تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۵۳۰۹۲
در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:

کاظمی جو: خودم اصرار به تغییر کردم / بگذارید فرهنگ نفس بکشد

۱
کبنا ؛صبح امروز سه شنبه آئین تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با حضور اهالی فرهنگ و هنر، ورزشکاران و مسوولان در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آیین از مدیریت ۸ ساله سید ایرج کاظمی جو که به گواه اهالی فرهنگ و هنر و برخی مردم  دوران رونق چشمگیر فرهنگ و هنر شهرستان بود تجلیل شد و همکار فرهنگی وی عبودی معارفه شد.
سید ایرج کاظمی جو در این آیین گفت: خوشحال هستم که یک سمت سالن اهالی فرهنگ و هنر هستند و سمت دیگر ورزش،‌امیدوارم حال این دو حوزه خوب باشد. (تشویق حضار)
ایرج کاظمی جو ضمن گرامیداشت یاد سید قادر لاهوتی به عنوان یکی از فرهنگ دوستان شهرستان گفت:‌ایشان در جلسه‌ای با حضور نجفی در دوران وزارت آموزش و پرورش گفته بود اگر سیاست بر فرهنگ جامعه‌ای چیره شود آن جامعه به قهقرا می‌رود ولی اگر فرهنگ بر سیاست غلبه کرد جامعه پیشرفت می‌کند، که این جمله را من نیز بار‌ها در جلسات گفته‌ام.
وی با اشاره به اینکه در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد(پیر سبزی و درخشان) که به نمایندگی از هنرمندان صحبت کردم، در حضور معاون وزیر و دیگر مسوولان گفتم: فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد حیاط خلوت سیاسیون از گذشته تا به حال بوده است، ترکیب‌ها را از گذشته تا حال نگاه کنید.
وی با بیان اینکه برخی سیاسیون شعور فرهنگی ندارند و بعضی این شعور را دارند و این اصلاً توهین نیست، تصریح کرد: این همه اداره خدمت‌رسان وجود دارد، سلایق سیاسی خود را در آنجا اعمال کنید ولی بگذارید حوزه فرهنگ نفس بکشد.
کاظمی جو ادامه داد: در تمامی جلسات مطرح کردم که کار‌ها را به هنرمندان متخصص بسپارید و اداره ارشاد تنها نظارت کند و ما با همکارانمان در کهگیلویه چنین کردیم و تمامی فعالیت‌ها حاصل تلاش هنرمندان و انجمنها بود و ما نظارت کردیم که کار‌ها هم خوب اجرا شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه خود را عمله فرهنگ می‌دانم و هر جایی باشم کارم را انجام می‌دهم، اضافه کرد: بنده قصد فعالیت در یاسوج را ندارم و دغدغه من علاوه بر فرهنگ؛ ورزش است که اکنون تیم اتحاد کهگیلویه را داریم که در لیگ ۳ است و زحمات زیادی کشیدیم.
وی از فرماندار کهگیلویه برای افزایش اعتبار سالن پلاتو دهدشت تشکر کرد و گفت: آقای درخشان هم دلسوز هستند و می‌دانند اعتبار سال‌های قبل پلاتوی دهدشت کجا هزینه شد و ناراحت شدند،‌ امیدواریم تخصیص خوب صورت گیرد.
وی همچنین عبدالکریم عبودی مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه را از اهالی فرهنگ و سلیم نفس دانست و آرزوی توفیق برای‌ایشان کرد.
کاظمی در ادامه خاطر نشان کرد: ۸ سال مدیر بودن کافی است خودم اصرار به تغییر کردم چرا که برای یک مدیر، ۴ سال کافی است که برنامه‌هایش را اجرا کند.
عبودی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز اولویت خود را آموزش تخصصی برشمرد و از اهالی فرهنگ و رسانه خواست تا همچنان فعال بمانند و با وی همکاری کنند.
وی فرهنگ را هویت جامعه دانست و گفت: در حوزه فرهنگ باید عمل کرد و همه می‌دانیم که فرهنگ برای ارتقای جامعه ضروری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1