تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۵۴۳۹۳
کبنا گزارش می دهد؛

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج

۰
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، مدیران ارشد دانشگاه در سالن اجتماعات آن مرکز درمانی برگزارشد.
به گزارش کبنا از یاسوج، معاون درمان دانشگاه در این مراسم با تقدیر از تلاش ها وزحمات دکتر غفاری در مدیریت بیمارستان در طی این مدت و ضمن تشکر از دکتر عنبری بابت پذیرش این مسئولیت در این شرایط اظهار داشت: مدیریت بیمارستان به واقع سخت ترین مسئولیت در سطح بهداشت ودرمان میباشد.
وی در ادامه افزود؛ تحت همین شرایط میباشد که فاصله زمان تغییرات در سطوح مدیریتی بیمارستانهای دانشگاهی کوتاهتر شده است.
محمود شهامت در این مراسم گریزی به عملکرد مدیریت دانشگاه در حوزه درمان در طی مدت اخیر زد وبیان کرد:خوشبختانه با پیگیری وهمت هیئت رئیسه دانشگاه ورودی تجهیزات پزشکی به استان نسبت به سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد رسید که بابرنامه ریزی صورت گرفته به ۲۰۰درصد خواهد رسید.
وی در ادامه سه اصل رضایت مندی، افزایش بهره وری وکاهش هزینه را در مدیریت بیمارستان ها متذکر نمود وتاکید کرد؛ با همراهی وهمکاری مجموعه مدیریت درمان دانشگاه ۴الی ۵ بخش فوق تخصصی در بیمارستان شهید دکتر جلیل وبه زودی ۳الی۴ بخش در بیمارستان امام سجاد(ع) افتتاح و راه اندازی می شود.
شهامت در این مراسم بر اهمیت توجه به نقش آموزش در کیفیت خدمات درمانی اشاره نمود وتاکید کرد:بحث آموزش در سطح بیمارستان های مرکز استان جزء اصلی مدیریت بیمارستان ها شود.
علی غفاری سرپرست پیشین بیمارستان در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه مدیریتی آن‌مرکز درمانی گفت : مسائل شخصی مهم ترین دلیلی بود که باعث شد تصمیم بر استعفا بگیرم ایشان در ادامه افزود از مجموعه پرسنل واحد های مختلف بیمارستان می خواهم کما فی السابق بیش ترین همکاری را با مدیریت جدید بیمارستان داشته باشند.
عنبری سرپرست جدید بیمارستان نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مدیریت اسبق بیمارستان اظهار داشت:با تمام توانم همانند یک سرباز در کنار سایر تیم مدیریت درمان خواهم بود واز هیچ تلاشی در جهت پیشرفت سلامت مردم کوتاهی نخواهم کرد.
در این مراسم مدیر کل بیمه سلامت گزارشی از آخرین پرداختی آن‌مرکز به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داد و اظهار داشت تفکر مدیریتی بیمه سلامت همراهی و همکاری با مجموعه مدیریتی دانشگاه در جهت ارتقا کیفیت خدمات درمانی به مردم خواهد بود.
در پایان مراسم از مدیریت پیشین بیمارستان تقدیر و دکتر عنبری به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج معارفه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Romania
انتصاب و عزل روسای این بیمارستان را باید به دلیل تعدد جابجایی در گینس ثبت کرد
(اخ و بخت عسکر )
Iran, Islamic Republic of
عملکرد و جهنم بی..همه ش و عملکرد ایگن ولی سرم وگیر نیا دارو ده برابر وابیه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1