تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۴۸۰۴۰
در پی گلایه‌های اخیر شهروندان شهرستان بهمئی در پی کمبود بعضی از مواد خوراکی صورت گرفت

نظارت میدانی دادستان بر بازار شهرستان بهمئی

۰
کبنا ؛در پی گلایه های اخیر شهروندان شهرستان بهمئی در پی کمبود بعضی از مواد خوراکی، دادستان این شهرستان با همراهی اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان به صورت میدانی از بازار بازدید نمود.
به گزارش کبنا، دادستان شهرستان بهمئی در حاشیه این نظارت گفت: با توجه به تاکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و دادستانی استان و حمایت از حقوق عمومی مردم،بازدید از بازار شهرستان بهمئی صورت گرفت و کمبود کالاهای اساسی در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و  اظهار داشت: قطعاً حمایت از تامین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه‌های همه‌ی مسئولین است و دادستانی با برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار و حضور میدانی این مهم را تا نتیجه ی مطلوب پیگیری می کند.
عبدالله حبیبی منش خاطر نشان کرد: هدف از این بازدید‌های میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها، کنترل بازار، کنترل قیمت‌ها و همچنین کمبود های اخیر کالا در بازار است.
وی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار، اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته و با هرگونه تخلفی با قید فوریت پیگیری می کند .
حبیبی منش افزود: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمان‌های متولی، نظارت دقیق و مستمر بر اصناف داشته باشند.
دادستان شهرستان بهمئی گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به مراجع مربوطه اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
 وی افزود: استمرار روند بازرسی‌ها بدون تردید در کنترل قیمت‌ها و همچنین کمبود های اخیرتأثیر مثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیز در این شرایط تحصیل می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در پایان هشدار داد و گفت: شناسایی متخلفان و محتکران کالا‌های اساسی و بحث رصد انبار‌ها بخصوص انبار‌های خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران سخت و بدون اغماض خواهد بود.
وی در پایان از زحمات همکاران ستاد تنظیم بازار و مسئولین مربوطه تشکر نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس، نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان استان کهگیلویه و ...
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان تحت عنوان «شکوه هجرت» به همت معاونت عملیات جهادی ...
دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

در روزهای اخیر «فریدون گودرزی»  معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری ...
1