کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ارمغان شادی در جشنواره فرهنگی و هنری دیشموک

23 ارديبهشت 1402 ساعت 19:05

جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری ایل یهمئی با هدف محرومیت‌زدایی در دیشموک برگزار شد.


جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری ایل یهمئی با هدف محرومیت‌زدایی در دیشموک برگزار شد.
به گزارش کبنا، امین درخشان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_در آیین جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری دیشموک گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزه فرهنگ حفظ و تقویت آیین‌ها، سنت‌ها و باورهای فرهنگی مردم است که این خود سرمایه‌ای عظیم و ارزشمند است.
امین درخشان در جمع انبوهی از مردم در جشنواره فرهنگ و هنر ایل بهمئی در دیشموک، افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقویت بنیادها، آئین‌ها، آداب‌ها و سنت‌های هر منطقه است.
وی بیان کرد: امروز در جهت تقویت فعالیت‌های فرهنگی، مردمی و هم در جهت ایجاد نشاط اجتماعی، همبستگی و انسجام اجتماعی این برنامه برگزار شد.
درخشان یکی از الزامات فعلی در سطح جامعه را ایجاد نشاط اجتماعی خواند و افزود: قدمت و سابقه فرهنگی و سنت های دیرینه مردم دیشموک همواره مورد توجه بوده که پرداختن به این سرمایه‌های فرهنگی در این برنامه‌ها ضرورتی انکارناپذیر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی تقویت می شود  خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی مردمی در همین راستا به عنوان یک اولویت جدی در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
درخشان در میان انبوه شرکت کنندگان در جشن فرهنگ و هنر ایل بهمئی در دیشموک، افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقویت بنیادها، آئین‌ها، آداب‌ها و سنت‌های هر منطقه است.
وی ابراز داشت: امروز در جهت تقویت فعالیت‌های فرهنگی، مردمی و هم در جهت ایجاد نشاط اجتماعی، همبستگی و انسجام اجتماعی این برنامه برگزار شد.
این مسوول فرهنگی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از این برنامه در بخش دیشموک، بنا داریم برای حفظ آئین‌ها، سنت‌ها و باورهای فرهنگی مردم را از منظر و  مسیر حوزه هنر در طول سال به‌ویژه در فصل بهار که طبیعت شکل زیباتر و جذاب‌تری دارد، این برنامه‌ها را برگزار کنیم.
درخشان با بیان اینکه یکی از الزامات فعلی در سطح جامعه را ایجاد نشاط اجتماعی خواند و ابراز داشت: قدمت و سابقه فرهنگی  و سنت های دیرینه مردم دیشموک همواره به عنوان یک مسأله فرهنگی مطرح و مورد توجه بوده  و و پرداختن به این سرمایه های فرهنگی و مردمی ضرورتی انکارناپذیر است.


کد مطلب: 462284

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462284/2/ارمغان-شادی-جشنواره-فرهنگی-هنری-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1