تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۴۷۷۷۳
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد

جشن روز کارگر در سد چم شیر گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛به مناسبت هفته "کار و کارگر" آیین جشن روز کارگر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن مجموعه ورزشی سد و نیروگاه چم شیر گچساران برگزار شد.
 مسئول امور فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این آیین اظهار کرد: بدانید خداوند خودش هم کارگر است و هم کارفرما، همه اعضاء و جوارح بدن مان شب روز در کار و تلاشند.آسمان ها و کهکشان ها از آن خداست و خداوند هم کارفرماست.
حجت الاسلام سجادی وی افزود:در حقیقت همه ایام متعلق به کارگر است، چرا که کارگر عزت و ستون یک مملکت است و تنها آن شخصی نیست که فقط بیل و کلنگ به دست می گیرد بلکه استاد دانشگاه ،معلم، بازاری، دانشجو و... به نوعی همه هم کارگر هستند و همه مشغول کارند.
 سجادی عنوان کرد: سد چمشیر گچساران یک پروژه بزرگ است که مزیت های فراوانی برای این شهرستان و دیگر مناطق جنوب کشورمان خواهد داشت.هرچند باید توجه داشت که روحیه تسلیم ناپذیری در برابر ناملایمات زندگی، قدرت دوراندیشی، مثبت اندیشی برای زندگی و تلاش و خستگی ناپذیری از خصوصیات بارز کارگران است.
در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: برنامه های روز کار و کارگر ازاوایل اردیبهشت ماه  شروع شد که تاکنون بااستقبال خوبی از سوی کارگران، کارفرمایان و اقشار مختلف روبرو بوده است.
حمیدرضا واعظی زاده افزود:ما معتقد هستیم که خداوند را بالاترین کارگر و کارفرما می نامیم و درمبانی اسلامی نیز برجایگاه و اهمیت کارگر بسیار تاکید شده است در حالی که  پیامبراکرم(ص) بردستان کارگر بوسه می زدنند.
واعظی زاده تصریح کرد:کارگران همچون ستون فقرات مجموعه های تولیدی هستند و کسانی که با جامعه کارگری کار می کنند بایستی موضوع مطالبات کارگری را به صورت ویژه پیگیری و مرتفع کنند چرا که سرمایه انسانی بالاترین سرمایه یک دستگاه است ،بنابراین رفع مشکلات کارگران بسیار حایز اهمیت است.
وی عنوان کرد: توجه به معیشت کارگران و نیز توجه به برنامه های رفاهی آنها در دوران بازنشستگی می تواند در رشد و بالندگی کارگران موثر باشد، اما ما همه متولیان امر وظیفه داریم که شبانه روز تلاش کنیم تا این برنامه ها عملیاتی شود.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:نگاه خوبی به مجموعه های کارگری دراستان داریم،اگرچه بسیج کارگری امسال به صورت ویژه برنامه های خوبی برگزار کردند که از همه عزیزان به نوبه خود نیز تشکر می کنم.
تجلیل از کارگران نمونه ،اجرای موسیقی زنده ،نمایش طنز و مسابقه طناب کشی بین کارگران سد چم شیر از دیگر برنامه های این آیین بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگر
Lithuania
ای کاش از کارگر نمونه سد چمشیر آقای علیزاده هم تجلیل می کردید
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
1