تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۵۶۲۱۱
کبنا گزارش می دهد؛

وداع با شکوه مردم کهگیلویه با لاله فاطمی (+ تصاویر)

۲
کبنا ؛در روز‌هایی که مزین به عطر فاطمی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است، پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور بر روی دستان مردم شهید پرور کهگیلویه در حوزه علمیه خواهران این شهرستان به خاک سپرده شد.  
​​​به گزارش کبنا از دهدشت، شهدا ملائکه الهی بودند که در زمان حیات و شهادت خویش همیشه گمنام ماندند و شهدای گمنام پاره‌های تن این ملت هستند که آغوشی جز نسیم صحرا و مادری جز حضرت زهرا(س) ندارند ودر روز‌هایی کشور را منور کردند که غبار فتنه همه جا را فرا گرفته بود، چرا که هرکجا که پرچم شهدا باشد آنجا حق است.
شهدای گمنام، پیام‌آور استقلال و آزادی جمهوری اسلامی هستند، شهدا به معنی واقعی «تا پای جان برای ایران» را معنی کردند و نشان دادند که اینگونه باید برای ایران جان داد. امروز همه مردم شهر جسم پاک و معطر افلاک گمنام را تا خانه ابدی خود همراهی کردند.
ازدحام و حضور گسترده مردم دهدشت نشان دهنده تعلق خاطری است که به سرزمین و خاک خود دارند، و تجلیل از شهید گمنامی که به بانوی بی‌نشان تاسی کرده بود، و قدردانی از خودگذشتگی‌های آنانی که از جان خود گذشتند تا این سرزمین جاودانه بماند. این حضور پر شور برگ زرین دیگری را در کهگیلویه رقم زد.
از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم و از دیگر سو باید شهید شویم تا آینده بماند. هم باید امروز شهید شویم تا فردا بماند وهم باید بمانیم تا فردا شهید نشود. خدایا نکند وارثان خون این شهیدان راهشان را گم کنند؟! شهید مهدی رجب خانی در سال ۱۳۶۰ قبل از شهادت این جملات را نگاشت تا وصیت نامه‌ای برای نسل‌های جبهه و جنگ ندیده باشد.
این شهید والامقام در سن ۲۰ سالگی در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید که پیکر مطهر این شهید همزمان با سراسر کشور در روز شهادت حضرت زهرا(س) در حوزه علمیه خواهران دهدشت در آغوش خاک وطن آرام گرفت.















​​​​​​

















----------------------------------------
خبـرنـگار: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1