تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۴۴۹۹۰۶

بازدید مسئول قرار گاه پیشرفت شهرستان بهمئی و مسئول بازرسی مجمع عالی جهادگران کشور از مناطق زلزله زده استان هرمزگان

۰
کبنا ؛مسئول قرارگاه پیشرفت منطقه ای شهرستان بهمئی ومسئول بازرسی مجمع عالی جهادگران کشور از مناطق زلزله زده هرمزگان بازدید کرد.
به گزارش کبنا، مسئول قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای شهرستان بهمئی و مسئول بازرسی مجمع عالی جهادگران کشور در حاشیه این بازدید با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: سازمان بسیج سازندگی بهمنظور خدمت رسانی گروه های جهادی واکنش سریع وتخصصی قرارگاه جهادی  راه اندازی کرده که عرماندهی این قرارگاه را مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان برعهده گرفته است.
سلمان تاج الدینی افزود: زلزله ۶.۱ ریشتری مورخه ۱۱ تیرماه ۴۰۱ راس ساعت ۲.۱۰ تعداد ۶ روستا از استان هرمزگان را لرزاند که متاسفانه برخی از این روستاها مثل سایه خوش به طور ۱۰۰ درصد تخریب و دیگر روستاها نیز به تناسب کم و زیاد تخریبی داشته که تاکنون در برآورد اولیه ۸۰۰ خانه به طور کامل تخریب شد.
مسئول قرارگاه پیشرفت منطقه ای شهرستان بهمئی ومسئول بازرسی مجمع عالی جهادگران کشور ادامه داد: با توجه به گرمای شدید و رطوبت  بسیار بالا نیاز اساسی به اقلامی از جمله کانکس ،کولر و موکت دارند.
تاج الدینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۶۰ گروه جهادی با نیروی انسانی بیش از ۵۰۰ نفر به صورت  شیفت بندی و پهنه ای در حال کمک رسانی هستند.
مسئول قرارگاه پیشرفت منطقه ای شهرستان بهمئی ومسئول بازرسی مجمع عالی جهادگران کشور بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در هرمزگان امکان میزبانی از گروه های جهادی دیگراستانها نیست زیرا که پیش بینی میشود آوار برداری حداقل ۳ ماه به طول انجام که برای این امر نیاز به ماشین آلات سنگین ازجمله بیل مکانیکی.لدر.بلدوزر و... دارند.
وی در ادامه بیان داشت: از تمام مردم عزیز و همطنان ، خیرین  میخواهیم که تمام همت خود را بکار ببندند و سعی در تهیه اقلام ذکر شده داشته باشند زیرا گرمای شدید برای بچه ها وخانواده ها واقعا قابل تحمل نیست.
مسئول قرارگاه پیشرفت منطقه ای شهرستان بهمئی و مسئول بازرسی مجمع عالی جهادگران کشور ضمن تسلیت به خانواده های عزادار و نیز آرزوی سلامتی برای آسیب دیده گان این حادثه گفت: گروه های جهادی، بسیج و سپاه تا بازگشت کامل آرامش و فراهم شدن شرایط زندگی در کنار این هموطنان عزیز خواهند ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1