تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۵۷۱۵۰
با حضور معاون آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد انجام گرفت؛

تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش چاروسا + تصاویر

۰
کبنا ؛
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ‌اعضای شوراهای آموزش وپرورش نقش مهمی در ارتقا کیفی فعالیتهای علمی، آموزشی و تربیتی مدارس دارند.
به گزارش کبنا، ایمان سبحان نژاد در نشست شورای آموزش و پرورش بخش چاروسا با تقدیر از تعامل خوب و سازنده اعضای شورای آموزش وپرورش گفت: شورا و مشورت در دین مبین اسلام جايگاه والایی دارد و تشکیل شورای آموزش و پرورش که متشکل از مسؤلان و صاحب نظران است گام مهمی برای حل مشکلات آموزش وپرورش و کیفی سازی فعالیتهای آموزشی است.
وی با ابلاغ سلام مدیرکل آموزش وپرورش استان که نگاه خاصی به حل مشکلات مناطق آموزش و پرورش در سطح استان دارند گفت: در دوره مدیریتی جدید آموزش وپرورش نگاه سردسیری و گرمسیری وجود ندارد و نگاه عادلانه به همه مناطق و شهرستانها در دستور کار آموزش وپرورش و پرورش استان قرار دارد.
وی، ماموریت مهم آموزش وپرورش بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد ، خلاق و مسؤلیت پذیر برای آینده نظام اسلامی دانست و گفت: در شورای آموزش و پرورش دغدعه اعضا رشد وتعالی آموزش وپرورش است که امیدواریم همگان به عنوان یک مسؤلیت احتماعی و قانونی برای تحقق اهداف و رسالت خطیر آموزش وپرورش تلاش مضاعفی داشته باشیم.
سبحان نژاد، به خدمات رفاهی به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات وام مرابحه به فرهنگیان استان در حال پرداخت است .
وی، توجه به درمان فرهنگیان را یک‌ ضرورت‌ دانست و گفت: با تفاهم نامه ای که با بیمه دانا در سطح ملی منعقد شده ، خوشبختانه تحول خوبی برای حل مشکلات فرهنگیان در حوزه درمان و سلامت ایجاد شده است.
بخشدار منطقه چاروسا نیز در این جلسه با تقدیر از نگاه و توجه ویژه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به آموزش وپرورش بخش چاروسا گفت: بخش چاروسا در زمینه فضاهای آموزشی مشکلات زیادی دارد که نیازمند کار جهادی و برنامه ریزی است. شرمت الله داربام گفت: شورای آموزش وپرورش محل تبادل نظر، هم انديشي و خردجمعی برای مرتفع نمودن مسائل آموزش وپرورش است که در بخش چاروسا تعامل و همکاری خوبی بین اعضای شورای آموزش وپرورش وچود دارد.
مدیر آموزش و پرورش بخش جاروسا نیز گفت: بیش از ۲۹۰۰ دانش آموز در ۸۲ آموزشگاه در بخش چاروسا مشغول تحصیل هستند که ۴۱۵ نفر کار آموزش آنها را بر عهده دارند.
علی الهامی با ارائه گزارشی از فعالیتهای آموزش وپرورش بخش چاروسا در دوره جدید مدیریتی گفت: نوسازی ، تعمیر و تجهیز مدارس در بخش چاروسا نیازمند نگاه ویژه است که امیدواریم در این زمینه با همکاری مسؤلان استاني و شهرستانی شاهد رفع مشکلات آموزش و پرورش باشیم.
در این جلسه برخی از اعضای شورای آموزش وپرورش دیدگاه‌ها و نظرات خویش را راجع به مسائل آموزش وپرورش بیان کردند. در پایان این جلسه به مناسبت هفته شوراهای آموزش وپرورش. از اعضای شورای آموزش وپرورش بخش چاروسا با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی این خبر اراجیف چیه که منتشر می کنید اخه چاروستاش کجاست
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1