغاز نهضت آسفالت در شهر باشت

۰
کبنا ؛سید رضا حسینی - شهردار باشت، از آغاز نهضت آسفالت معابر در شهرستان باشت خبر داد.
به گزارش کبنا، شهردار باشت بیان کرد: در نهضت آسفالت معابر باشت همزمان با برطرف کردن چاله‌های درون شهر، آسفالت بیش از ۲۵ هزار متر مربع در یک هفته اخیر صورت گرفته است.
 شهردار باشت تصریح کرد: به دنبال دریافت سهمیه قیر جدید، برای ادامه دار بودن این نهضت در باشت هستیم.
 حسینی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا خدمت بی‌منت به شهروندان باشت را ادامه دهیم، عنوان کرد: جا دارد از پیگیری نماینده شریف گچساران و باشت و استاندار محترم که حامی همه شهرداری هاست تقدیر و تشکر کرد.
 وی گفت: بیشتر معابر باشت از لحاظ فرسودگی آسفالت دچار مشکل هستند که در صورت تامین قیر این مشکل برطرف می شود.
 شهردار باشت تصریح کرد: بازدید میدانی از معابر این شهرستان صورت گرفته، اولویت بندی‌های آسفالت نیز انجام شده تا بر اساس عدالت و توازن در محلات خدمتگزاری انجام شود.
حسینی بیان کرد: متاسفانه در سنوات گذشته برخی محلات دیده نشدند با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توجه ویژه‌ای به محلات کم برخوردار باشت صورت خواهد گرفت، تا آنها نیز طعم خدمات بیشتر را حس کنند.
 وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته جاده ملک‌آباد که در فصل زمستان به شدت در آن بر اثر بارندگی آب جمع می شد و در تردد شهروندان باشت در این جاده اختلال ایجاد می‌کرد با کانال کشی و آسفالت این جاده برای اولین بار از سوی شهرداری باشت این مشکل برای همیشه برطرف گردید.
شهردار باشت با اشاره به اینکه اطراف فلکه مادر نیز این مشکل وجود داشت که با تلاش مضاعف حل شد ادامه داد: لاین برگشت خیابان اصلی شهر به نام سردار شهید سید هدایت‌الله حسینی و خیابان شهدا که از مهم‌ترین و یکی از خیابان‌های اصلی و پرتردد بود وبرخی دیگر از معابر اسفالت گردید ضمنا همزمان با این حرکت جهادی؛ با مستقر کردن تیم ۸ نفره به مدت ۷ روز ۹۰درصد چاله‌های درون شهری  که در ۱۰ سال اخیر اصلاح نشده بود پر وتسطیح شده است.
 حسینی اضافه کرد: این اقدامات از مطالبات مهم همه شهروندان باشت بوده که توانستیم با همکاری بسیار خوب پرسنل شهرداری آن را انجام دهیم.
 وی گفت: در برخی از معابر کنده کاری‌هایی از سوی ادارات خدمات رسان وجود دارد که باید  محکم و سفت شوند تا بشود آنها را زیرسازی و آسفالت کرد و رفاه حال شهروندان را رقم زد. شهردار باشت اظهار کرد: برای آسفالت بخش اعظمی از محلات شهر به ۲ هزار تن قیر نیاز داریم که مساعدت ویژه مسولان را می‌طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1