تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۴۶۳۰۸
کبنا گزارش می دهد؛

بقعه متبرکه ‌امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران از جاذبه های تاریخی و مذهبی استان

۲
کبنا ؛حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در بقعه متبرکه امامزاده جعفر علیه السلام شهرستان گچساران برگزار می شود.
به گزارش کبنا نیوز، حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی اظهار کرد: خیمه معرفت در طرح نوروزی آرامش بهاری، چند سالی است که در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در بقعه متبرکه امامزاده جعفر علیه السلام شهرستان گچساران برگزار می شود.
حجت الاسلام نصیرالاسلامی افزود: در طرح نوروزی آرامش بهاری، خیمه معرفت در قالب دو غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی و غرفه فرزند آوری و جمعیت در حرم مطهر با حضور یک نفر مبلغ اعزامی از قم فعال است.
محوطه امامزاده جعفر یکی از آثار ملی ثبت شده ایران در گچساران است که قدمت آن مربوط به قرون میانه اسلامی می باشد و در تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۰۶ به شماره ثبت 17534 در مجموعه آثار تاریخی ایران ثبت شده است. نشانی این اثر ملی ثبت شده گچساران شهرستان گچساران، بخش مرکزی، دهستان امامزاده جعفر، روستای امامزاده جعفر است. استان کهگیلویه و بویراحمد دارای جاذبه های گردشگری، باستانی و طبیعی بسیاری است که محوطه امامزاده جعفر شهرستان گچساران یکی از آثار تاریخی و دیدنی این استان می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1