تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۴۴۹۷۲۳
دادستان شهرستان بهمئی خبر داد

اجرای مرحله یازدهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حتی در نیمه‌های شب / تلاش برای پاکسازی بهمئی از اراذل و اوباش+ جزئیات 

۰
کبنا ؛دادستان شهرستان بهمئی از اجرای مرحله یازدهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نیمه های شب در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی از اجرای مرحله یازدهم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: مرحله یازدهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ساعت ۱۲ الی ۲ بامداد شب در تمام نقاط شهرستان از جمله پارک های شهدای گمنام و مالیات و در ورودی و خروجی شهر و برخی مسیرهای فرعی شهرستان اجرا شد.
عبدالله حبیبی منش اظهار کرد: این طرح در سراسر استان در حال اجرا می باشد و در شهرستان بهمئی با مرکزیت لیکک با حضور و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی، نیروهای انتظامی و مجموعه قضایی انجام شد.
وی با بیان اینکه کسانی که امنیت مردم را به خطر اندازند جایگاه آنها در زندان خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که با حمل سلاح سرد و گرم بخواهند امنیت مردم را که ثمره ی خون شهدای عزیز ما هست به خطر بیاندازند، قطعاً در چنگال دستان مقتدر پلیس گرفتار خواهند شد و جای آنها در زندان خواهد بود.
وی اظهار داشت: مرحله دوازدهم این طرح در دیگر مناطق جرم خیز شهر اجرا خواهد شد و هدف از اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرم و ارتقا امنیت است.
دادستان شهرستان بهمئی ادامه داد: هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی از طرف هر شخصی با برخورد سریع و قاطع دستگاه قضا و پلیس همراه خواهد بود.
وی در پایان گفت: جا دارد که از همکاران و حضور موثر نیروی انتظامی شهرستان تشکر نماییم.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: به مردم اطمینان خواهیم داد که اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به هیچ فردی را نخواهیم داد و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.
سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: مرحله پنجم با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.
وی ابراز کرد: ماموران در سطح شهرستان طی بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری 3 نفر در این خصوص شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ادامه داد: ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف، توقیف 4 متور متخلف ، 1 دستگاه خودرو متخلف توقیف ، 63 مورد تذکر به متخلفین، بیش از 23 خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1