تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۵۵۱۳۸
با استقبال باشکوه مردم و مسئولین استانی؛

یادواره شهدای آبروی محله در بهمئی برگزار شد

۰
کبنا ؛یادواره شهدای آبروی محله با حضور سردار خرم دل و استقبال باشکوه مردم و مسئولین در شهرستان بهمئی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این یادواره فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد شهدا گفت: هرکسی که در مراسم شهدا حضور پیدا می کند قطعا توسط شهدا و امضای شهدا حضور پیدا کرده و این مایه افتخار است.
وی با بیان اینکه اگر وصیت نامه شهدا را بخوانیم متوجه می شویم با چه بصیرتی پای به میدان جنگ گذاشتند و راه شهدا باید ادامه داشته باشد گفت: در هیچ جای دنیا رهبری همانند امام خامنه ای این چنین با بصیرت پیدا نخواهیم کرد اما امروز با شعارها و دیوار نویسی ها بر علیه ولی فقیه شعار می نویسند و ما نباید از ازاین موارد به آسانی گذر کنیم.
وی اظهار داشت:امروز ولی ما خار چشم دشمن است و به گفته خود دشمنان که بارها اعلام می کنند ما زمان زیادی را برای برنامه ریزی بر علیه ایران می گذاریم اما امام خامنه ای با یک سخنرانی و در بزنگاه که نشان از بصیرت ایشان دارد،همه این نقشه ها را برباد می دهند.
سردار خرمدل در ادامه با اشاره به ا هدف برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا صرفاً یک مراسم ختم نیست بلکه نشان از یک موضوع است و آن این است که ما ادامه دهنده آرمان شهدا هستیم و تحت امر امام خامنه ای و رهبری هستییم.
فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:شهدا همیشه یک موضوع را از ملت می خواستند و آن اتحاد بین مردم بود و‌امروز ما باید بسیار متحد تراز قبل باشیم چرا که دشمن تمام تلاش خود را برای از ابین بردن این اتحاد انجام می دهد .
وی در ادامه با بیان اینکه هرجایی که اتحاد و همدلی در بین مردم و‌ ملت از بین رفت ما شکست خوردیم و امروزه پرچم و سرود و رهبر ما نشان اتحاد ما است همانگونه که شهدا در وصیت های خود بسیار این موضوع را اشاره کردند افزود: دشمنان و معاندین انقلاب، حسرت ایجاد گسست در اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت ایران اسلامی را به گور خواهند برد.
این فرمانده نظامی استان با بیان اینکه مراسم شهیدان خوب و حضور حماسی مردم نشان از غیرت قوم لر وبه ویژه مردم شهرستان بهمئی بود و این را دشمان به خوبی می دانند تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت نظامی است و دشمن با فضای مجازی می خواهد روح مردم را به جای دیگر ببرند چراکه دشمنان می دانند قدرت مقابله رودرو با مردم را ندارند.
خرم دل با اشاره به اینکه دشمن در حال تبلیغ و تاثیر بر روی دهه هشتادی و نودی ها است اما به فضل خدا توسط همین دانش آموزان و نونهالان دشمن را زمین گیر خواهیم کرد بیان کرد: اغتشاشات اخیر نشأت گرفته از بحث حجاب است اما اگر تاریخ را نگاه کنیم حجاب مختص اسلام نیست بلکه تمدن مملکت ما است و دشمن با این نیت شوم می خواهد کانون خانواده را ازهم بپاشاند.
فرمانده سپاه فتح در خصوص هدف بزرگ شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا برای حجاب زن مسلمان جان و‌ خون دادند اما امروز عده ای تحت تاثیر جو روانی دشمن قرار گرفتند که این نشان از تصمیم و‌نیت شوم دشمنان دارد و ما باید پیش قدم در مقابله با تبلیغ دشمن باشیم.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با وجود مشکلات فراوان اقتصادی درحال پیشروی است و اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید توسط همین مردم و نظام صورت بگیرد چراکه لیبی و سوریه و عراق نشان می دهد که ما باید روی پای خودمان باشیم و‌به روباه پیر و آمریکای خبیث و بد عهد نمی توان کوچکترین اعتمادی کرد.
سردار خرم دل در پایان گفت: ما در تمام زمینه ها دراوج پیشرفت هستیم و به رغم تمام مشکلات و تحریم ها با داشتن رهبر فرزانه قطعا مشکلات را کنار خواهیم زد و با نوک قلعه پیشرفت و آرامش خواهیم رسید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1